K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2007, 15:34   #71
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Citat:
Har de skrevet en begrundelse for afslaget?

Og lige en påmindelse... det er ikke det sociale nævn, men beskæftigelsesankenævnet. Men det burde kommunen jo også have skrevet.
Ha, en begrundelse for afslaget, de holder bare, ved det andet afslag som er fuld af fejl

jeg har dog stadig ikke fået brev om afslaget, for de har sq ikke skrevet noget i nu, sådanne nogen flok amatører
jeg er meget vred, men undskylder mit sprog, for de må da være amatører når de står fast et afslag, der er fuld af fejl.

og de ikke en gang kan finde ud af at give deres borger besked.

hende jeg talte med, kaldte det for det sociale nævn, gad vide om de kan finde ud af og sende det, det rigtige sted hen

er der andre der har prøvet at få 4 afslag og hvad endte det med
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2007, 15:43   #72
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Var det ikke i Nordjylland, du boede?

LO har en repræsentant i Beskæftigelsesankenævnet, så hvis de hjælper dig, burde de vide det.

Skriv til Thomas Krog, SF.

Skriv, at din sag er fuld af fejl.
Skriv, at kommunen ikke engang ved, hvor din klage skal sendes hen.
osv. osv.

Det er simpelthen for langt ude.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2007, 15:48   #73
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jeg orker det simpelhen ikke og skrive til flere, jeg lader det nævn om det
LO er også inde i det, der er ikke noget mere vi kan gøre

anden at ryste på hovde af den kommune,og håber de får en over næsen en gang mere

men det er de nok osse ligeglade med, lige som sidste gang
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2007, 22:10   #74
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
lige en kopi af hvad jeg har skrevet på http://bistandsbums.dk/


jeg har jo snakket med LO om dette her og hun mente jeg skulle bede om Aktindsigt.

det har jeg så gjort i dag, jeg fandt dette link over k10 http://www.depweb.dk/social_info/go2...krivelser.html

det var meget nemt det var udfyldt skulle bare have navn osv. på

hun kunne ikke lide da jeg kom op på kommunen med Aktindsigt papiret
men hvad skulle de gøre, hun kunne ikke bare næver mig af, som de er gode til i telefonen
havde et familie medlem med.

er bare så træt..
give op kan jeg ikke sagen ruller bare der ud af, de har sendt den ind til det beskæftigelsesankenævnet som hun var nødtil at indrømme at det hedder det nu og ikke det sociale nævn
ja.... det er ikke godt de ikke lige ved hvad det hedder, det de sender deres sager ind især når det er 11 mdr siden det kom til at hedde dette.

brød sig heller ikke om jeg kørte i hvad når jeg så fik det skriftlige afslag og som sagt jeg snakkede med min jobkonculent i går og hun viste heller ikke om det var afslag eller hvad, jeg trivler på den er sendt i nu.

men nu er de nødtil at få fingerne ud, efter jeg har bedt om det Aktindsigt som de har 10 dage om


lige et link beskæftigelsesankenævnet http://www.ams.dk/sw3114.asp
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2007, 16:54   #75
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peacock nej hvor er det surt og skammeligt , hvad siger LO til dit afslag og mener de at ankenævnet (om de så kalder det , for det ene eller det andet ) kan gøre noget ??

jeg har virkelig ondt af dig , men pt er det mere end vigtigt ikke at give op ,for mener både du dine læger og lo at der er nok til en ftp så skal i blive ved....

men jeg kan godt forstå at du er skrive træt .. har du haft klaget til borgmesteren ?

tænker på dig og er der noget vi herfra kan gøre så skal du råbe op

og ellers har du vores fulde opbakning og forståelse .
Vi er mange der godt kan se hvad det er for en håbløs situation du står i ... og selv om du er skrivetræt så husk når der er gået ti dage og du stadig ikke har fået aktindsigt så skriv og påpeg det , og tru med en klage til borgmesteren hvis ikke du har den i hænde inden tre hverdage... og kommer den så ikke inden tre hverdage så skal du klage med det samme til borgmesteren og ikke lade sig spise af med kurser og ferie .

Vi har som borger forpligtigelser og gud nåde og trøste os hvis ikke vi overholder dem , men det går altså den samme vej for kommunen , de skal fandeme overholde deres tidsfrister ....

og det kan altid betale sig at få aktindsigt inden man påbegynder en sag ...

tænker og føler med dig
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 12-11-2007, 10:44   #76
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jeg er bleven indkaldt til samtale ved jobkonsulenten på onsdag, LO tager med som bisidder

ham fra NY Chance har også ringet i dag, kan altså ikke finde ud af hvad det er for noget
han ville også have været med på mødet, men når LO tager med ville han ikke, det virker som han også vil hjælpe som LO gør

men han vil nu ringe igen på fredag for at hører hvordan det gik osv.
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2007, 19:29   #77
Steffen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2005
Indlæg: 4
Styrke: 0
Steffen er ny på vejen
Hej Peacock

Jeg er ikke rigtig aktiv her på Q10, har ikke haft så mange kræfter til overs, da jeg som du også fører en lang og sej kamp.
Du skal vide at jeg føler med dig, og jeg håber inderligt du får din førtidspension meget snart. Du kæmper bravt og jeg syntes det er godt med en bisidder, eller rettere, når det er noget hvor kommunen har indflydelse, er en bisidder uundværlig.
Desuden er det en rigtig god idé af føre al kommunikation skriftligt, så du altid har en kopi.
Jeg ønsker dig al held og lykke.

Med venlig hilsen fra Steffen
Steffen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2007, 11:47   #78
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Hej Steffen

ja det er godt nok meget hårdt og familien har det også meget hårdt, det gør bare så skide ondt og se som det påvirker dem

sikke en afmagt man føler.


jeg ikke til anden end at lukke op og skide i, i dag, var til møde i går med jobkonsulenten og havde Lo med hun er godt nok guld hver

men klogere blev jeg ikke, anden end jeg blev vildt dårlig bare af et møde, blev helt kulleret i Hovedet, kunne slet ikke koncentrere mig om hvad der blev sagt
fik jobkonsulenten til at skrive en sedel til mig

da ham fra ny chance skal ringe i morgen og vil høre hvordan mødet har gået og hvad vi har fundet frem til,

har stadig IKKE fået det skriftlige 4, afslag, det vil LO hjælpe med at rykke for
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2007, 17:23   #79
giselle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2007
Indlæg: 4
Styrke: 0
giselle er ny på vejen
føler med dig peacock. ønsker dig alt held og lykke. Godt for dig at Lo hjælper dig.
giselle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2007, 22:42   #80
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
lige en opdagtering til denne tråd

tråden AKTINDSIGT hjælp hører til her også, hvor man kan læse om mit besvær med bare at få det http://www.k10.dk/showthread.php?t=3344
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension