K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2014, 14:56   #1
bullergris
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2011
Indlæg: 7
Styrke: 0
bullergris er ny på vejen
Question Hvor meget bestemmer lægekonsulenten?

Hej, håber I kan hjælpe. Jeg søger flexjob grundet depression, gigtsmerter og fibromyalgi. Jeg har et bmi over 40, og lægekonsulenten siger, at før jeg får mit bmi ned under 30, så er jeg ikke stationær - hun mener at mine smerter derved bliver så meget mindre, at jeg måske vil kunne varetage et ordinært job. I en speciallægeerklæring fra okt sidste år, står der, at mine smerter vil mindskes efter et vægttab, og det er dette, lægekonsulenten hæfter sig ved. Her for nylig har kommunen bedt om en status (jeg falder ud af sygedagpengene 31.maj), og min egen læge skriver i denne, at min tilstand med gigtsmerter, fibromyalgi og depression er stationær og varig, og at et vægttab ikke er muligt, da akt er forsøgt med at tabe mig. Så er det jeg vil høre: må lægekonsulenten undsige min egen læge og kun lytte til speciallgens ord?...Siden jeg var hos speciallægen i okt, er der sket en betydelig forværring af mine smerter ::
bullergris er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2014, 15:02   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
desværre er det special lægens ord der er lov, om det du vil få det beder ved vægt tab, så er det den vej du skal.

Nu siger din læge så du ikke kan tabe dig, det skal en speciel læge så også mene før du kan brug det til noget.
Men måske kunne du få hjælp til kost og gymastik via kommunen eller et slanke kursus, ville gerne skrive til dig, at de ikke måtte sige sådan, men når det er på skrift er det på skrift
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension