K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2014, 18:22   #11
JHOL
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-08 2014
Indlæg: 8
Styrke: 0
JHOL er ny på vejen
Jeg står af og overlader den videre snak til dig, måske en enetale ville være bedre?

Svarene på dine spørgsmål ER allerede i mit tidligere indlæg, og du afslører dermed dig selv som en polemiker der egentlig ikke læser hvad der bliver skrevet.
JHOL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 20:59   #12
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af JHOL Se meddelelser
JSvarene på dine spørgsmål ER allerede i mit tidligere indlæg, og du afslører dermed dig selv som en polemiker der egentlig ikke læser hvad der bliver skrevet.
Tak og i lige måde :-)


Havde dit projekt været et aktieselskab, så var kursen styrtdykket.

Man kan selvf. altid komme igen med 3 mænd/kvinder rundt om landsbyens gadekær med lidt navlepilleri ... men uden en plan for omsætning & vækst i butikken, så kommer projektet sjældent længere ud med "det glade budskab".

Om det her hjælper at folde de små poter og håbe på mirakler ... det tvivler jeg meget på ... men enhver er jo salig i sin tro, så god vind med projektet fremover.


Omvendt ... havde du haft en vækstplan for at løfte folket ud af Platons hule og ind i et moderne & værdigt fællesskab baseret på en anden "verdensøkonomi" (med ref. til trådens emne ), så havde du sq fået min fulde respekt ... nu brænder jeg så inde med den i stedet ... men man kan sq ikke have held i sprøjten hver gang ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension