K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2009, 13:46   #1
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Angry Grine eller græde......

ved jeg ikke helt endu hvad jeg skal.

Grine har jeg gjort...og er vist også skyld i,at sekretæren hos lægen har ondt i maven af grin.

I uge 2 blev jeg OG kommende...som vist er på vej til at blive Ikke-arbejdsgiver alligevel...at min sag ville blive gjort klar og sendt videre i midten af uge 3.....og derfor blev min afprøvning's periode forlænget D 16/1-2009 til D 23/2-2009.

Den dato er sidste frist for arbjdsgiver....vedkommende har siden december lagt den nye opgave de har fået ind...ud til anden vognmand....imens de har ventet på min sag blev afklaret og derfor ikke har taget anden chauffør ind.

Igår snakkede jeg med sbh....og det viser sig der arbejdes på min rp ???...som jeg jo naivt og godtroende troede var sendt afsted i uge 3..og jeg gik og ventede på en afgørelse.

Idag...ringes der så...at der skal bestilles en ny Generel heldbreds undersøgelse......og helst idag ??

Den sidste er lavet i oktober år 2007...så da min sag var for pension og fleksudvalget...ferbuar 2008.....var den for gammel dengang....for de må max være 3 måneder gammel.

Hun havde lige opdaget at der skulle en ny til......og det tager da 3-4 uger før min læge kan putte en ind og lave sådan en....så har tid D 23/2-2009...hvor arbejdsgiver SKAL have en chauffør....og nu er jeg så i fare for ikke at få det job.....og hele afprøvningen har sådan set været basseret på netop det job med det antal timer.

Mens der grines...skules...tænkes der på advokat.......men da altid noget jeg skal til kontrol hos lægen imorgen...så kan jeg lukke luft ud over hos ham....han god til at lytte.

MEN gal det er jeg sq.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 14:06   #2
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Hejsa

Har du lyst og overskud synes jeg ærlig talt du skal skrive det ned - en anelse mere uddybende end her (uden det bliver for langt), og sende det til Christiansborg.

Måske med overskriften

Systemet/bureaukratiet forhindre mig i at få mit drømmejob

Eventuelt også afslut med at du i stedet for selvforsørgende flexer ender som statsbetalt ledig flexer eller noget i den dur!

Send det evt. både til Arbejdsmarkedsudvalget og Socialudvalget.

Det gøres forholdsvis nemt på; http://www.folketinget.dk/default.as...-1396C0379C59}

(du kan kun sende til et udvalg af gangen, så husk at gemme din kladde)

lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 14:49   #3
Xeva
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2007
Indlæg: 85
Styrke: 17
Xeva er ny på vejen
kender det

Prøvet det samme, næsten.

Sygemeldt, speciallæge, arbejdsprøvning, ups speciallægeerklæring for gammel, bestiller ny, som siger at jeg måske kan arbejde flere timer end tidligere læge siger samt min arbejdsprøvning( på et halvt år viser) Ok, fair nok, men havde også et job på hånden der. Kommunens bud var, at hun jo kunne ansætte mig ordinært. de er så fuld af gode ideer...

Men det ville arbgiver jo ikke da jeg arb 25 timer ca 60 procent af fuld styrke. Hun var da ked af det, men utopi at en arbgiver, selvom hun er glad for en ansat liegfrem vil tabe så meget på en ansat.
Så løb dagpengene ud, kom på kontanthjælp....straksaktivering...sagsbehandler der også mente jeg bare skulle gå til min a-kasse, for på kontanthjælp var der ingen til at hjælpe - groft sagt...jobkonsulent har nu sendt mig i ny arbejdsprøvning. Hun er sød - og på mange måder er det jo ok, men sikke nogle umulige omveje og tåbelige personer man skal igennem på den vej..!!! suk

Håber du finder en løsning - og vil bare støtte dig i at gå videre med det, om du magter det. Jeg har anket og klaget og gjort ved, lige nu magter jeg ikke at diskutere med sgb, han er for dum, så tager vi da bare den lange vej
Eva
Xeva er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2009, 14:50   #4
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej

Tak for linket..*S*

Og syntes jeg vil finde overskud..til at få det skrevet ned...og sendt...lysten er der...for der har været meget nølen og udsættelser i min sag.

Så det vil være næste skridt....at få det nedfældet med detaljer og i så kort længde som muligt *S*


__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2009, 12:00   #5
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Xeva

Ja man undres gang på gang......og det er ikke noget glædeligt man undres over.

Havde det "bare" været min RP der manglede at blive opdateret...den har hun knoklet på siden engang før jul....efter juleferien....i uge 2....men blev ike færdig og sendt parpierne afsted i uge 3...som det ellers var lovet.....og så kom den med GH.......

Det var så dråben...og fik snakket ...endnu engang...med sagsbehandler fra fagforeningen...som satte sig i forbindelse med jobkonsulent...der blev meget overrasket over at ikke en gang RP var lavet færdig....som så fik fat i sagsbehandler på kommunen......Sooom havde en masse undskyldninger....en af dem går på.....Ja der er andre i systemet end hende.....( det er jeg udmærket klar over at der er....og hendes måde at behandle klienternes sager på....gør såmænd ikke ventetiden korterer for nogle af os )

Og mit store skulderklap er fra arbejdsgiver som har været utrolig tålmodig og fleksibel i hele det her jobprøvning...forlængelse...nu for 2 gang.....Og vil stadig holde fast i mig....selv om der er en godkendt flekser de kan ringe til.

Det er med til at holde mit humør lidt oppe.

Nu ser sagsbehandler og jeg hvad der sker de næste dage....og hvad jobkonsulent finder ud af....før vi tager stilling til hvad der skal ske.....for noget skal der ske...med hensyn til kommunens sagsbehandlers behandling af min sag.
Det faktisk ret spændende...for ikke at sige....ret nervepirrende.

Håber at du snart får en afklaring og job...*SS*

Knus
Jøsses
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aktivering fik ældre dame til at græde buster Politik og Samfund 5 18-11-2010 19:25
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15
År eller måneder - kommune eller sundhedsvæsen zuza Det er da strengt ! 3 12-01-2008 15:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension