K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2013, 10:57   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Løkke dropper tidligere krav til kontanthjælpsreformen!

Måske er der alligevel håb forude, nu Løkke vil droppe sit krav om at der skal spares for 3 milliarder kroner...


Regeringen arbejder i disse uger intenst på at opnå intern enighed om et udspil til kontanthjælpen.

''Venstre er så interesseret i at komme med, at der ikke er nogle ultimative krav. Det fastslår Lars Løkke Rasmussen i et interview med Radio24syv.

Heller ikke det tidligere krav om, at den kommende reform af kontanthjælpen skal give tre milliarder kroner til staten er ultimativt for Venstre.

Uden Venstre kommer Enhedslisten til fadet
Hvis vi overlader det til Enhedslisten, kommer der ikke nogen reform«, siger Lars Løkke Rasmussen til Radio24Syv ''

http://politiken.dk/politik/ECE18635...hjaelpsreform/

Så nu har vi da lov at håbe, at det ikke bliver så slemt som først antaget

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 15:00   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Og læser man det sidste i artiklen....så mener ha alligvel at der skal spares 3 milliarder bare på lang sigt...

Det vil sige at han bare vil gøre det over en længere periode end den de først havde tænkt sig..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 15:24   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, men det giver dog en lidt ''blidere'' fase, end at springe direkte ud i en så stor indgriben i folks økonomi....

Synes også det er bedre at vide, at det vil ske senere, end at det sker lige om lidt, det giver folk lidt pusterum.

Men lad os nu se hvad regeringen har tænkt sig, måske synes de at det er bedre med en hurtig og kontant afregning ved kasse et....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 22:06   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det er jo lige det der er LYKKES måde at drive politik på .

Spare spare men først om et par år og på sigt støre besparelser.

Tror han håber på at når folk der er blevet beskåret i indtægt eller en eks. afgift skal betales, så har vi glemt hvem der stemte for det.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 22:18   #5
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Og LA ( JBO) vil have Løkke tilbage på sporet med at spare mange penge på kontanthjælpsreformen.

http://www.bt.dk/politik/la-opfordre...elpsambitioner
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FOA dropper forhandlings-fællesskabet buster Politik og Samfund 0 15-11-2010 20:14
Handicapcenter dropper sagsbehandlere buster Politik og Samfund 5 12-08-2010 19:05
Aalborg Kommune dropper bonusløn jsn Politik og Samfund 0 13-03-2010 10:56
Kommunen dropper mig. T.M Spørgsmål ang fleksjob 3 20-04-2009 15:54
Tykke dropper ud af jobkurser zuza Det er da strengt ! 4 04-03-2008 18:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension