K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2009, 20:23   #11
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Gad vide om Peter Christensen har stået i lære hos Claus Hjort, for de ord er da lige vand på hans mølle Kan tydeligt huske de gange han - Hjorten - har været ude og tale vidt og bredt om personligt ansvar. Det her er jo i samme boldgade

Hvor herre bevares altså! Hvis man ikke føler sig sparket til af systemet allerede, så bliver man da banket helt under gulvbrædderne at sådan en stupid udtalelse!

Lad os for hulan få det valg snart, så skal vi saftsuseme give dem solside eller... rettere de kan få et spark lige der hvor solen aldrig skinner til en velfortjent plads i skyggen !! Så kan de sidde der så længe og tænke over hvordan de selv kommer til bage til den politiske solside!
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2009, 10:04   #12
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
HØRT hejdien, godt gået -du har min respekt som altid

JA, jeg er parat hvornår står vi sammen og gør noget ved det. Som du siger, vi må være mange nok til at råbe højt

Hm, ja, det var måske et forsøg værd at sende hilsnen til Peter Christensen også men er desværre pessimist for jeg tror ikke du får et reelt svar, beklager.

Omvendt rundt kan man jo også sige: den der tier samtykker!

-og er der noget jeg ikke gør, ja, så er det at samtykke.
(hvilket ungerne gang på gang poienterer når jeg højlydt kommenterer debatterne på fjernsyn; mor, altså, det er envejs kommunikation, hvis ikke du ved det!)

go for it
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2009, 12:02   #13
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Talking Den stakkels Peter Christensen

Sarkasme start/

Det er ikke fair at kalde Venstres politiske ordfører for en idiot, jubelnar, stupid og arrogant.

I skal alle tænke på at han lige som os er et produkt af vores klasse, han kan heller ikke bryde den sociale arv.
Han kommer fra rødder hvor de er opvokset med at se ned på andre mennesker som ikke er som ham og familiens omgangskreds. Dette kan ses hos andre politikere som f.eks. Pia Kjærsgaard, samt flere fra dette parti.

Dog er det mange år siden at verden har set denne form for nedgørelse af andre, det har ikke vist sit sande ansigt i snart 70 år.

Så derfor er vi alle nød til at bære over med den kære Peter, han kan jo ikke gøre for at han i hele sit liv har fået at vide at han skal behandle andre på denne måde.!

Vi må også alle håbe og bede at han ikke komme i samme situation som os andre, da det vil betyde at han ikke kan leve i hans verden mere.
Da denne form for næstekærlighed har været en tradition i familien igennem mange generationer.

Så jeg skal endnu en gang bede jer om at beherske jeres skriveri, da han jo et fortabt barn af hans klasse.

Forsat god weekend til jer alle

/ Sarkasme slut


Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2009, 17:40   #14
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
SÅDAN jsn, yderligere kommentarer overflødige
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2009, 00:10   #15
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
HØRT hejdien, godt gået -du har min respekt som altid

JA, jeg er parat hvornår står vi sammen og gør noget ved det. Som du siger, vi må være mange nok til at råbe højt

Hm, ja, det var måske et forsøg værd at sende hilsnen til Peter Christensen også men er desværre pessimist for jeg tror ikke du får et reelt svar, beklager.

Omvendt rundt kan man jo også sige: den der tier samtykker!

-og er der noget jeg ikke gør, ja, så er det at samtykke.
(hvilket ungerne gang på gang poienterer når jeg højlydt kommenterer debatterne på fjernsyn; mor, altså, det er envejs kommunikation, hvis ikke du ved det!)


go for it

Her i huset for jeg at vide "De kan ikke høre dig "
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Varighedsbegrænsning, Mette F. lover intet dudde Politik og Samfund 3 14-01-2013 09:03
Faxe Kommune lover dusør! buster Politik og Samfund 2 13-02-2012 00:36
1.plads til DK i ulighed! buster Politik og Samfund 1 25-08-2011 18:58
Så er ferien på plads Simmer Dit og Dat 17 14-06-2010 14:24
Minister lover krigsveteraner kontanthjælp Webmaster K10 Nyheder 0 10-06-2010 03:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension