K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-09-2009, 03:45   #1
jonas
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 25
Styrke: 15
jonas er ny på vejen
Meniere, tinnitus og balanceproblemer

Hej alle.

Jeg har set lidt tråde rundt omkring hvor der er indlæg fra folk med relationer til balanceproblemer, tinnitus og den slags, og jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe i den sammenhæng.

Er der nogen, der kan anbefale en god speciellæge, en der virkeligt tager vare på en, og som der ikke er bange for at udtale sig om f.eks. kontraindicerende forhold ved arbejdsprøver i forbindelse med de problemer, som stress, støj, osv. kan give.

Min speciellæge har i hele mit forløb (godt 9 år) været utroligt tilbageholden, og ikke særlig samarbejdsvillig, når det kommer til udmeldinger til det offentlige. Han virker nærmest bange for at skrive noget konkret, som man kan forholde sig ordenligt til. Han udtaler sig altid udelukkende generelt om sygdommen, og ikke om min situation specifikt.

Jeg har f.eks. bedt ham om at vurdere min arbejdsevne i forhold til graden af de svimmelhedsanfald, som jeg har, samt i forhold til sværhedsgraden af min sygdom, men det vil han ikke siger han. Det skal du få vurderet på en arbejdsprøve.

Ligeledes om der er nogen, der evt. har gode erfaringer med en advokat, der har erfaringer og kendskab til folk med meniere eller ligende sygdomme?

På forhånd tak.

Mvh. Jonas

PS.: Jeg har et andet indlæg kørende her:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=9879
jonas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2009, 08:26   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
ang. arbejdsrøvning

Hej jonas jeg her pråvet at læse lidt mellem lingerne og det kan jo være forkret . Men du er alene far så noget kan du jo klare så tænker jeg at hvis du har hjelpemidler så du kan komme omkring hjemme,tager du dem jo med til en arbejdsprøvning/afklaring . Det er også muligt at få kørsel med taxa frem og tilbage hvis du ikk kan komme omkring. Det ville jo ikk være godt at få lukket hjælpen når du står med et forsørger ansvar . Jeg ved lidt om tinitus har det selv lidt til daglig og nogle perioder har jeg det som om jeg står på en våd mortor vej med 20 vejbaner,de perioder kan jeg ikk holde ud at at være i støj bare det at nogle der snakker til mig mig er stresende. Så hvis du har lidt mere kamp ånd tilbage ,er det så ikk væet at tænke over hvordan du evt. kan gemmen føre en arbejdsprøvning ,så du ikk også står med et penge problem også.Hos det de kalder anden aktør ,har jeg set en der kom i taxa og lå i en ligge lænestol i to timer for at blive kørt hjem igen.Det kan være hårdt men hvis det er en mulighed for dig for at bevare indtægten er det måske besværligheden vært jeg håber du klare dig igemmen på en god måde
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
meniere meretenielsen Spørgsmål ang fleksjob 5 17-01-2013 22:45
tinnitus og lydfølsomhed nielsen69 Alt det andet 9 22-08-2012 22:39
Tinnitus jeg er ved at blive skør ? c.l.e.o. Dit og Dat 25 02-04-2012 10:58
personlig livsførelse og ødelagt øre (nu tinnitus og lydfølsomhed) nielsen69 Alt det andet 5 12-12-2011 02:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension