K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2011, 14:50   #1
Timmy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-10 2010
Indlæg: 23
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Timmy er ny på vejen
Hvor er der arbejde

Jeg bor i Horsensområdet Er udd pædagog i 90 Har mange kvaifikationer. Inden for special området. Jeg blev tilkendt flexjob i okt 2010 Jeg vil så gerne igang igen men det er godt nok svært Troede når arbejdsgiver for refusion det var så nemt men nej Kan heller ikke som flexjobber ligge cv på jobnet Jeg søger med lyst og iver et job skriv endelig så jeg kan komme igang tak
Timmy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 16:27   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
job

Hej
ja det er ikke let, at finde job som flekser men hva med, at sende en uopfordret til alle daginst. i dit område det burde da give nogle muligheder inde for dit område.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 17:19   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jo,kontakt din jobkonsulent du kan godt lægge et CV på jobnet,det har jeg.

Ellers læg det også andre steder jobston jobindex og mange andre.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 18:08   #4
Timmy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-10 2010
Indlæg: 23
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Timmy er ny på vejen
Man kan ikke få cv på jobnet når man er flexer har prøvet dur ikke Bliver sat som medlem af fagforening med ansøgning i a kasse men så ryger man af og bliver med det samme indkaldt til møde ang hurtig i job Når man får sin flexydelse så sker der ingen ting ingen hjælp ingen indput til job man kan passe sig selv man kan godt se hvem der betaler det er ikke kommunen men staten så de er ligeglade med en
Timmy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 20:37   #5
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Når flere herinde har kunnet lægge deres CV ind på jobnet, undrer det mig, at du ikke kan. Mon du gør noget forkert i oprettelsen?

Der er en fin side her som beskriver, hvordan man opretter:
www.ijobnu.dk/sw44113.asp

Som det allerede er anbefalet, søg uopfordret, søg på ijobnu.dk og i de forskellige jobbaser på nettet.

Det er bare om at være kreativ. Desuden også være tålmodig i den her krisetid. Det er jo ikke kun ledige fleksjobbere som går ledig et stykke tid. Det gælder også de almindelige arbejdsløse.

Held og lykke med jobsøgningen.

Kan forresten anbefale dig at tjekke www.offentlige-stillinger.dk nu da du er pædagog, og ofte findes disse i kommunale steder.

Sidst redigeret af curls; 28-02-2011 kl. 20:43.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 10:23   #6
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Timmi du er nok nødt til at være tålmodig. Det er krisetider.. Især i det offentlige.

Der er noget i mit baghoved som siger, at der er et problem omkring fleksjob i fx en offenlig børnehave. Problemet var oppe at vende her hos os på lolland.

Som JEG husker det, ligger problemet i den normering som fx. børnehaven har.

Hvis den stilling du søger, fx. er en stilling på 30 timer, og du er på nedsat tid med fx. 20 timer/ uge, får de godtnok refunderet de manglende timer.. Men, men.. Problemet er, at DU med dine 20 timer OPTAGER hele normeringen på de 30 timer.
Med de nedskæringer der er i normeringerne i det offentlige, så foretrækker man ofte en person som er der i hele den normering. Her mangler altså 10 fysiske timer.

Med den uddannelse du har, var det måske en idé at søge et vikar/ tilkaldevikarjob på en skole. Her er sådanne job ofte en mulighed, og sådan et job må du gerne tage som fleksjobber.

Sidst redigeret af mik16; 01-03-2011 kl. 10:30.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor langt har i på arbejde ? Bobbi Spørgsmål ang fleksjob 6 28-04-2012 11:02
Hvor mange timer skal man kunne arbejde?? Tanjuda Spørgsmål ang fleksjob 24 24-01-2012 09:58
Hvor mange timer kan man arbejde uden at frygte for sin pension? MultiMick Alt det andet 1 02-02-2010 23:58
hvor er jeg arbejde,flex eller førtidspension? fru hansen Din historie 11 23-01-2008 20:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension