K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2012, 18:01   #31
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Jah Mileo du har ganske ret, jeg er "heldig" at være i live....uha hvordan kan man stadig elske sådan en mand.

Jeg kan ikke se lyst eller positivt på tingene pt. håber det kommer, og jeg er meget glad for at folk vil svare mig.

Det betyder altså bare meget.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2012, 20:18   #32
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jasch, du vil nok et rigtigt langt stykke henad vejen føle at du stadig elsker ham og vil hjælpe ham, men så er det bare at du vender tilbage herinde igen og spørger om råd.
Han er ikke god for dig, det kan en hver uden erfaring for samme resonnere, så hold til og føl efter og spørg når og hvis du er i tvivl.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2012, 20:34   #33
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
INTET kan retfærdiggøre vold mod ægtefælle overhovedet..
Hvis en person har det i sig og gør det, har man nu bevæget sig ind på en sti man ikke kan vende om fra.
Uanset hvor meget, intensivt og overbevisende det bliver bedyret at det var en fejl, er der blevet åbnet for en dør der altid vil stå, om ikke åben så i hvert fald på klem.
I min begrebsverden er der kun 2 muligheder enten gør man det ikke eller også gør man. selv om der bliver lovet bod og bedring er det kun til næste gang.
En lidt dårlig sammenligning, men lidt som man i sine yngre dage vågnede om morgenen efter juleforkosten og lovede sig selv at man aldrig skulle drikke spiritus igen.
Der er kun en vej tilbage og det er frem.
Jeg er sikker på at når tingene er kommet lidt på afstand, vil der åbne sig nye og bedre veje.
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2012, 22:58   #34
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jeg siger dig at det bliver hårdt at undvære også selvom man ikke elsker. Man giver afkald på tosomheden, man KAN blive ensom, hvis man ikke selv søger noget andet.
Meget af det handler om vane.

Det er faktisk ligesom med et par gode gamle tiltrådte sko.
Man har haft dem længe, man har vænnet sig til dem og de har taget form efter ens fødder.
Når man så får købt et par nye sko kan de godt være lidt irriterende i starten, man skal lige vænne sig til dem og få dem trådt til.

Sådan er det også med dit liv lige nu, Jasch, du skal give slip på den tilværelse som du har været vant til, på både godt og ondt, og så skal du vænne dig til noget nyt.

Det tager tid, at lave om på gamle vaner, men pludselig en dag har du glemt dem, fordi du har fået nogle nye.

Jasch, lige nu skal du holde fast i hvorfor du gik.
Du skal ikke bagatellisere årsagen til, at du gik, tværtimod, du gjorde det helt rigtige.

Jeg har selv en hund, derfor tillader jeg mig, at spørge dig:
Vil du kunne tilgive dig selv hvis han én gang til mishandler din hund?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2012, 09:44   #35
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Det blev en meget lang nat kun med et par timers søvn og så spekulationer.

Håber jeg kan få hvilet lidt i løbet af dagen.

Ja Vovse det er og bliver en vane, det har du ret i - og nej det skal aldrig gå ud over min søde dejlige springer spaniel, hun er sådan en god tøs.

Hun har fået ekstra mange kys og kram, jeg har brug for noget fred og ro lige pt. men skal jo have snakket tingene igennem på et tidspunkt så vi begge kan komme videre.

Det har jeg bare ikke overskud til endnu, skal lige til hægterne igen.

Tak fordi i er til for os
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2012, 22:53   #36
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Det har jeg bare ikke overskud til endnu, skal lige til hægterne igen.
Det lyder fornuftigt.
Tag dig den tid du har brug for, så vil du sikkert også være stærkere, og i stand til, at sige fra,

Pas godt på dig selv og vovse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2012, 22:56   #37
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Takker for møøøøs
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hejsa KatrineB Alt det andet 4 06-03-2012 22:32
Hejsa. Claus-Aller Alt det andet 12 04-03-2011 08:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension