K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2011, 20:14   #41
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
carmen
giver dig helt ret, cirka 98 procent af alle sager kører ikke efter bogen på nogen måde
har lært efter 3 år i dette system, at kommunerne prøver og trække sagerne så længe som muligt. Der er kun et at gøre og det er at kæmpe videre
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2011, 23:57   #42
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
du skriver efter 3 år - det er godt nok lang tid. Kan det virkelig være rigtigt at de må tage så lang tid om det??
tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2011, 12:49   #43
Far til 3
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2010
Indlæg: 19
Styrke: 14
Far til 3 er ny på vejen
Carmen

Jeg kan desværre ikke få noget dækket ind over min indbo æv.

Jeg har Advokat på, men har ikke fortalt om det med aktindsigten hvilket jeg burde, men det skal så også siges at denne Advokat først og fremmest kører selve arbejdsskadessagen og ikke så meget min kamp mod Kommunen, dog rykker han indimellem for hvad de vil med mig osv. Det koster mig jo en bondegård at have ham på sagen, men noget burde der komme ud af dette.

3 år er lang tid, men jeg skal igang med det 5 år nu her og kender til en der stadigvæk kæmper sin sag på 7 år, ikke for at være lyseslukker, men vi er åbenbart mange der må kæmpe mange mange år for retfærdigheden.
Far til 3 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 10:24   #44
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...er du helt sikker på, at forsikringen ikke kan dække, hvis du får tilkendt fri proces (mener jeg, det kræver). Prøv lige at spørge den advokat, du har på skadedelen...

Lov mig lige at google Helsingdorff & Partnere til kommunedelen...

Tja, jeg er så fastholdt i systemet i 10 år... man VIL ikke erkende at løbet ER kørt med hensyn til arbejdslivet, trods hjemmehjælp og at jeg ligger brak (ryg, migræne) en stor del af året de seneste 10 år - næ, nej, der må være en time eller to, der kan hives ud af skroget - fuldstændig samstemmende med, hvad Støjberg meldte ud i går morges, hvilket jeg er overbevist om, at kommuner og diverse ankemuligheder længe har været klar over...

Men, Far til 3, hold ud, hæng på - vi er mange i samme båd!

OG på et tidspunkt kunne K10 få politisk indflydelse - vi bli'r flere og flere :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2011, 18:56   #45
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser

Lov mig lige at google Helsingdorff & Partnere til kommunedelen...
...erfarer pludselig, at jeg husker dette navn forkert, SORRY!

HelsingHOFF & Partnere er det rigtige og i mellemtiden har maja-bell lært mig at lægge links ind i indlæg, så nu kan du bare klikke på det :-)

http://www.helsinghoff.dk/ad2/
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2011, 12:32   #46
Far til 3
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2010
Indlæg: 19
Styrke: 14
Far til 3 er ny på vejen
Nyt forløb og stadigvæk for syg til flex og for rask til pension eller hvad?

Ja så blev jeg visiteret til endnu et forløb , dvs igen et afklaringsforløb hvor en masse nye mennesker skal ind over ens liv og sætte deres præg åbenbart.

Det skulle så blive sådan at jeg får hjemmebesøg i starten en gang om ugen, men som jeg ser det trækker det jo bare min sag længere og længere ud, iøvrigt er stedet fyldt med trapper så bestemt ikke handicap venligt.

Jeg var til kontrol med min skulder i fredags og fik den kedelige besked at min skulder er frosset og jeg kun skulle tænke på at passe på den og mig selv. Odds for det er at kun 1 til 2 om året får det af alle deres patienter som får en operation, så den snak med min sagsbehandler om at arbejde hen mod et flex syntes langt langt borte, skal siges til hendes forsvar at hun ikke kendte til dette før i dag, men hun kendte til afklaringen og den konklusion som kom fra Job in Place som fortæller alt, og til det siger hun at jeg aldrig skulle have været der for det var for socialt så at sige for mig, men den holder ikke for så er det her nye sted det bestemt også. Jeg blev iøvrigt jo også forlænget hos det sidste sted hmm.

Den nye vejleder sagde da også at hun ikke lige vidste med mig og hvorfor jeg skulle være hos dem eller hvordan de lige skulle hjælpe mig, men ifølge sagsbehandleren er det så for at jeg skal have nogle at snakke med hmm.

Den nye situation er at jeg står med en konklusion som faktisk går min vej og lavet kun med mine knæ problemer, men som ikke kan skal bruges. Nu viser det sig så at jeg er langt være skadet med min skulder end håbet eller hvordan man nu skal skrive det, og hvis vi som familie skal trækkes i endnu et langt afklaringsforløb hvor jeg alligevel ikke kan noget mere så forstår jeg da slet ikke noget mere.

Dette koster kræfter og nu må det være nok.
Far til 3 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension