K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2011, 07:51   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Frk. Horsens Se meddelelser
Jeg fører dagbog, så der så det er under kontrol.
Super.

Af dagbogen bør det så også fremgå hvordan dit liv hænger sammen, eller not.

Men for din egen skyld er du stadig nødt til, at sige fra når du har fået nok.
Hvis du ikke siger det kan de jo ikke vide det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2011, 23:24   #12
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Sidste nyt......

Idag har jeg en rigtig god nyhed.

Min virksomhedskonsulent skrev til mig igår og spurgte om hvordag det gik osv og hun kom også ind på timer.

Så måtte jeg jo lige markere mig og skrev til hende at det med øgning af time antal kunne hun skyde en hvid pil efter.
Og så skrev jeg at jeg havde været til samtale hos min psykiater, som straks kunne se at den var gal med mig og hun ville ha at jeg skrev til hende, at det med op i timer ikke ville blive aktuelt.
Dagen endte med et gevaldigt angstanfald, så jeg måtte blive hjemme fra arbejde idag.

Idag fik jeg så svar fra hende, at hun kunne se at citronen ikke kunne presses mere, så jeg skulle selvfølgelig ikke sættes op i tid.
Jamen jeg er da også en lille gul frugt

Så pt er jeg en person, der kan holde weekend med mere ro i sindet end der længe har været.
Men uroen ligger stadig og ulmer, men håber selvfølgelig at det passer.

Knus Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2011, 23:34   #13
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Kære frk Horsens

Det lyder rigtig godt, at du ikke bliver presset op i tid! Håber så bare, at du kan klare de 15 timer du er på nu.
Kærlig hilsen Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2011, 07:54   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Frk. Horsens Se meddelelser
Idag fik jeg så svar fra hende, at hun kunne se at citronen ikke kunne presses mere, så jeg skulle selvfølgelig ikke sættes op i tid.
Jamen jeg er da også en lille gul frugt
Super, det er sådan det skal gøres.

Sender du forresten din dagbog til jobkonsulenten og sb med jævne mellemrum, f.eks. hver eller hver anden uge?

Hvis du gør det kan de ikke senere komme og påstå, at de søøørme ikke var klar over, at du havde det så slemt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension