K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2009, 09:19   #171
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Tillykke.

Endelig, endelig, endelig.... Kan godt forstå du er lidt ved siden af dig selv. Håber du finder frem til en god og rolig hverdag.

Tillykke.

Mvh. Sommer.
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 09:49   #172
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Stort tillykke herfra.
Dejligt at/når det lykkes, især efter så mange urimmelige år i systemet.
Knuds Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 11:09   #173
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Også et kæmpe *tillykke* herfra.

De der stresshormoner holder ikke sådan bare lige op med at ræse rundt i blodbanerne, fordi pensionen ENDELIG går igennem - men det kommer

Sejt gået!
Mella
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 12:02   #174
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
TILLYKKE Peacock

Du skal ikke være ked af det føles lidt underligt, jeg brugte et par måneder på at ligesom finde mig selv igen, og selv nu 7 måneder efter er det stadig lidt uvirkeligt, og min sag tog ikke nær så længe som din.

Hvor er jeg bare glad for, der er et sygt og uarbejdsdygtigt menneske mere, der har fået en endelig afklaring på sin forsørgelse, istedet for den uvished der gør liver endnu sværere for dem der er ramt ikke blot af intet arbejde at magte, men også af den omstændelige og bureaukratiske sagsbehandling, der nok koster mindst ligesåmeget, som man mener at samfundet kan tjene ind igen ved at have alle invaliderede i en aller anden form for arbejde.

Arbejde er en menneskeret, men det burde være frivilligt , hvis man er for invalideret af sygdom eller andet til at forsørge sig selv udelukkende ved arbejde.
Måske er spørgsmålet om den mistro man bliver mødt med som syg i Danmark måske en sag for ligestillingsråd ?

Tillykke med din fred Peacock
Må Du snart finde glæden i det gode liv du fortjener nu

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 15:22   #175
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Nej der var jeg da gået glip af en så dejlig nyhed..

Stort stort tillykke herfra..

jeg forstår hvordan du føler det..min pens er også gældende fra 1.2 og jeg er slet ikke så glad som jeg havde håbet på..Der er en følelse af tomhed- masser af tanker og jeg er så utrolig træt..Jeg har nu en plan som hedder at jeg skal lave en nyttig ting hver dag...vaske tøj - rydde op i et rum eller hvad der ellers trænger..

Jeg ønsker dig det allerbedste for fremtiden og vent og se, når solen først kommer mere frem , bliver alt lidt lysere..
__________________
Selvom det kan være svært- så tro alligevel altid på at alt bliver som det skal være
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 16:19   #176
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
1000 tak alle sammen hvor er i søde

ja.. jeg er godt nok noget ved siden af mig selv
har sovet af H til

lunamaria.. tror tomheden, beskriver det meget godt det jeg følger, meget mærkelig måde og have det sådanne, har bare lyst til at bare flæbe helt vild
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 18:33   #177
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peacock Se meddelelser
Jeg blev ringet op i dag af min jobkonculent og hun fortalte mig at jeg er førtidspensionist pr. 1/2 2009

jeg blev vag det kom sådanne bag på mig, og hun blev helt forskækket
jeg var ved at besvimme og flæbe

det er stadig ikke gået op for mig , men har det mærkelig og forsat meget vag

det blev også til en lang tråd, jeg startede for et par år siden
Til lykke!
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 18:40   #178
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Havde jeg råd -
så gik jeg ud -
og købte den største flagstang
og det største flag
og hejste det for dig -
så højt at du selv kunne se det
nede fra din ende af byen.

Men desværre mine sidst penge er lige brugt. Og jeg som ellers havde planer om at anonymt sende dig en flot buket når din pension endelig var i hus.

Men TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE skal der lyde heroppe fra den vestlige del af byen.

Og græd endelig hvis det er det som du nu har brug for. Tag dig den tid som du har brug for, og får du brug for at snakke, græde eller andet så ved du hvor du kan finde mig.

1000 knus inger
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2009, 11:58   #179
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
1000 tak alle sammen

inger hihi kom sådanne til at grine da jeg så dit indlæg

hvor har jeg dog kigget mange gange på denne tråd og brevet fra pensionsteamet,

igår skulle jeg på kommunen og få lavet alle de papirer man får, som man skal udfylde,
jeg kunne ikke selv overskue dem, så der hjalp pensionskontoret, da jeg sad der og skulle have beregnet førtidspensionen ud, går det virkelig op for mig, det er slut nu,
men hvor er det dog en mærkelig følges man har, kan slet ikke beskrive det.

var også en tur på skatte kontoret og få lavet skatte kortet om, sikke venlige de var

og fagforeningen skulle jeg også have sagt op, men er stadig medlem, skal bare ikke betale noget, de syndes også det var på tide med en afklaring

er næsten ved at have styr på alt det papir arbejde, mangler bare forsikningerne , ulykkeforskiringen skal jeg have lavet om til fuldtids dækning puha den bliver nok dyr

1000 tak til alle her på k10 for jeres støtte i den meget hårde tid, jeg har været igennem
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2009, 12:02   #180
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Tillykke Peacock...håber du får et bedre liv nu ...mange tillykke fordi du endelig fik den hjælp du har brug for.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension