K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2010, 15:09   #1
sydfyn5700
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Indlæg: 11
Styrke: 15
sydfyn5700 er ny på vejen
spørgsmål vedr. lægekonsulent

Hej

Vil lige høre om der herinde er nogen som kender noget til Kim Novél som er ansat som lægekonsulent ved svendborg kommune, har ikke kunnet finde ud af andet om ham end at han er ansat som sociallæge i odense kommune, og har et speciale i Anæstesiologi som så vidt jeg ved er en anæstilæge som står for bedøvelse og smertebehandling, så kan jeg da ikke rigtig forstå hvordan han kan virke som lægekonsulent, og udtale sig omkring psykiske sygdomme, sygdom i åndedrætsorganer.
Har haft fået et afslag på min førtidspension 2 gange i kommunen, og lige fået brev fra beskæftigelses ankenævnet at de har modtaget klagen, og hvis jeg har indvendinger vil de gerne hurtigst muligt høre til det. og vil det være en fordel at forlange agtindsigt i papir ved beskæftigelsankenævnet for at være sikker på at kommunen har sendt papirer til dem, for undrer mig lidt at begrundelsen som de har sendt til beskæftigelses ankenævnet ikke stemmer overens med den begrundelse som kommunen har sendt til mig på afslaget.
sydfyn5700 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 15:19   #2
bONNIE
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2010
Indlæg: 69
Styrke: 15
bONNIE er ny på vejen
Hej

Du skal altid ha aktindsigt, jeg kender ikke den læge, jeg bor på sjælland.
De lægekonsulenter er nogle sjove skabninger, jeg forstår ikke ders tankegang
bONNIE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 16:01   #3
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Kender ham ikke.

Har du mødt ham personligt?

Odense Kommune sælger lægekonsulent-ydelser til andre kommuner. Det kunne være interessant at få belyst, om man må sælge disse lægeydelser uden at være underlagt lægeløftet.
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 16:13   #4
sydfyn5700
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Indlæg: 11
Styrke: 15
sydfyn5700 er ny på vejen
Nej har ikke mødt ham, er blot ved at jeg har googlet lidt, at jeg har fundet frem til at han er ansat ved odense kommune Social- og arbejdsmarkedsforvaltn. Socialmedicinsk afsnit. samt han er ansat som lægekonsulent af Svendborg kommune.
Men fatter ikke rigtig at man ikke kan finde noget omkring manden, når man ser på odense kommunes hjemmeside, så kan man ikke finde ham nogen steder, og på lægeforeningens hjemmeside fremgår det at han er medlem af Foreningen af speciallæger, men her findes manden heller ikke nogen steder, og ville da mene at hvis man er lægekonsulent og har en sådan stilling som det fremgår, så er det da underligt at manden ikke har nogen som helst indlæg på nettet, eller en lægepaksis nogen steder.
sydfyn5700 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulent skal vurdere status vedr ansøgning om § 100 Indiansummer Lægekonsulenternes Rolle 5 12-11-2012 15:12
Vedr behandlingstid ved lægekonsulent ? Mrperfektone Alt det andet 5 21-03-2012 17:06
Spørgsmål og svar fra Velfærdsminister. vedr. Lægekonsulent reglen 1998 @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 2 21-01-2009 00:08
Afstemning vedr lægekonsulent / Underskrifter @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 20 17-12-2008 19:59
hjælp vedr udtaelse fra lægekonsulent Mai-Britt Dit og Dat 17 16-05-2008 14:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension