K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2018, 09:23   #21
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
til oplysning for "ensomhed" hvis man udebliver fra eks. arbejdsprøvning som skal afklare ens arbejdsevne, så kommer man ikke videre, og man kan ikke blive afklaret til eks. fleksjob eller pension.

kommunen kan ikke se hvad man kan og ikke kan hvis man bare bliver væk. man bør møde op hver dag , og gå hjem når man ikke kan klare mere, det er måden at gøre det på.


der findes kun få undtagelser fra dette. ikke mange slipper.

og tillykke til trådstarter med at få afsluttet sin sag, jeg håber at det giver den ro du har brug for i dit liv. jeg husker tydeligt den lettelse samt sorg der bredte sig hos mig da jeg blev pensionist. lettelse fordi det nu var slut med at blive kastet rundt i manegen, og ikke kende ens fremtid,d et var SÅ belastende. sorg fordi det er og bliver trist at blive pensionist som 45 årig, når man heller vil arbejde, men ikke længere kan.

jeg håber du finder fred med din situation, og får det bedste ud af de livsvilkår du nu skal leve med i de næste mange år. held og lykke til dig

vh sortepigen

Sidst redigeret af sortepigen; 01-10-2018 kl. 09:28.
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2018, 13:15   #22
Fiselback
Synes godt om👍🏻
 
Fiselbacks avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2007
Lokation: Danmark
Alder: 63
Indlæg: 127
Styrke: 17
Fiselback er ny på vejen
Tak Sortepigen.
Jeg har ikke mærket nogen sorg, ej heller glæde?
Måske en anelse vrede/bitterhed.
Synes sq det er brændhamrende ærgerligt.

Du skriver,
“Pensionists som 45 årig når man heller vil arbejde”
Tror virkelig der er rigtig rigtig mange, rigtig rigtig syge, der får fingrene i klemme ved Rehabiliteringsteamet. Med udtalelsen “Jeg vil så gerne arbejde, men jeg kan bare ikke”
Rehabiliteringsteamet høre kun! “Jeg vil så gerne arbejde”
Bare lige noget jeg fik lyst til at give vider. Stammer fra en seance fre et formøde mellem min bisidder og sagsbehandler.

Bisidder: JA! Der er jo ingen tvivel om fiselback heler end gerne vil arbejde men han kan jo ikke.
Sagsbehandler: Ej! Det vi enige om, men er du sød og flette næbet mht, hvad fiselback evt, gerne ville vist han kunne, når vi har fortræde for rehabiliteringsteamet. Der handler det udelukkende om hvad fiselback, kan eller ikke kan. Og ifølge div, Lægelige og ikke lægelige attester udtalelser osv, kan fiselback ikk’! Arbejde, OKAY!

Og må da indrømme, ved ikk’! Lige hvorfor jeg ikke selv på noget tidspunkt har udtalt det.
For har sandt for dyden, mange gange TÆNKT. Så fat det dog! “Jeg vil meget gerne arbejde, men jeg kan bare ikke”

Tror virkelig der er rigtig mange rehabiliteringsteam’s der knogler så blodet springer under neglene, for borge der dødsyge men, som så “gerne vil arbejde.”
Altså vist de kunne.😏🤭🙈
Fiselback er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension