K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2009, 10:37   #1
ja-ma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2007
Lokation: Ikast-brande kommune
Indlæg: 33
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
ja-ma er ny på vejen
Psykolog - kender du en god en ?

Ja kender du en god psykolog i midtjylland, gerne omrking herning,ikast eller Silkeborg. Men er også villig til at køre efter en der er god.

Skal bruge personen til at bearbejde alt det jeg har/er igennem med kommunen, som slet ikke er slut endnu. Det at man har en sygsom der vil præge resten af ens liv og det at man ikke syntes man er som man var engang.

Så kom gerne med nogle forslag eller nogle jeg skal holde mig fra.

Ja-ma
ja-ma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2009, 11:01   #2
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ja-ma Se meddelelser
Ja kender du en god psykolog i midtjylland, gerne omrking herning,ikast eller Silkeborg. Men er også villig til at køre efter en der er god.

Skal bruge personen til at bearbejde alt det jeg har/er igennem med kommunen, som slet ikke er slut endnu. Det at man har en sygsom der vil præge resten af ens liv og det at man ikke syntes man er som man var engang.

Så kom gerne med nogle forslag eller nogle jeg skal holde mig fra.

Ja-ma
Psykolog Praxis Aksel Maychrak
KontaktoplysningerPsykolog Praxis
Tousvej 114
8230 Åbyhøj

Tlf. 86 75 92 66

Mobil: 20 14 92 66

Fax 86 75 90 66

Website: www.psykologpraxis.dk

Ham brugte jeg da jeg havde brug for at snakke om min sygdom. og har aldrig fortrudt det.

Lone
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2009, 17:06   #3
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Hej

Jamen kommunen har vel en de bruger. Jeg fik en fantastisk psykolog tilbudt af kommunen i mit forløb. Så det vel bare at sige til kommunen at de skal finde en så du kan blive udredt ordentlig.. Jeg var også skeptisk om om jeg fik tilbudt nu var kommunens mand så jeg slet ikke ville blive hørt.. Tværtimod han var bare super. Fik en del samtaler tilbudt - samt også en masse smertetackling. Smertetackling kunne jeg godt ha brugt meget tidligere i forløbet..
Vær positiv - det kommer man langt med. Positiv tankegang - tro på dig selv og at det hele nok skal gå. Der er jo en grund til at du er syg - og du man ikke gøre mere end du gør!!
Knus
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2009, 15:37   #4
sprillen
På vej til at lære K10
 
sprillens avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2009
Lokation: Kolding
Alder: 53
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
sprillen er ny på vejen
Jeg vil foreslå dig at blive tilknyttet en smerteklinik.
Der er der både en læge,psykolog,fys og sagbehandler der kender alle regler og kan hjælpe dig til at få det du har krav på.
Jeg er tilknyttet Syddansk smerteklinik ved Stephan Alpiger, han er bare dygtig
Psykologen hedder Aneli, fantastisk god. Hun lavede en gruppe med 7 pers hvoe vi alle er smertepatienter. Det er en tværfaglig beandling hvor alle taler sammen, og finder ud af hvad der er bedst for dig.
Ønsker dig alt det gode der findes.

Britt
sprillen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der kender psykolog Poul Erik Johannessen Stine80 Alt det andet 0 06-09-2013 21:54
Psykolog? Antoniette Alt det andet 24 11-02-2013 16:50
kommunens psykolog frk.lykke Alt det andet 8 26-10-2009 22:07
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43
Psykolog Mai-Britt Dit og Dat 0 17-06-2008 12:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension