K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2008, 21:04   #11
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
Jeg har også været på AS 3, skrevet 80 uopfordrede ansøgninger. Jeg har fået job, ja, jeg fik faktisk 2 jobs. Var til samtale 6 steder.

Jeg har været igennem samme procedure som i beskriver. I starten synes jeg også det var vanvittigt, indtil der begyndte at komme post med afslag, samtaler osv. Da jeg detaljeret havde gennemgået mine funktioner på mine tidligere arbejdpladser, fandt jeg ud af, at jeg faktisk havde flere kvalifikationer end jeg lige gik og regnede med. Jeg var på kurset i 3 måneder inden jeg startede i fleksjob 8 15 timer pr uge). Der var 5 der fik faste jobs og blev i det. Der var også en tre stykker som fik job, men ikke kunne bestride ders job. Der var 12 kursister i alt.

For ikke at føle mig " dum" over at skulle sidde og udpensle alting, valgte jeg at se kurset som en del af af en proces, og for at få mine penge blev jeg jo også nødt til at sige ja. Jeg har heller ikke fortrudt at jeg sagde ja, for det gav jo et job, hvor jeg stadig er ansat.

Jeg tror det er dyrt at placere os på AS 3, men for kommunen handler det om at kunne dokumentere at de har gjort noget, og det handler også om at de ikke mister statsrefusionen, hvilket de gør, hvis ikke de finder et job til os. Kommunerne handler i panik, så pyt være med hvad det koster.

Jeg vil ikke reklamere for AS 3, men bare fortælle at det også kan ende godt, efter at have brugt tiden på det.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 21:27   #12
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ja det håber jeg da også, og skide godt for dig og dine medkursister, det også lykkedes for.

Som jeg skriver, håber da det bliver bedre, og er som sagt positiv indtil videre, bare det at " skulle stå op til noget" er ok for mig, men jeg håber som sagt og xxx alt, for ellers bliver det nogle lange måneder. Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2008, 15:43   #13
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
Du har ret i at tiden kan føles lan, når man går på as 3. Jeg må indrømme at jeg også brugte tidem til at kigge lidt på forretninger og ordne forskellige tin. det fortalte jeg ikke til nogen. Af hensyn til mine skånehensyn skal jeg strække ben engang imelle. der var ikke rigitg nogen der lagde mærke til at jeg var væk lidt længere tid af gange. Jeg oplevede at hvis jeg sougte om lov, og hvis andre spurgte om lov, skulle der argumenteres, men jeg fanft ud af at holde ordene "tæt ind til kroppen" og når jeg bare var der der tid jeg skulle, var der ingen der spugte ind til det. Jeg skulle kun være der i en fire fem timer.

Held og lykke med projektet og håber virkelig det giver dig et job, du er glad for.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2008, 16:22   #14
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tak skal du have, jeg håber også Jeg er der max 3 timer, så det går nok, og det er nogle søde mennesker allesusammen, vi er jo i samme båd.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension