K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2009, 13:54   #1
Dakota
Elsker at være her på K10
 
Dakotas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Lokation: Nordsjælland
Alder: 53
Indlæg: 56
Styrke: 16
Dakota er ny på vejen
Jeg er gået helt i stå.

Jeg fik tilkendt førtids pension d. 14/12-08 som startede fra d. 1/1-09. Jeg var ovenud lykkelig over at det lykkedes og over at der nu kunne komme mere ro på min sag og ikke minst min sygdom. Jeg så det lidt som om at jeg nu kunne starte på et nyt kapitel i mit liv. Nu skulle jeg igang med at pleje og helbrede mig selv - finde mig selv og finde ud af at leve igen.
Men af en eller anden grund er jeg gået helt i stå. Det føles som om at jeg er totalt tømt for energi. Jeg sover til 11 om formiddagen (også selv om jeg går i seng ved 21-tiden). Det eneste jeg tager mig sammen til i løbet af dagen er at tage opvasken resten af tiden ligger jeg på sofaen og bare sumper. Jeg tænder måske for tvet men spørg mig ikke hvad jeg ser. Ind imellem kan jeg også tage mig sammen til at gå på nettet men ellers ikke mere. Jeg gider ikke engang gå mig en tur og få noget frisk luft, noget der ellers gør godt for min krop.
Folk tæt på mig er begyndt at kommentere at jeg bare hænger. De kan ikke rigtig forstå at nu hvor alt skulle til at gå fremad at det hele så er gået i stå. De kan ikke forstå at jeg ikke bare kan tage mig sammen - og det kan jeg sådan set heller ikke.
Har i prøvet det? Var i også totalt lammet efter i fik tilkendt jeres pension?
Jeg ved godt at mit "blive mere rask" er noget der tager lang tid og at det ikke bare sker over natten men nu burde jeg jo ha tiden og måske også overskudet til at komme igang.

Sidst redigeret af Dakota; 11-01-2009 kl. 14:01.
Dakota er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 14:11   #2
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Det var også min store skræk, at jeg ville synke ned i hullet.
Tror du måske at en depression er på vej, nu hvor du ligesom ikke har nogen kommune breve eller andet at vente på.
Jeg tager selv Zoloft (gennem mange år). mod depression.
Har du en god læge, så tal med ham.

Nu kommer foråret og solen, så skal vi ud i det fri og have lidt vitaminer til kroppen.

Mange tanker
Anna
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 14:42   #3
Dakota
Elsker at være her på K10
 
Dakotas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Lokation: Nordsjælland
Alder: 53
Indlæg: 56
Styrke: 16
Dakota er ny på vejen
Årh ja solen kan vi ikke få nok af. Glæder mig også til at den kommer.
Dakota er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 14:42   #4
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
Hej dakota

det skal nok gå,du må endelig ikke dejse hen,der er hjælp at få og sig til hvis vi kan hjælpe.


Jeg sidder faktisk og tænker på at det kunne være smadder hyggeligt at man kunne mødtes nogel af os,hvis man er fra sammen område,jeg ved ikke om det kun er mig der har det sådan ? men jeg ville vildt gerne,et af mine problemer er at alle mine venner er på arbejde,jeg mangler et netværk om formiddagen,selvom jeg har fødselsdag i dag,så er jeg blevet så glad for siden her,at jeg da lige skal ind og kigge flere gange om dagen.


Nogle der kunne starte noget op med at ses ????????????????????????????

pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 14:45   #5
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Dakota

Kan nemt følge dig, det tager tid for en at vende sig til ikke at skal være under det pres mere.

Jeg kunne/kan også sove hele formiddagen. Men er begyndt at sætte mit ur til at ringe igen efter jeg har sendt sønnen i skole. Så jeg er oppe ca 9.30

Så cykler jeg en tur, om i byen og går i forretninger og kigger.

Jeg får stadigvæk nedture, hvor alt er træls intet orker, men det går langsomt fremad Men jeg glæder mig til foråret og at dagene bliver mere lyse

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 14:56   #6
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Jeg sidder faktisk lige nu, og tænker på at efterlyse ligestillede på Facebook.
Mange af jer er fra Sjælland, så det er lidt langt at rejse for at komme i hygge/strikkeklub en gang i ugen feks.

jeg er fra Esbjerg, så jeg tror jeg vil forsøge her i landsdelen.

En måde at gøre det på måske.

Anna
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 15:16   #7
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pjuske Se meddelelser
Hej dakota

det skal nok gå,du må endelig ikke dejse hen,der er hjælp at få og sig til hvis vi kan hjælpe.


Jeg sidder faktisk og tænker på at det kunne være smadder hyggeligt at man kunne mødtes nogel af os,hvis man er fra sammen område,jeg ved ikke om det kun er mig der har det sådan ? men jeg ville vildt gerne,et af mine problemer er at alle mine venner er på arbejde,jeg mangler et netværk om formiddagen,selvom jeg har fødselsdag i dag,så er jeg blevet så glad for siden her,at jeg da lige skal ind og kigge flere gange om dagen.


Nogle der kunne starte noget op med at ses ????????????????????????????

pjuske

Hej Pjuske har du fødselsdag i dag, det står ikke under fødselsdag, Men vil så da lige ønske dig Stort tillykke med dagen.

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 15:26   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Pjuske...
Du kan sætte din fødselsdag ind på denne side: http://www.k10.dk/profile.php?do=editprofile

Så vil den dukke op under Fødselsdage på forsiden...

Tillykke med dagen..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 16:40   #9
Dakota
Elsker at være her på K10
 
Dakotas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Lokation: Nordsjælland
Alder: 53
Indlæg: 56
Styrke: 16
Dakota er ny på vejen
Min psykriatiker snakker om at jeg skal tilknyttes et værested for at få noget mere kontakt til andre. Han siger også en angst-gruppe ville være godt fordi man i sådan en gruppe selvfølgelig for snakket om sine problemer men også fordi man tit for kobntakter uden for grubben.

Pjuske du må da lige ha en HIP HIP HURRA med på vejen stort stort tillykke med dagen.
Dakota er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 17:12   #10
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Det lyder som en rigtig god ide Dakota.

Det er vigtigt at have et netværk hvor man kan fylde på og læsse af.

Man kan da give det et forsøg.

Anna
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
11 år er gået Stute. Hvordan forløb det da du søgte fleks? 2 26-02-2013 06:44
3 år er snart gået. rose Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 12-01-2013 00:26
3½ mdr så er der gået 52 uger mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 09-01-2012 22:21
Endnu et år er gået!!! BFF Spørgsmål ang fleksjob 16 31-10-2011 17:10
8 måneder er gået.... Ragdoll Politik og Samfund 2 02-09-2010 09:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension