K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2013, 16:10   #1
KattenJames
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2013
Indlæg: 14
Styrke: 11
KattenJames er ny på vejen
Flytte kommune

Jeg bo i Give som ligger i Vejle kommune, men vil gerne flytte til Silkeborg. Jeg er een af dem der er på 'midlertidig ftp,' men min situation/arbejdsevne bliver ikke bedre da det er en kronisk sygdom jeg har.
Jeg står til at skulle genvurderes nu i december, men er så træt af at bo i Give, at jeg bare gerne vil flytte nu (jeg er nr 1 på ventelisten til en bolig). Men hvad vil der ske hvis jeg flytter kommune?
KattenJames er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2013, 16:31   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen den nye kommune skal så bare bedømme om du har fået det væsentligt bedre end da du blev tilkendt pension...

Nej du har ikke fået en midlertidig førtidspension....

Du har fået en alm førtidspension men med kontrol på....som åbenbart er nu her til dec...

De kan kun tage den førtidspension fra dig hvis lægen skriver at du har fået det væsentligt bedre end du du blev tilkendt din pension...

Der burde ikke være forskel på om det er den ene eller den anden kommune der revurdere din sag...

Men når det er sagt...tja så kender vi jo kommunerne....og din kommune kender jo til din sag da det er dem der har tilkendt dig din pension...den nye kommune kender dig ikke...

Personligt ville jeg nok lige vente til de havde revurderet sagen før jeg flyttede..

Men det er noget du skal finde ud af med dig selv...

Som sagt burde der ikke være nogen forskel på om det er A eller B kommune der revurdere sagen...

Det der tæller ved sådan en revurdering...det er om du har fået det væsentligt bedre end på det tidspunkt da du fik tilkendt din førtidspension...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flytte kommune Daniel09 Alt det andet 0 10-09-2012 15:36
Flytte kommune Lykkefod Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 31-08-2011 09:14
Flytte kommune. boowam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 21-11-2010 10:03
flytte kommune viviras Alt det andet 4 12-01-2010 09:22
flytte til ny kommune ? jbm Alt det andet 10 28-02-2009 17:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension