K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-10-2017, 07:50   #181
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Journalnotat af samtalen d. 25-9-2017

Journalnotat af samtalen d. 25-9-2017



Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2017, 08:08   #182
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Lydoptagelse JC Lærkevej mandag d 25 sept 2017

Lydoptagelsen af mit personlige møde nede på Jobcenter Lærkevej.

Efterfølgnde 'Min plan': http://www.k10.dk/showthread.php?p=358047#post358047

Efterfølgnde 'journalnotat:http://www.k10.dk/showthread.php?p=358048#post358048

Så kan alle selv høre og læse, om det der blev aftalt til mødet, rent faktisk er det der er skrevet i 'Min plan' og Journalnotatet.

Deltagere: Borger Kim Osbøl
Bisidder Jane Pilmann
Konsulent Hxxxxxxx xxxxxxxx
Sagsbehandler Sxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx

Kan høres -> HER <-
-
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2017, 08:11   #183
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
redag d 6 sept 2017. Klage over jounalnotat og Min Plan Underskrevet

Klage over jounalnotat og Min Plan Underskrevet, Fredag d 6 okt 2017.





Jeg har aldrig fået svar fra Jobcenterchef Maria Bødker Boje på denne klage, Fredag d 6 okt 2017:

Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2017, 10:36   #184
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Pas på , du ikke får en sag på halsen, når du offentliggør lydoptagelser, der i bedste fald kun er til eget brug.

Sidst redigeret af stampe; 07-10-2017 kl. 10:50.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2017, 13:13   #185
Hut
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2017
Indlæg: 89
Styrke: 8
Hut er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Pas på , du ikke får en sag på halsen, når du offentliggør lydoptagelser, der i bedste fald kun er til eget brug.
Jeg tænkte det samme. Lydoptagelser der optaget uden samtykke af den anden part må vel kun bruges af personen selv? altså det er ulovligt at offentliggøre det?
Hut er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2017, 14:02   #186
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvor er det lige at det står henne at det er ulovligt at offentliggøre lydoptagelse....nogen der ved det??

Jeg kan virkelig godt lide at den koordinerende sagsbehandler...at han kalder afgørelser....for en dom...

Det er jo præcis sådan borgerne har det....men det er sørme nyt at høre dette fra en sagsbehandler...at man skal vente på dommen
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2017, 14:20   #187
Hut
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2017
Indlæg: 89
Styrke: 8
Hut er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvor er det lige at det står henne at det er ulovligt at offentliggøre lydoptagelse....nogen der ved det??

Jeg kan virkelig godt lide at den koordinerende sagsbehandler...at han kalder afgørelser....for en dom...

Det er jo præcis sådan borgerne har det....men det er sørme nyt at høre dette fra en sagsbehandler...at man skal vente på dommen
Hurtig søgning finder:
Jeg har ikke energi nu til at kigge nærmere på det. Jeg ved ikke om det er ulovligt eller ej med sikkerhed - derfor mit spørgsmålstegn.
https://www.familieadvokaten.dk/breve-900/b900-100.html
Man kan ikke straffes (efter straffelovens § 263 stk. 1 nr. 3) for at optage samtaler, fx møder eller via telefonen, som man selv deltager i. Heller ikke i de tilfælde, hvor den anden part (fx personen i den anden ende af røret) ingen anelse har om, at samtalen bliver optaget.
Men man risikerer ganske rigtigt at blive straffet, hvis man spiller båndet for personer, som intet har med samtalen at gøre. Nemlig i de tilfælde, hvor der bliver sagt ting, som "åbenbart kan forlanges unddraget offentligheden", jfr. straffelovens § 264 d, som ordret lyder således:
§ 264 d. Med bøde, hæfte eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, der uberettiget videregiver meddelelser eller billeder vedrørende en andens private forhold eller i øvrigt billeder af den pågældende under omstændigheder, der åbenbart kan forlanges unddraget offentligheden. Bestemmelsen finder også anvendelse, hvor meddelelsen eller billedet vedrører en afdød person.
Hut er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2017, 22:46   #188
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Pas på hvad ?

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Pas på , du ikke får en sag på halsen, når du offentliggør lydoptagelser, der i bedste fald kun er til eget brug.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hut Se meddelelser
Jeg tænkte det samme. Lydoptagelser der optaget uden samtykke af den anden part må vel kun bruges af personen selv? altså det er ulovligt at offentliggøre det?
Nej det er ikke ulovligt at jeg offentliggøre min lydoptagelse.
Ej heller at skrive og offentliggøre navnene på de personer som kommer med disse "afgørelser".
Vi har stadig ytringsfrihed i DK.

Det fra meget kompetente og indsigtsfulde kilder på dette område bl.a. Mogens Rerup fra Haderslev, så længe man ikke kommer med trusler af nogen art.

Lad mig alligevel lige give et par scenarier.

Hvad vil "De" gøre...

Give mig bøder, nope jeg er insolvent, kan ikke betale

Sætte mig i fængsel, jeg har i mine unge dage været i fængsel mindst 3 gange.
Jeg vil betragte det som et ferieophold, møder så nok nogle af de gamle rødder hehe

Og hvad vil det koste samfundet med et fængselsophold, jeg er under behandling
pt på 2 hospitaler, der skal jeg så transporteres til hospitaterne frem og tilbage X antal gange pr uge.

Jeg er klar til at tage en straf, min datter er flyttet hjemmefra, hvis det er det der skal til, for at råbe befolkningen op og få presset politikerne til at komme i tale og forholde sig til disse løgne og ulovligheder, så gør jeg det.

Faldt lige over denne video fra maj 2016 med Hr Madsen Kim på ca 6 min.
Det var ligesom startskuddet for mig, da kontanthjælpsloftet blev besluttet i april 2016, og trådte i kraft okt 2016. Allerede den gang i april 2016 kunne jeg godt se at det ville blive et problem til okt 2017.

Men med det netværk jeg/vi efterhånden har af medier, journalister og ikke mindst advokater, sidder jeg/vi nok bare og venter på en sådan sag.

Og hvis I har orket at høre alle de 1 t og 30 min lydoptagelse igennem, og så sammenligner den med Jane Pilmanns lydoptagelse (kun 30 min) af hendes Rehab møde d 28 sept 2017, er det nemt at gennemskue forvaltningspraksisen man "sagsbehandler" på nede på Lærkevej...

Efterfølgende video jeg optog lige efter Rehabmødet med Jane og Bitten:

Jane Pihlmanns klage over Rehab mødet:

og her, Janes Klage over henvisning til Klinisk Funktion på løgnagtige oplysninge.

Så de kan bare komme, Sagsbehandlerne, Jobkonsulenterne, Juristerne inde i Bernstorffsgade 17, CF 2. kontor, område, BIF Adm direktør Bjarne Winge, BIF Direktør Jacob Eberholst, BIF Direktør Michael Baunsgaard Schreiber, Jobcenterchef Mxxx xxxxx xxxxx, Afdelingschef Txxx xxxxxx, Center for Jobindsats, Afdelingschef Jxxxx xxxxxxx, Afdelingsleder Lxxx xxxxxx, Afdelingschef at Københavns Kommune - Jobcenter København Axxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, Afdelingschef Txxxxx xxxxxx, Borgmester Anna Mee Allerslev og ikke mindst Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen.

Jeg ville selvfølgelig så filme, lydoptage og dokumentere hele forlåbet og offentliggøre det, og en "vinkel" på historien kunne være:

"Dokumenteret syg borger Kim Osbøl retsforfølges af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune fordi han offentliggøre sin personlige sag med systematisk ulovlig sagsbehandling"

Jeg er klar

Mvh Kim
FB gruppe: https://www.facebook.com/groups/101795103800021/
Youtube kanal: https://www.youtube.com/user/Kimtemp
Forløb siden 5 april 2017 på K10: http://www.k10.dk/showthread.php?t=35157
.

Sidst redigeret af Kio; 07-10-2017 kl. 22:48.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2017, 12:27   #189
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
29. september 2017 indkaldelse til Gentofte Hospital

Forestil Jer at alle, eller næsten alle de Borgere der oplever og kan dokumentere
ulovlig sagsbehandling, hvor der direkte lyves, hvor der ikke bliver "vurderet"
100% ud fra hvad ens læge har skrevet, hvor loven ikke følges, lige som mig
lægger deres sag ud offentligt med navnene på disse personer der udfører disse ulovligheder...

Så alle landsdækkende medier og journalister kan se at disse borgere åbenlyst
fratages deres retssikkerhed, og at der ikke bliver straffet eller grebet ind imod disse ulovligheder
så kan det være at der skete noget inde i folketinget, hvis der blev lagt et sådan pres på dem...

Der er ikke noget at være bange for. Disse ulovligheder skal stoppes. Sandheden skal frem.

Derfor jeg opfordrer at andre til at melde sig, hvis de som mig kan dokumenter dette,
bl.a. med Faglig Koordinator Hxxxx xxxxxx og "Jurist" Bx xxxx xxxxx inde fra CF 2. kontor.

Faglig Koordinator Hxxxx xxxxxxxx har nu blokeret mig inde på LinkedIn.
Så hun følger med i debatten.


.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2017, 09:10   #190
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
9 okt 2017. EFTERLYSNING BORGERE I SAMFuNDET!

Andre Borgere her der som mig også har modtaget ulovlige afgørelser, sagsbehandling hvor der åbenlyst lyves, fordrejes og hvor der ikke forholdes sig 100% ærligt til hvad din læge har skrevet i dine lægesattester, det fra faglig koordinator Hxxxx xxxxxxxx Jobcenter Lærkevej og jurist Bx xxxx xxxxxxxx CF 2. kontor (Aktivitetsparate og sygedagpengemodtagere)?

Er du også træt af disse ulovligheder, hvor vi fratages vores retssikkerhed ?

Min ulovlige afgørelse fra faglig koordinator Hxxxx xxxxxxxx:
http://www.k10.dk/showthread.php?p=356887#post356887

Min ulovlige afgørelse fra jurist Bx xxxxxx xxxxxxx:
http://www.k10.dk/showthread.php?p=357986#post357986

Så skriv en Privat Besked til mig, så kan vi sammen sende en klage over disse 2 personer til Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen, Beskæftigelsesudvalget i Folketinget, Overborgmester Frank Jensen, Beskæftigelses- og integrationsborgmester Anna Mee Allerslev, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, Tilsynet, og Ombudsmanden.

Kunne også være interesant at finde ud af hvor mange ulovlige afgørelser Hxxxxx xxxxxx xxxxx og Bx xxxxx xxxxxx har sendt ud til syge, nedslidte og udsatte borgere gennem tiden...

Hvis I vil være anonyme er det ok med mig.
Jeg er ikke anonym, jeg har nemlig ren samvittighed og ikke noget at skamme mig over.

Faglig koordinator Hxxxx xxxxxx

Jurist Bx xxxxxx xxxxxx

Mvh Kim Osbøl
FB gruppe: https://www.facebook.com/groups/101795103800021/
Youtube kanal: https://www.youtube.com/user/Kimtemp
Forløb siden 5 april 2017 på K10: http://www.k10.dk/showthread.php?t=35157
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension