K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2009, 17:12   #131
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
okay mange tak skal i have

det er også hvad vi er fundet frem til, at de skal nu afgøre om jeg skal bevilges eller ej og hvis jeg bevilges, skal afgøre om den skal genoptages senere

det foregår godt nok noget andeledes denne gang, det kan være at 5 gang er lykkens gang , ej jeg tror ikke på noget, det har jeg fået for mange slag til

men håbet er her i nu

nu skal jeg bare have fundet ud af om jeg skal tage til det partshøring, om man må møde op uden og have noget at sige
jeg syndes jo min sagsbehandler/jobkonculen har gjort det godt og har ikke noget at tilføje, men ville da meget gerne se de mennesker, der skal afgøre min fremtid
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 01:42   #132
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg tror at jeg ville overveje at troppe op, om ikke andet så for at se, om de nu også har fået alle relevante papirer/oplysninger, til at danne baggrund for deres beslutning.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 17:41   #133
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hej Trold

kan man godt det uden og have noget at sige


er der nogen der har selv været til sådanne et møde ??
vil meget gerne høre hvordan det foregår, er skide nervøs
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 19:07   #134
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peacock Se meddelelser
hej Trold

kan man godt det uden og have noget at sige (
Aner det virkelig ikke.
Men jeg har selv en tanke om (altså den dag jeg når så langt, at møde op, udelukkende med det formål, at se hvad de har på mig.
Og jeg vil selvfølgelig være bevæbnet med kopi af alt hvad der kan være relevant.
Men det kan s'gi da godt være, at de slet ikke lader mig se det.

Jeg mener bare, at jeg engang læste noget om, at man ikke har ret til aktindsigt i hvad sagsbeh. leverer videre til pensionsnævnet, men pænt må vente til den evt. skal ankes. :
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 19:12   #135
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Peacock... Du kan læse om et møde her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...sudvalg+m%F8de

Ellers kan du evt. bruge søgefunktionen til at finde flere.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 20:54   #136
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Jeg var med til mødet i 2005, hvor min sag blev behandlet første gang. Det var en meget ubehagelig oplevelse, jeg stortudede lige så snart at jeg kom ud fra rådhuset og hele vejen hjem.
I 2006 nægede jeg at komme til mødet men pensionen blev bevilliget alligevel, så jeg tror ikke at det har nogen indflydelse på afgørelsen om man møder op eler ej.

I 2005 var jeg ellers godt forberedt da jeg gik hjemmefra, men jeg blev mødt med et elevatorblik og en skideballe over at jeg havde tilladt mig at søge pension. Jeg har ikke lyst til at gå i detaljer om hvad der blev sagt. Men udvalgsformanden stod og svinede mig til.

Desværre er det den samme udvalgsformand som sidder endnu efter kommunesammenlægningen. Og jeg kan forstå på andre at hun ikke har ændret holdning når de møder op til mødet med pensionsudvalget. Så hvis du vælger at møde op, så vær stærk og iskold.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 21:39   #137
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af inger Se meddelelser
Jeg var med til mødet i 2005, hvor min sag blev behandlet første gang. Det var en meget ubehagelig oplevelse, jeg stortudede lige så snart at jeg kom ud fra rådhuset og hele vejen hjem.
I 2006 nægede jeg at komme til mødet men pensionen blev bevilliget alligevel, så jeg tror ikke at det har nogen indflydelse på afgørelsen om man møder op eler ej.

I 2005 var jeg ellers godt forberedt da jeg gik hjemmefra, men jeg blev mødt med et elevatorblik og en skideballe over at jeg havde tilladt mig at søge pension. Jeg har ikke lyst til at gå i detaljer om hvad der blev sagt. Men udvalgsformanden stod og svinede mig til.

Desværre er det den samme udvalgsformand som sidder endnu efter kommunesammenlægningen. Og jeg kan forstå på andre at hun ikke har ændret holdning når de møder op til mødet med pensionsudvalget. Så hvis du vælger at møde op, så vær stærk og iskold.
Tjaa, så ville jeg jo nok overveje det en gang til.
På den baggrund kan man jo overveje, om det vil være direkte skadeligt, at man "tillader sig" at møde op.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 22:48   #138
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
puha
det tror jeg, godt nok ikke jeg er stærk nok til

det er da hvis, ikke helt lovligt at hun opfører sig sådanne

hun burde da ikke side på sådanne en post, hvis hun har det sådanne med syge mennesker


nå men jeg har skrevet til min sagsbehandler det kan være hun har et godt råd , men det har da godt nok sadt en skræk i mig, mere end jeg har i forevejen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 03:05   #139
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Jeg frabad mig samtalen, for det første havde jeg indtryk af det ville betyde mere ventetid, da jeg ikke opfattedee mødet som det afgørende møde, men mere som en slags *pligtmøde for kommunen* i henhold til lovgivningen, og jeg ikke havde kræfter til at møde nogle kommunale ansatte, på det tidspunkt var jeg så langt nede jeg ikke kunne tale i tlf. med nogen fra kommunen uden at græde. Men .....Jeg fik min pension alligevel, og nu er jeg langsomt ved at finde en lidt mere stabil emotionel tilstand, selvom kræfterne er væk.

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 03:43   #140
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg frabad mig også mødet...
Tror lidt som Neurosmølf...at de gør det mere af pligt end at lyst...
Hvis ressourceprofilen er udfyldt som den skal...så burde de kunne træffe en afgørelse ud fra den..
Men hvis man selv mener at den ikke er udfyldt ordentligt og at den ikke giver et klart billede af en og ens arbejdsevne...ja så bør man møde op...og prøve at rette op på det over for dem der skal træffe afgørelsen...
Jeg fik også min pension...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension