K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2011, 23:07   #221
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
du må gerne sige til din sagsbehandler at jeg har klaget over hende både til borgmesteren og majbritt Iversen samt lederen på jobcenteret rantzausgade hvor jeg hører til...
og ellers kan du få mit navn på en mail ..
sig til hvis du får brug for det ..
hvis du ikke kan undgå hende så tag båndoptager med... optag alt hun siger
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2011, 08:58   #222
amacing
Ved at vænne sig til K10
 
amacings avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2011
Lokation: Jammerbugt Kommune
Alder: 46
Indlæg: 22
Styrke: 14
amacing er ny på vejen
Tusind tak begge to.

Jeg har besluttet at ringe til min sagsbehandler på mandag og høre om jeg kan komme til en anden i stedet.
Derudover vil jeg også kontakte min fagforening og høre dem, om de vil være søde at tage med. Har besluttet, at jeg ikke vil ind til hende alene.

Har efterhånden også fundet ud af, at det ka være en god idé at optage samtalerne. Så jeg vil prøve at få fat på en optager snarest.
Om ikke andet, så kan jeg bruge den når jeg skal til diverse møder med kommunen osv, da jeg har svært ved at huske hvad der blev sagt, når jeg er kommet hjem.
amacing er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2011, 10:00   #223
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
syntes det lyder rigtig fornuftigt
pøj pøj med på mandag .. ps. lidt underligt de stadig bruger hende man forstår det ikke..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2011, 15:02   #224
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Jeg tror ikke, at de forskellige steder ved det... Jeg har faktisk også brugt hende engang... før jeg kom herind... Lige der var hun nu rimelig, men jeg brugte hende faktisk ikke siden, for jeg synes hun var lige subjektiv nok til mig, uden dog at være urimelig... og det er jeg så ret glad for nu...
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2011, 16:28   #225
MADD
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-11 2010
Indlæg: 12
Styrke: 14
MADD er ny på vejen
Hej allesammen..
synes vi allesammen skal mødes og lave en slagplan. alle dem der har lyst til at være med kan skrive til mig, så prøver jeg at finde et sted vi kan være og en dato. for den "undersøgelse" i kommunen er åbenbart gået op i hat og briller..
MADD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2011, 19:28   #226
Tina Aalborg
Føler sig hjemme på K10
 
Tina Aalborgs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-05 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 41
Styrke: 15
Tina Aalborg er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Du har faktisk ret til at bede om en anden, på baggrund af din utryghed... Du kan jo evt. henvise til tråden herinde...

Uanset hvem det er, er man utryg ved en behandler, så er det ikke den rette man skal til.
ja men det er ikke sikkert du får lov at vælge en anden var utryg ved en neuropsykolog som aalborg kommune havde valgt og der var INTET at gøre de var ligeglade de sagde de betalte de valgte og BAN har lige givet dem MEDHOLD i det!!
Tina Aalborg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2011, 21:35   #227
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Gå ikke mod din egen viden, i frygt for systemets repressalier.

Citat:
Oprindeligt indsendt af amacing Se meddelelser
Jeg har besluttet at ringe til min sagsbehandler på mandag og høre om jeg kan komme til en anden i stedet.
Derudover vil jeg også kontakte min fagforening og høre dem, om de vil være søde at tage med. Har besluttet, at jeg ikke vil ind til hende alene.
Kære Amacing (og andre i samme båd)
Du sidder nu og læser på SIDE 23 - TREOGTYVE!- i en tråd der omhandler personen Eva Blacks krænkelser af andre syge mennesker.

Desværre har hun en speciallægebestalling, og kan derfor fortsætte sine krænkelser af andre, lige indtil hun bliver forhindret i at praktisere.

Du OG DIN SAGSBEHANDLER kan her i tråden læse, at både kommunale topfolk, journalister osv er vidende om dette, en facebookgruppe og andre- eksisterer, ammunitionen er ved at blive samlet, og at en retssag derfor er under langsom men sikker opsejling.

Med baggrund i dissa FAKTA, er det ikke et spørgsmål OM du kan 'bede om' at komme til en anden speciallæge, fremfor Eva Black.

Det er et legitimeret overgreb, såfrem din SB fortsat insisterer på at du går til EB!

Informér din sagsbehandler om, at h*n, såfrem de insisterer på at du skal gå til EB, og truer dig med konsekvenser hvis du nægter, er direkte MEDSKYLDIG i, at EB får mulighed for at fortsætte sine overgreb, og derfor er ansvarlige for en forværring af din psykiske situation.

Samt pådrager sig et muligt sagsanlæg, idét de handler mod bedrevidende ( hvilket det er, når du HAR vist dem beviserne, i form af udprint og link i en mail) - du udprinter et par sider af tråden, og henviser i øvrigt til denne med et link, i en mail, du sender afsted her i weekenden, så den ER i forvaltningens mailbox, når du ringer op på mandag.

Jeg tager ALLE i denne tråd meget alvorligt, og vil bede jer indtrængende om at tro på jeres ret til samme respekt fra forvaltninger m fl.

Gå ikke frivilligt til slagtebænken - vi er stadig i Danmark, og det kan nytte at protestere.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2011, 07:38   #228
MADD
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-11 2010
Indlæg: 12
Styrke: 14
MADD er ny på vejen
hej amacing og alle andre,
Det er rigtig vigtigt at i søger aktindsigt i jeres sag, og skriver indsigelser imod hvis kommune har lavet fejl i deres udtagelser, samt at andre læger har lavet fejl i deres udtalelser.
Da mange af speciallægerne tager udgangspunkt i de liggende akter og ikke det der bliver sagt til samtalen.. Allermest tager de udgangspunkt i det brev kommunen har skrevet.

Jeg kan give jer et lille eksempel, For mange år siden var jeg til en psykiater jeg fik stilt en diagnose,,

vil sige at jeg er meget meget glemsom.
Jeg kom hjem slog diagnosen forkert op, jeg har så fortalt om den diagnose og at jeg havde denne diagnose.. kommunen har så skrevet denne diagnose i deres papirer, jeg bliver sendt hen til Eva Blach og vupti har jeg den diagnose, jeg selv havde stillet....

Denne diagnose står ikke nævnt i nogle lægelige papirer, men har kun fået den fordi jeg havde slået en diagnose forkert op.... griner, så husk det er meget vigtigt med aktindsigt...
MADD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2011, 10:12   #229
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Jeg tager ALLE i denne tråd meget alvorligt, og vil bede jer indtrængende om at tro på jeres ret til samme respekt fra forvaltninger m fl.
Gå ikke frivilligt til slagtebænken - vi er stadig i Danmark, og det kan nytte at protestere.
Det er på tiden, at folk begynder kikke privat praktiserende læger i sømmene, det gælder også alle slags psykologer, psykiaterer og psykoterapeuter som liver af aftaler med kommuner og med staten.

Deres griskhed kender ingen grænser og de vil gøre alt for penge.

Jeg har i øjeblik en sag kørende mod en lægeklinik som befinder sig i min ejendom og som har gjort alt for at fryse mig ud af min bolig for at få lov til at overtage den for en slik.

Efterhånden kommer der mere og mere **** frem men jeg nyder det faktisk.

Nu har jeg prøvet lidt af hvert i mit lange liv men lige den der danske svinehund er kommet lidt for tæt på mig og bruger jeg mig slet ikke om det.

Jeg skal nok give disse “fine” læger mennesker en rise i lakken, til at starte med via korte beskeder til deres sammenarbejdes partnere .

Alle mine påstande er veddokumenterede, men ellers så er jeg ligeglad med måden de vil agere på.

Nu hende der Blach, har ikke min interesse, men måske en rise i lakken, på den same måde som jeg vil give den disse fupmager for læger som jeg har skrevet om, vil give Blach en lærestreg.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2011, 19:26   #230
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tina Aalborg Se meddelelser
ja men det er ikke sikkert du får lov at vælge en anden var utryg ved en neuropsykolog som aalborg kommune havde valgt og der var INTET at gøre de var ligeglade de sagde de betalte de valgte og BAN har lige givet dem MEDHOLD i det!!
Gud er det rigtigt, jeg mente ellers, at de tidligere havde fastslået, at det at borgeren har ret til at blive medinddraget i egen sag også betød, at de havde noget at have sagt om, hvilken speciallæge de skal til...

Det er jeg da ret ked af at høre, hvis de har lavet om på...
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension