K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2009, 12:09   #31
Benjamin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: Vejle
Alder: 41
Indlæg: 34
Styrke: 16
Benjamin er ny på vejen
Nu har jeg har haft fat i min jobkonsulent og sgu fanden om ikke han siger "jamen hvis du bliver løst fra din kontrakt så kommer der jo til at gå lang tid før du kan få et andet arbejde og lønnen kan jo nå at komme endnu det er jo kun d 1.". selvom det er anden gang vi er igennem det her cirkus og at jeg betaler kassen i overtræksrenter hver gang det bliver d. 1. Så jeg tror ikke det bliver nemt at komme ud af det her job.
Og ja den med at han er taget på ferie, det er helt til grin, de personer jeg har snakket med om det, når de så spørger om jeg har haft fat i min chef og jeg så siger at ham er på ferie, så er de ved at falde ned af stolen.

Jeg springer snart i luften, det er bare for meget. Det er hvis meget godt jeg ikke er på arbejde idag, jeg er ikke særlig spændende at være i nærheden af lige for tiden
__________________
Med Venlig Hilsen

Benjamin
Benjamin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2009, 21:44   #32
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
med sådanne en job konsulent er der kun en måde at blive løst fra kontrakten ----- bestil en tid hos lægen du og familien er jo ved at gå i opløsning ...Det da rigtigt at det svært at finde job, det jeg da den første der vil skriveunder på det ..men man skal sku også have sin beløn-ning til tiden ...der må da være en granse for hvad du skal finde dig i,mon det er sådanne at han ikk vil betale løn før komunen har betalt eller vil han af med dig --så gør det dyet for han.. jeg bliver helt gal på dine vejne ...
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2009, 13:26   #33
Benjamin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: Vejle
Alder: 41
Indlæg: 34
Styrke: 16
Benjamin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
med sådanne en job konsulent er der kun en måde at blive løst fra kontrakten ----- bestil en tid hos lægen du og familien er jo ved at gå i opløsning ...Det da rigtigt at det svært at finde job, det jeg da den første der vil skriveunder på det ..men man skal sku også have sin beløn-ning til tiden ...der må da være en granse for hvad du skal finde dig i,mon det er sådanne at han ikk vil betale løn før komunen har betalt eller vil han af med dig --så gør det dyet for han.. jeg bliver helt gal på dine vejne ...
Nu har jeg fået min løn, og så vidt så godt. Jeg har også lige haft fat i min jobkonsulent og han er da vist uden for pædagogisk rækkevidde han siger "jamen du har jo kun fået lønnen 1 dag for sent". Ja det er meget fint men sidste gang var den 10 dage forsinket og jeg fik den kun fordi at fagforeningen gik ind og truede med konkurs. Så jeg skal lige i tænkeboks i weekenden.

God weekend til jer alle
__________________
Med Venlig Hilsen

Benjamin
Benjamin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2009, 21:48   #34
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
hej Benjamin godt at hører,der er gået penge ind..Så få tænkt i gemmen om du skal blive eller stoppe eller måske tage en alvorlig snak med bossen ,sig at du tager det personligt ,når din løn ikk er der til tiden....ellers gør som nevnt tidliger .------ job konsulenten ham kan du ikk bruge han er der kun for at holde folk i job , for en hver pris... RIGTIG GOD WEEKEND og brug nu ikk hele lønnen ,den skal måske holde til JUL

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 02-10-2009 kl. 21:54.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2009, 12:32   #35
Benjamin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: Vejle
Alder: 41
Indlæg: 34
Styrke: 16
Benjamin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
hej Benjamin godt at hører,der er gået penge ind..Så få tænkt i gemmen om du skal blive eller stoppe eller måske tage en alvorlig snak med bossen ,sig at du tager det personligt ,når din løn ikk er der til tiden....ellers gør som nevnt tidliger .------ job konsulenten ham kan du ikk bruge han er der kun for at holde folk i job , for en hver pris... RIGTIG GOD WEEKEND og brug nu ikk hele lønnen ,den skal måske holde til JUL
Jeg er nok 80-90 procent sikker på at jeg vil stoppe, med mindre han kommer med en ekstrem god løsning omkring det med lønnen, men jeg må stadig indrømme at jeg har mistet al respekt for den måde der bliver kørt virksomhed på. Ja jeg må nok hellere begynde at spare op til julegaver for hvem ved det kan være at jeg kommer til at leve af brødkrummer.
__________________
Med Venlig Hilsen

Benjamin
Benjamin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2009, 19:20   #36
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja julen kan vælte øknomien selv plejer jeg at være godt igang med ind køb ,på den her ti af året ,men det er dyrt at være i arbejdsprøvning,jeg bruger normalt ikk transport penge.
,Men nu et kort til 450 kr og jeg var nød til at bruge 500kr på tøj ,og de her måndre har jeg ikk haft overskud/og mulighed for at jage de gode tilbud,og kød til halv pris, og for det ikk skal være løgen så starter det nye millisin tilskuds år nu jeg skal have næste omgang på apoteket ,idet så ca 800kr så det meget godt jeg er færdig den 9. min afprøvning Ja læg heller til side Benjamin,og gør ikk som mig ,jeg lægger også til side men kan ikk huske hvad side det var til
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 17:53   #37
Benjamin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: Vejle
Alder: 41
Indlæg: 34
Styrke: 16
Benjamin er ny på vejen
Hjælp

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op, jeg ønsker ikke at arbejde i det her cirkus mere, jeg kan ikke holde til at gå og være nervøs for det ene og det andet. Men min jobkonsulent mener ikke at det er noget problem at være der selvom jeg har forklaret ham hvordan jeg har det, Det eneste der kan stoppe det i hans øjne er manglende løn, men den bliver jo fundet på magisk vis ligeså snart fagforeningen rører på sig. Jeg har det lige nu værre end jeg har haft længe, bare tanken om at skulle på arbejde imorgen, får mig til at sidde og ryste over det hele. Jeg føler ikke at jeg kan komme igennem med noget som helst til jobkonsulenten. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
__________________
Med Venlig Hilsen

Benjamin
Benjamin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 18:23   #38
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benjamin Se meddelelser
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op, jeg ønsker ikke at arbejde i det her cirkus mere, jeg kan ikke holde til at gå og være nervøs for det ene og det andet. Men min jobkonsulent mener ikke at det er noget problem at være der selvom jeg har forklaret ham hvordan jeg har det, Det eneste der kan stoppe det i hans øjne er manglende løn, men den bliver jo fundet på magisk vis ligeså snart fagforeningen rører på sig. Jeg har det lige nu værre end jeg har haft længe, bare tanken om at skulle på arbejde imorgen, får mig til at sidde og ryste over det hele. Jeg føler ikke at jeg kan komme igennem med noget som helst til jobkonsulenten. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
Pu ha - føler med dig. Mit råd til dig er, meld dig syg i morgen - opsøg din læge og få en snak med ham/hende. Jeg kan ikke tro andet end at lægen vil være enig i at du er igang med at udvikle en grim omgang stress på grund af omstændighederne.
Har selv prøvet den tur med rystelser og angstanfald i forb. med mit tidligere fleksjob ( grundet økonomiske problemer på arbejdspladsen) -

jeg blev sygemeldt øjeblikkeligt.

Din psykiske tilstand er den vigtigste - så må jobbet og din jobkonsulent komme i anden række .
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 20:48   #39
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja benjamin, jeg mener også at bliver man syg så sygemeldre man sig, og bliver man syg tit eller længe nok ,så står du med en fyresedel og jobcentret kan ikk straffe dig øknomisk . . . og så er den ged ligesom baberet...det kan jo ikk nytte nogle at du går og får det dårligt , og nu er stemningen vist pisket op , så den er svær at vende igen ,vil jeg tro ,det er godt nok en besværlig måde ,men det er den eneste måde jeg kan se uden det straffer øknomisk... pas nu på dig selv
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 21:23   #40
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Benjamin

Det er godt nok en kedelig situation at stå i
Jeg vil gøre som de andre skriver melde mig syg, tale med egen læge.
Det kan ikke være rigtigt, at være i arbejde, at man så ikke få sin løn før fagforeningen kommer ind i billed. Det er jo ikke for sjovt man går på arbejdet Hvis man oveni skal tænke får jeg nu min løn, hvad nu hvis ikke?........................det får ikke ligefrem lysten til at komme på arbejdet.
Hvordan tror du lige jobkonsulenten ville reagerer, hvis han ikke fik sin løn?
Han ville s.. da ikke vente i fler dage på at få den vel
Håber på du finder et andet og bedre arbejde.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg har ikke fået bevis på at jeg er godkendt til Førtidspension nono222 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 18-10-2011 15:33
Har lige fået min opdatteret RS, jeg kan slet ikke se mig selv i den hopper Alt det andet 14 02-11-2010 13:21
stadig ikke fået mit skriftelige afslag på paragraf 34 sndnkm67 Alt det andet 3 29-09-2010 19:26
ikke fået tilkendt fleksjob efter ca.7 år på sygedagpenge PHP Spørgsmål ang fleksjob 5 31-08-2010 14:13
de har stadig ikke fået nok! buster Nyt om loven 0 17-12-2008 18:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension