K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2017, 21:22   #271
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Offentliggjort på Facebook som ikke mange kan se konsekvensen af.

Til

Folketing, raske familier og andre interessenter for syge mennesker i Danmark.

Det er ikke let for syge mennesker, at navigere i sundhedsvæsnet og det sociale system. Som kan være een og samme ting.

Ja, man kan blivet helt forpustet, over det bizarre i følgende fakta.

Ankestyrelsen har udsendt Principafgørelsen 108-13, hvor lumbale operationer, diskusprolaps, er blevet risikofrie.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=160588 “Gældende” trods midlertidig pause i tvang i den sociale sagsbehandling

Samtidig med at en kommunal sagsbehandler, jobkonsulent eller i bedste fald en socialrådgiver kan fratage patienten sine sygedagpenge indtil patienten bliver mør og lader sig tvangsopererer, som Ankestyrelsen ønsker…… og kommunen naturligvis!

https://www.k10.dk/showthread.php?t=27836

En kommunal administrativ lægekonsulent skal bare syntes det er et godt “behandlingstilbud” så er den ged barberet.

Nu viser det sig, at hospitalslægerne griber til hurtig operation, fordi der er penge i det. Fordel til hospitalernes økonomi.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/ove...ge-operationer

"Hospitalsafdelinger skal optjene såkaldte DRG-point for at få penge i kassen.

Fjernelse af livmoderen eller en rygoperation for diskusprolaps kan være indbringende operationer for landets hospitaler."


Tidligere sundhedsminister Bertel Haarder har via hyrdebreve proklameret sammen med lægefagkundskaben, at ca 1/3 af lumbale operationer skal begrænses pga de manglende resultater.

Ryg professorerne på Danmarks førende ryg-hospital Rigshospitalet Glostrup mener at MR-scanninger skal begrænses, fordi det sygeliggøre patienterne. I øvrigt den eneste korrekte måde at verificerer en diskusprolaps i lænden.

Er du, Folketing og raske familier hoppet af?

Forstår læseren konsekvensen af dette bizarre system, som ingen patient mere kan stole på.


Konklusion:

Stol på dig selv og forbliv rask. Ellers havner du i mange modbydelige fælder, som du bliver lokket i. Ikke alle der smiler til dig vil dig det bedste.

Med venlig hilsen

En førtidspensionist grundet lumbale operationer

CC DR journalisten for artiklen.

Sidst redigeret af phhmw; 24-02-2017 kl. 21:50.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2017, 21:45   #272
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen hvad skal man sige....det er så uhyggeligt og råt...økonomisk tænkning....

At de bare kan se økonomien frem for de mennesker de har med at gøre....ja det er virkelig uhyggeligt...

Man skal virkelig have et godt helbred for at komme igennem dette system...eller være i det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2017, 23:57   #273
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jamen hvad skal man sige....det er så uhyggeligt og råt...økonomisk tænkning....

At de bare kan se økonomien frem for de mennesker de har med at gøre....ja det er virkelig uhyggeligt...

Man skal virkelig have et godt helbred for at komme igennem dette system...eller være i det...
Det er fandme uhyggeligt, at penge kan få læge til at gå på kompromis med deres lægeløfte. Øv!
hvorfor råber de ikke selv vagt i gevær????

En venindes søn døde i 2014 efter en knæoperation. Jeg var med hende efterfølg. til en samtale med en overlæge der beklagede, men også vaskede hænder med en masse latinske ord.

Sagen kan ses i politiken.Han hed Henrik Winther. Han var en stor stærk fyr, sejlsportsmand, ikke ryger, ikke for tyk og 42 år med en søn på 3.

Han blev opereret. Ved ikke om han i virkeligheden var offer for den politik, men han døde 10 dage efter en lille operation.

Trods talrige henvendelser til både Bispebjerg og 1813 var ingen interesseret i at hjælpe.
Der blev begået fejl på fejl.

En sygeplejerske på 1813 var tilmed så uforskammet, at sige til hans kone, da hun hørte ham i baggrunden skrige af smerter:
Det er da godt han ikke skal føde Jeres børn.

Også andre gange ved henvendelse klagede de over, at han ikke selv ringede!!!!

Der blev endelig 1 eller 2 dage før han døde taget infektionstal, men inden svaret forelå blev han sendt hjem på egen regning.

Tallet var faretruende højt, men ingen tjekkede det.
Jeg kunne blive ved.

Da han endelig blev indlagt lod Bispebjerg ham blive, trods de vidste at med kødædende bakterier skal de overføre til Riget. Det er der en aftale om.

De forsøgte med andre ord at dække over egne fejl.

Først der indså de fadæsen og da de endelig overførte ham var det for sent.

Kirurgerne på Riget forsøgte at redde hans liv med amputation af benet, men kort efter meddelte de , at det var for sent. Bakterien havde bredt sig til samtlige indre organer.

Konen ringede dagligt og bad om lægetilsyn, men det havde de ikke ressourcer til. De kørte ikke ud.
Han tålte ikke morfin, så en læge fra 1813 sagde, så drik noget kamillete.

Sagen kan vistnok stadig ses på politiken.

google Henrik Winther!
__________________________________________________ ___

Først kære Peter, har du overvejet at få et nyt alias.
Jeg holder meget af dine indlæg, og har lært meget af dig.

Men men, når jeg skal finde indlæg fra dig kommer jeg virkelig på prøve.

Jeg kan ikke huske dit alias og bruger lang tid på at finde dem.
Mange som har færre indlæg har langt mere mundrette alias. Nu har jeg så endelig skrevet dit alias ned.

Nå mit ærinde er dit seneste indlæg vedr. operationer.

Jeg skrev et indlæg om min venindes søns død.

Efterfølg. har jeg atter googlet ham og ser nu, at hans journal er fremlagt for førende eksperter, og samtlige har sagt at han ikke burde være blevet opereret.

Overlægen på Bipebjerg, Duus, som jeg har mødt fastholder imidlertid at operationen var efter bogen.

Hvis man googler Henrik Winther, og ser billeder kan man se en mand i en hospitalsseng og der henvises til TV2, som har forelagt hans journal.
Læs det.

Der er foto af ham, da han stadig var rask, og udtalelser fra konen.

Her bliver også beskrevet baggrunden for de mange unødvendige og i det her tilfælde fatale resultat.
Han betalte med det højeste man kan betale med, nemlig sit liv.

hvornår vågner vi op i landet med mælk og honning!!!
Hold kæft, hvor er jeg vred. kan snart ikke være i min krop af vrede.

Føj, føj politikere, skam Jer og bed om tilgivelse!!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2017, 19:54   #274
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Højesteret har talt. Tvang i behandlingen på en ny raffineret måde.

En medarbejder er blevet fyret, fordi arbejdsgiver har modtaget medarbejderes sygehistorie fra lægen og Jobcentret.

Af journalen fremgik det at medarbejderen ikke ønskede at indtage psykofarmaka, som lægen havde foreslået, som behandlingstilbud, imod depression.

Da arbejdsgiver læste dette, at medarbejderen ikke ønskede at forbedre sin arbejdsindsats, ved at indtage psykofarmaka, blev medarbejderes fyret.

De fortrolige personlige lægeoplysninger blev også vidergivet til forældregruppen.

Højesteret har afgjort, at Jobcentret med loven i hånden godt må udlevere medarbejderes statusattester til arbejdsgiveren.

Arbejdsgiveren har derved retten til at afskedige den syge medarbejder.

Ministeren vil forsøge at komme med en løsning.


Højesterets dom:
http://domstol.fe1.tangora.com/New-S...rdid31488=1347

Baggrund DR
http://www.dr.dk/nyheder/penge/hoeje...attes-sygedata

Højesteret: Chefen må gerne se ansattes sygedata

Men FTF vil nu gå til regeringen for at få ændret forvaltningsloven, så det ikke er muligt at udlevere ansattes sundhedsdata til arbejdsgivere.
Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen (V) oplyser til avisen, at der allerede er nedsat en arbejdsgruppe, der skal kigge på problematikken.

Sket tidligere
http://www.dr.dk/p4nord/artikel/nyhe.../08/175035.htm

Tvang i behandlinger er midlertidigt forbudt i en forsøgsperiode:
http://bm.dk/da/Aktuelt/Nyheder/Arki...ehandling.aspx

Men da højesteret har tilladt at arbejdsgiver får fuld indsigt i fortrolige personlige oplysninger, om diagnoser og eventuelle lovlige afslag, uden konsekvens, så ser vi en ny raffineret måde, at tvinge borgerne.

Hvis ikke du æder din psykofarmaka, som krævet af arbejdsgiver, så bliver du fyret.


Så indtil videre har vi stadig tvang i behandlingen, hvis du afslår foreslåede behandlingstilbud trods Folketingets forbud imod tvang i behandlingen.

SCENESKIFT.

Vi på k10 har i 4 år undres os over, at den øverste myndighed Ankestyrelsen gennem "Gældende" Principafgørelser, som alle skal rette sig efter, stadig har disse Principafgørelser som er "Gældende" trods Folketingets forbud imod tvang i behandlingen

Principafgørelse 108-13
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=160588

Ankestyrelsen holder stadig fast på, at borgeren kan miste sine sygedagpenge hvis ikke man indordner sig, samtidig med at Ankestyrelsen mener, at eksempelvis lumbale operationer er risikofrie.

Det forstår man muligvis når vi nu får ny viden om hvordan lægerne behandler patienterne, hvor økonomi indgår i eventuelle operationer.

Ringen er sluttet fra et lukket system, uden om både Folketing og patienterne.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/ove...ge-operationer

Overlæger: Økonomisk belønning får læger til at lave unødvendige operationer.

Hospitalsafdelinger skal optjene såkaldte DRG-point for at få penge i kassen.

Fjernelse af livmoderen eller en rygoperation for diskusprolaps kan være indbringende operationer for landets hospitaler.

Det er dog ikke ensbetydende med, at disse operationer er nødvendige for patienten, lyder det fra flere overlæger. Forklaringen bag de unødvendige operationer skyldes en økonomiske gevinst, der betyder, at sygehusene får penge i kassen for specifikke operationer.


PH
Så uanset, hvordan meget syge patienters røv vender, vender den altid bagud.

Du er lille, du skal indordne dig eller skal vi nok tage røven på dig. Velbekomme.

Hilsen Peter

Bilag

Folketingets forbud imod tvang i behandlingen
http://www.ft.dk/samling/20151/lovfo...L182/index.htm

http://www.dr.dk/levnu/psykologi/ny-...mod-depression

Ny dansk forskning: Såkaldte 'lykkepiller' virker ikke mod depression
SSRI-præparater, populært kaldet lykkepiller, har kraftige bivirkninger og virker sjældent på depression. Det viser stort dansk forskningsprojekt.


http://www.dr.dk/nyheder/indland/eft...-aendre-regler

Efter dom om sygemeldt medarbejder: Minister vil ændre regler
Sygemeldte er for dårligt beskyttet i sager om sygedagpenge, siger Troels Lund Poulsen.

67.037

Sidst redigeret af phhmw; 25-02-2017 kl. 21:24.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2017, 20:08   #275
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvad kan man lære af ovenstående indlæg...

Man kan lære at uanset hvad....så kan du regne med at de ting du fortæller til din læge enten kan/vil komme videre til jobcenteret....og de vil oplyse ens arbejdsgiver..

Husk dette når du snakker med din læge...der er INTET fortroligt mere når man snakker med sin læge...

En anden ting man kan lære af ovenstående indlæg af Peter...

Det er at hvis du skulle være imod at spise visse slags piller....så bør du holde dig kæft med dette over for din læge...

Sig ja tak til pillerne....gå ned og køb dem...og så kan du smide dem ud...altså hvis du ikke ønsker pillerne...

Man bør IKKE fortælle sin læge at man ikke ønsker at tage imod piller eller anden behandling..

I ovenstående eksempel...hvor pædagogen er blevet fyret pga ikke at ville tage imod behandling...og efterfølgende blev fyret....

Ja dette kunne og ville have været undgået hvis pædagogen havde holdt sin mund ang det at ikke ville tage imod behandling..

Når de laver reglerne på den måde og lader vores samtaler med vores læger gå videre på den måde....ja så bør man udvise den civile ulydighed....nemlig at tie stille hvis man ikke ønsker at tage imod den behandling der forslås....om ikke andet....så for at kunne beholde sit arbejde...og undgå fyring...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2017, 01:32   #276
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvad kan man lære af ovenstående indlæg...

Man kan lære at uanset hvad....så kan du regne med at de ting du fortæller til din læge enten kan/vil komme videre til jobcenteret....og de vil oplyse ens arbejdsgiver..

Husk dette når du snakker med din læge...der er INTET fortroligt mere når man snakker med sin læge...

En anden ting man kan lære af ovenstående indlæg af Peter...

Det er at hvis du skulle være imod at spise visse slags piller....så bør du holde dig kæft med dette over for din læge...

Sig ja tak til pillerne....gå ned og køb dem...og så kan du smide dem ud...altså hvis du ikke ønsker pillerne...

Man bør IKKE fortælle sin læge at man ikke ønsker at tage imod piller eller anden behandling..

I ovenstående eksempel...hvor pædagogen er blevet fyret pga ikke at ville tage imod behandling...og efterfølgende blev fyret....

Ja dette kunne og ville have været undgået hvis pædagogen havde holdt sin mund ang det at ikke ville tage imod behandling..

Når de laver reglerne på den måde og lader vores samtaler med vores læger gå videre på den måde....ja så bør man udvise den civile ulydighed....nemlig at tie stille hvis man ikke ønsker at tage imod den behandling der forslås....om ikke andet....så for at kunne beholde sit arbejde...og undgå fyring...
Jeg syntes dette giver nogle associationer til en gammel tråd her på K10, om at være "compliant" eller "non-compliant":
http://www.k10.dk/showthread.php?t=1...ight=compliant
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2017, 10:08   #277
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Mange syge mennesker er sikkert havnet i fælden....

Den sidst omtale kvinde i # 274 hvor arbejdsgiver forsøgte tvang i behandlingen og efterfølgende fyring, er fra 2009.

Vi på k10 begyndte i 2013 at råbe op da Ankestyrelsen udsendte Principafgørelse 108-13 så hvor mange patienter der har oplevet tvang i behandlingen før 2013, ved vi ikke.

Hvor mange der er blevet fyret, som beskrevet ved vi ikke.

Hvor mange forældregrupper, kollegaer, naboer eller andre uvedkommende der har fået indsigt i ens livssituation med personlige samtaler og diagnoser med medicinordinering, ved vi ikke. Se Bilag.

2010
https://www.information.dk/debat/201...laeger-danmark

Det blev min sagsbehandler i Jobcentret vred over, og hun sagde, at jeg ikke måtte søge om førtidspension, før jeg igen havde underkastet mig medicinsk behandling hos psykiater.

Det er derfor, jeg nu spørger: Kan de det? Kan de behandle mig med medicin, når jeg ikke kan tåle det? Kan de gøre, ligesom de gjorde i fængslet i mit hjemland?«


Kvinden fra # 274 er fra 2009 Bør læses!
http://politiken.dk/indland/art58437...eg-græd-meget«

Jeg var rystet over, at lederen i vuggestuen fik oplysningerne om, hvad jeg havde talt med lægen om.

Oplysningerne om min sygdom gik videre til medlemmerne af forældrebestyrelsen, så lige pludselig var der 12 til 15 personer, som kendte min sygejournal. Det var folk, jeg mødte, når jeg var ude at handle, eller måske forældre til mine børns skolekammerater, der kendte til min sygdom«, siger pædagogen.


PH
Vi ved, at politikerne har udskudt en forsøgsperiode med 3 år.

Altså 5 års forsøgsperiode med forbud imod tvang i behandlingen, viser for mig, at politikerne IKKE ønsker et total-forbud, imod tvang i behandlingen.

Hvad er det vi skal forsøge?

Enten er man for tvang eller også er man imod tvang.

Der findes mange mennesker som mener at kvinden i # 274 at hendes situation er rimelig og at arbejdsgiveren skal beskyttes. Se de sociale medier.

Politikerne har ikke min tillid i denne sag. Jeg tror ikke på, at vi i 2019 får et total forbud imod tvang i behandlingen.

Vi holder øje med sagen.

Hilsen Peter

Bilag

2015
http://politiken.dk/oekonomi/arbejds...tidssygemeldte

http://politiken.dk/oekonomi/arbejds...t-vurdere-syge

http://politiken.dk/oekonomi/arbejds...vi-copypaster«

Læger: »Vi skal tænke os virkelig godt om, når vi copypaster«
Arbejdsgivers aktindsigt i patients samtale med læge udløser selvransagelse.

Det kommer bag på Lægeforeningen, at de statusattester, som læger laver om langtidsygemeldte, kan ende hos arbejdsgiveren. Det kræver blot en ansøgning om aktindsigt.


Arbejdsgiverne har i 20 år kunnet få aktindsigt i statusattester, så det er jo ikke nyt?

67.208

Sidst redigeret af phhmw; 26-02-2017 kl. 10:27.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2017, 11:16   #278
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Kan arbejdsgiver få indsigt i sygejournal, og er det lovligt, at give oplysningerne videre til en forældrebestyrelse uden at den sygekeldte få besked?
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2017, 12:05   #279
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
JA & NEJ

Nej, fordi det er fortrolige oplysninger men da der ingen konsekvens findes for ulovligheder inden for stat og kommuner går det jo meget godt.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2017, 15:14   #280
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
JA & NEJ

Nej, fordi det er fortrolige oplysninger men da der ingen konsekvens findes for ulovligheder inden for stat og kommuner går det jo meget godt.

Bedste hilsner

Peter
AK, ja. Men det er vel ikke forvaltningsloven der styres fra her?

Her taler vi om tavshedspligt.
Så vidt jeg ved må den kun overtrædes, hvis der er tale om risiko for liv, og alvorlige kriminelle handlinger.

men ved almindelig konsultation er det jo ganske alvorligt eftersom der her røres ved tilliden ml. læge og patient.

Jeg skal ihvertfald nok vare min mund næste gang jeg er til konsultation.

Lægeforeningens formand er målløs over den anførte domsafgørelse, men så vidt jeg er informeret siger dommen ikke noget om lovligheden i, at oplysninger må videregives fra arbejdsgiver til forældre eller på andre arbejdspaldser til alle medarbejdere.
De er vel ikke underlagt tavshedspligt!

Jeg er usikker på præsters råderum.

Tavshedsproblematikken blev allerede udfordret i 2013 eller deromkring, da man oprettede en database, hvor alle oplysninger kan ses i hele systemet.

F.eks kan en patient stå i en livskrise, som ikke nødvendigvis kræver behandling. Det kan være jævnlige samtaler, som kan støtte og hjælpe.

Når og hvis patienten senere har brug for sit forsikringsselskab kan det være fatalt. Ved psykiske problemstillinger - man måske bare har haft i en periode, kan ansøgning bruges som afslag fra forsikringsselskaber.

Se lægerne anders Beich og Benny Ehrenreichs hjemmside under katagorien, fortrolighed.

Sidst redigeret af vasen; 26-02-2017 kl. 15:49.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Socialkrise i Danmark Webmaster Politik og Samfund 2 15-01-2013 12:09
Og det var Danmark Hexi Politik og Samfund 9 13-11-2010 05:32
danmark superkok Politik og Samfund 5 25-04-2010 11:12
Syg i Danmark fuerzzz Alt det andet 5 09-06-2008 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension