K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-07-2009, 09:34   #1
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Privat hospital

.På grund af ondt i ryggen og en akillessene der er meget dårlig skulle jeg her i sidste uge til læge. Min egen læge er på ferie og jeg orkede ikke at gå til en anden læge, der ikke kan gøre noget, så jeg valgte at tage en privatkonsultation.
Det skulle vise sig at være en rigtig god idé, jeg blev grundigt undersøgt, min journal havde jeg med posten dagen efter (havde ikke bedt om den) et par dage efter får jeg et brev, at da vores hospital ikke har kapacitet til at lave den scanning og ultralyd som privathospitalet vil have foretaget, har de henvist mig til et andet privathospital som de har samarbejdsaftale med og der kan jeg få lavet en scanning og ultralyds inden for 2-3 uger.

Dette har jeg så skrevet under på var OK, så jeg får nu den længe ønskede scanning og ultralyd og skal ikke selv betale for det og så indenfor et par uger.
Det kom bag på mig, da jeg regnede med selv at skulle betale.

Jeg har så betalt 1500,-kr for den konsultation jeg var til på privathospitalet
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 11:08   #2
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Rose.

Ihh det lyder bare skønt for dig:-)

For at fortælle lidt mere om private konsultationer vil jeg fortælle at jeg også selv få år tilbage kontakede en af landets førende indenfor knæ/ben i aarhus. Dette gav jeg 900,- for på det tidspunkt og det var også en rigtig god idé da jeg fandt ud af at jeg skulle have benskinner for at lette mine smerter. Alt arbejdet med at søge tilskud til disse skinner ved kommunen osv. ordnede lægen fra aarhus:-)

Så ja det kan nogle gange betale sig og samtidig kan vi jo vælge måske en læge med netop ekspertise i det problem vi nu hver især har.
Men naturligvis ikke alle der har de fornødne ressourcer, desværre.

Dejligt at du fik glæde af det.
MVH Chnevide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Under udredning på hospital på sygedagpenge Jasv Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 25 21-05-2013 20:50
Sagsøge hospital/kommune Abraxus Alt det andet 3 27-08-2012 13:37
Glostrup hospital, transporttid? Tutteren Dit og Dat 4 24-11-2011 17:07
Så gav Hvidovre hospital op... Føler mig magtesløs Sandie75 Alt det andet 10 21-03-2010 14:22
hospital bruger ulovlig tvang Stella Politik og Samfund 0 25-11-2008 13:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension