K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2007, 22:44   #51
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Hejdien

nå okay hehe
jeg døjer med at se hvad der står på den fil ,har prøvet at forstørre den
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 13:15   #52
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
nu kom afslaget på skrift

jeg har aldrig set noget linen

de har skrevet at de har vedlagt klagevejledning den er ikke med, men en masse udskrifter fra ankestyresen om andre sager ??
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 13:22   #53
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peacock sikke noget latterligt rod ,,,

Det er noget der skal klages over , og er der nogen navne og telefonnummer i de papir så ring eller skriv til de borgere at du har modtaget deres papir , så de kan klage over det til kommunen ...

Har du nogen til at hjælpe dig med din anke og hvad bruger de som begrundelse og hvordan mener de at du kan komme i arbejde ??

altså er de gængse regler opfyldt for et afslag ? og hvad mener de videre der skal foretages ??

PS sorry hvis jeg spørger om noget der er spurgt om en gang, men der er ved at være så mange på siden at jeg ikke kan huske den ene fra den anden .
  Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 13:22   #54
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

sikke noget...DU SKAL HA EN KLAGEVEJLEDNING...og hvorfor alle de udskrifter om andre sager ...det er bestemt en ommer...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 13:33   #55
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jeg skal ned til min egen læge i dag han vil meget gerne se det her *gg*

der er heldvis ikke navne og telefonnummer i de papir
ved bare ikke hvad jeg skal bruge dem til

har heldvis LO med mig og hun er godt i gang med at anke men hun har ikke set dette her på skrift, er meget spændt på hvad hun siger

men det de vil er at jeg skal i arbejdsprøvning i igen igen

og jeg skal *gg* til en ny psykriatrise speciallægeerklæring for at se om det mine fysiske symptomer kan være psykomatiske
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 13:40   #56
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er rigtigt godt at du har LO med

og mon ikke de også kan få sig et godt grin over det, bruge det til noget kan du jo ikke, men der kan skrives en klage til borgmesteren over det, da det viser hvilke gang ligegyldighed og sjusk der findes i kommunen og er der ligegyldighed og sjusk et sted , så er der nok også andre steder

de bude fortælle hvad en ny arbejdsprøvning skal gøre godt for , ellers ville ingen jo kunne få førtidspension da kommunerne bare kan skrive arbejdsprøvninger hver gang , der skal være mening med galskaben

at sende dig til en ny psykiater kan da vist kaldes at doktor shoppe de bliver ved til de høre hvad de vil høre
  Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 17:50   #57
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Peacock hvis jeg var dig så ville jeg tage imod den psykiatriske speciellæge undersøgelse, det var den som endeligt udløste min pension.

Jeg ved godt at vi siden sidste år er blevet sammenlagt med Skagen og Frederikshavn kommune og at der nu er kommet nye cementhårde boller på suppen - men jeg tror at du vil gøre dig selv en tjeneste ved at tage imod den undersøgelse.
Lad ihvert fald ikke den mulighed være uafprøvet.

I et andet indlæg for lang tid siden beskrev jeg den undersøgelse og den vurdering som jeg fik i detaljer, hvis du vil være forberedt på hvad der kommer til at ske. Den undersøgelse har du ikke noget at frygte for den bekræfter bare de ting som du selv ved i forvejen i forbindelse med koncentrationsbesvær og indlæringsevne - jeg har selv ptsd. så de symptomer kender jeg.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 19:18   #58
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Inger

problemet er at jeg har været til psykiatriske speciellæge undersøgelse i år så der er meget i afslaget der ikke holder vand

har bestem mig for at den skal selvføldig ankes så den kan komme ind til amtet
men er nok nødtil at holde min kæft om denne sag her så længe den kører,
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 19:42   #59
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Peacock, Undskyld jeg havde misset at du havde gennemgået en psykiatrisk undersøgelse i år - men nu forstår jeg da endnu bedre din frustation.

Jeg kan nu kun meget hovedrystende sige arme dig.
Jeg forstår godt din holdning om at holde kortene tæt til kroppen nu.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 19:52   #60
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
ja det er man nok nødtil at at holde kortene tæt til kroppen nu

kan kun sige at jeg er glad for at have folk der støtter og hjælper mig i denne sag ellers havde jeg nok givet op
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension