K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2014, 20:55   #11
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
De skriver at meningen er for at afklare min arbejdsevne . High og Århus hvor jeg dog er ked af at jeg ikke bare kan arbejde og ha et normalt liv som før .

Jeg vil så gerne føle mig på lige vilkår som andre og ikke klassificeres som handicappet eller ubrugelig ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2014, 10:33   #12
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Der står ingensteder at det er noget med fleks .. Han har skrevet en mail idag til mig noget om den praktik her er retsiderne for min arbejdsevne . Men hvad bruger de det med arbejdsevnen til og hvad skal han bruge det oplysnings skema til,som vi udfylder sammen med arbejdsgiver når han ankommer hver 14 dag .

Undskyld de mange spørgsmål men føler mig bange for at de løber om hjørner med mig når jeg læser alle jeres historier .
Må sige at jeg kun har mødt poitivitet og forståelse fra dem og det gør mig mistænksom udfra jeres historier om hvor meget de trækker jer rundt.
Hej Heidik
En vurdering af din arbejdsevne er en udredning af hvad du kan, hvad opgaverne gør ved dig, hvilke skånehensyn skal der tages hensyn til osv.
til brug for afklaring af det videre forløb.

Rapport fra min afklaring af arbejdsevne-arbejdsprøvning blev vægtet tungt og refereret meget til, da jeg til Rehabiliteringsteammøde blev
indstillet til førtidspension uden resurseforløb

At I mødes hver 14. dag og udfylder et oplysningsskema,(som jeg forventer du modtager kopi af? )hvoraf det bør fremgå beskrivelse af dine opgaver og
igen * hvad har du lavet * hvad gør det ved dig * hvordan er tiden gået ok-forværring 0sv.

Afklaringen bør være velbeskrevet og du sørger for at få tilføjet mangler du mener bør fremgå af skemaet.
Hilsen lgkh62

Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
De skriver at meningen er for at afklare min arbejdsevne . High og Århus hvor jeg dog er ked af at jeg ikke bare kan arbejde og ha et normalt liv som før .

Jeg vil så gerne føle mig på lige vilkår som andre og ikke klassificeres som handicappet eller ubrugelig ...
Hej Heidik
At være ked at det er en naturlig proces når hverdagen bliver forandret, men det er vigtigt man kommer videre og erkender
"at alle har oplevet noget som forandrer dem på en måde så man ikke kommer tilbage til den person man engang var"

Jeg erkender min hverdag aldrig bliver den samme, men jeg arbejder på at selv om jeg er handicappet vil jeg respekteres for
den person jeg er og selv være glad for hvad jeg kan.

Du er ikke ubrugelig for når der lukkes en dør åbnes der en ny, men du skal selv være med til at arbejde med dine følelser og
fokusere på hvad kan jeg nu i stedet for hvad du har mistet og ikke kan ændre på.
Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2014, 13:16   #13
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Mange tak for dine beskeder . Jeg modtager ingen kopi af det som vi udfylder sammen . Han har ikke fortalt hvad det egentlig er han bruger det til . Det er vel for at se om der er nogen forandringer . Eller ?

Vil man efter en arbejdsprøvnings afslutning komme til et re team eller hvad du kalder det ? Jeg er sådan i tvivl om hvad jeg skal efter den afprøvning og det frustrere mig helt vildt ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2014, 15:58   #14
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Da jeg ikke modtog kopi af møder med sagsbehandler og ikke vidste hvad der var tilgået af oplysninger til min sygedagpengesag udbad jeg løbende om aktindsigt siden sidst.

Så kunne jeg være på forkant med info i min sag og følge op på tingene løbende samt sende modsvar eller tilføjelser, hvis der var uoverensstemmelser.

Hvad udredning af arbejdsevne ender med ved du først når det er afsluttet og herefter hvad det videre forløb er fremadrettet.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2014, 16:38   #15
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Jeg maa vist bare have paa det bedste ... Men spike da en jungle det her er .. Det lyder lidt som om kommunerne kan Geore som de synes og vil ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension