K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2010, 14:49   #11
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Jeg tror desværre ikke det er sådan det fungere, desværre.
Tilykke med fpt, og se fremaf. Nyd roen og det, at du faktisk vandt på kun 3 år.
Som vi jo læser herinde tager det jo virkelig mange år.
(Jeg er kun på mit første år, øv der er langt tid endnu)
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 17:42   #12
Klund
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2008
Indlæg: 63
Styrke: 17
Klund er ny på vejen
Stort tak allesammen
Og jo, jeg er da rigtig glad! Jeg synes bare der er noget helt galt med det system de danske kommuner kører efter. I gamle dage var det vidst sådan, at man fik betalt den pension man have "til gode" den dag man blev førtidspensionist.
Men jeg må prøve at acceptere, at en ny kamp ikke betaler sig.

Jeg er spændt på at komme igang med mit "nye liv." Som 21 årig er der jo rigeligt med tid man kan fylde ud med gode oplevelser
Tror også jeg vil kunne få meget ud af denne side. Bl.a. hører om hvad andre førtidspensionist laver.
Til jer der stadig ikke har vundet jeres sag ønsker jeg held og lykke!

Citat:
Oprindeligt indsendt af ADHD- Se meddelelser
Du må have været gennem arbejdsprøvning gennem de tre år, der gør ,at de så endelige har kastet håndkldet i ringen???

Jeg har svært ved at forestille mig at det grundlag du søgte på for 3 år siden og så nu, er fuldkommen det samme og der INTET er sket.... siden

Hvis det er tilfældet så vil jeg meget gerne skrive en klage for dig . - det er trods alt en af de ting jeg da kan selvom jeg har ADHD..... og ofte- faktisk altid- har fået medhold i - i både job og privat......

tillykke med at du dog endelig kan få ro - men jeg havde nok selv forsøgt at klage

Hvad har din indtægt været i de 3 år?
Hej

Ja, noget af det allerførste der skete i mit forløb var, at jeg kom i arbejdsprøvning. Efterfølgende ansøgte jeg så om førtidspension under §17.
Der kom afslag, vidst nok med begrundelsen at ikke alle muligheder var udtømte.
Den sygdom jeg lever med har ikke ændret sig det fjerneste imens dette ræs mod kommunen stod på. Jeg har hverken fået det bedre eller dårligere.
Men der var kommet flere papirer med i min ressourceprofil da min sag igen blev indstillet (ny statusattest og en neuropsykologisk vurdering.)
Klund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 10:03   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hej.

Du kunne prøve at få en advokat til at lave en vurdering, vedr evt erstatning for disse år.

Onm du altså burde have haft den før.
Det koster ikke noget.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 10:31   #14
ADHD-
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2010
Indlæg: 94
Styrke: 14
ADHD- er ny på vejen
Du har formentlig fået tildelt FTP fordi at de nye papirer netop viser, at dine muligheder er udtømte. Det handler ikke så meget om, hvorvidt sygdommen er ændret eller ej, men mere om, hvorvidt den er begrundet og dokumenteret, i forhold til at du med sygdommen ikke evner at arbejde.

Det er så det som er sket i mellemtiden - og derfor tror jeg faktisk ikke du får noget ud af at klage.

Havde det derimod forholdt sig sådan, at du havde søgt på samme grundlag og fået det, så havde situationen været en anden.

mvh
ADHD- er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Endelig Garfield Alt det andet 8 15-10-2011 20:04
Tilkendt førtidspension pag. stress - endelig popcorn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 32 23-08-2010 14:20
Endelig førtidspension. Evy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 25-01-2010 13:05
Endelig hr.luko Din historie 20 18-11-2009 21:28
ENDELIG efter 3år fik jeg førtidspension i dag.. trinemor Din historie 16 25-06-2008 21:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension