K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2011, 10:37   #1
stinni
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Lokation: Herning
Indlæg: 22
Styrke: 14
stinni er ny på vejen
HJÆLP

Hejsa
Jeg har forskellige spørgsmål som jeg håber i kære folk her på K10 kan være behjælpelige med.

Skal sagbehandleren oplyse om, at det er en partshørring? og skal en partshørring indeholde ens ressourceprofil?

Min ressourceprofil har jeg sammen med sagbehandler lavet i jan.2009. må de godt opdaterer i den, uden at jeg får mulighed for at komme med kommentar?

Jeg er pt. ved at lave en indsigelse til jobcentret (BAN har hjemvist min sag pga. anden aktør)

ER det ikke en god ide at tage alt med i en indsigelse, som der har været af fejl eller skal jeg først gøre det når jeg anker inden den ryger tilbage til BAN, hvor den så blir fin trimmet min sag. Det blev den jo ikke i første omgang, da de kun havde set på, at det var anden aktør der var blevet brugt

mvh Stinni
stinni er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2011, 12:40   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
1 Nej det mener jueg ikke at de SKAL, de bør gøre det, men TROR ikke der står nogle steder at de skal.

2 Det kommer jo and på, men er det en sygesag jo, og det skal RP´en (eller arbjdsevnevurderingsjournalen) fordi alle afgørelser og vurderinger der sker i en sag skal bygge på RP´en... når man bliver partshørt så har man ert til at blive oplyst om hvad der ligger ttil grund for den afgørelse kommunen påtænker.

3 Tilsyneladende.... den har jeg selv som klagepunkt i min sag, det fik jeg heller ikke lige lov til. Men nej selvfølgelig skal du have hele partshørings tiden til at kunne kommentere. Dog skal du huske at de ikke sletter i den men tilføjer, dvs er der en rettelse eller ændring fra tidligere står det fra tidligere stadig (også selv om at det er en fejl)

4 Jo det er en god ide, fordi kommunen skal revurdere din sag, både på nye og gamle oplysninger.... Det kan jo være at dine kritikpunkter fører til at de skifter mening. Venter du til BAN resikere du at sagen bliver hjemsent igen fordi kommunen ikke selv har set (eller ikke ville se) de fejl og mangler, så bliver de (måske) påpeget til en ommer. Så lad være med at vente.

Men husk at søge akrindsigt hos BAN så du er sikker på at alt lægeligt er der, samt evt andre vigtige sagsakter, og skriv evt dine kritikpunkter ned endnu en gang og send til BAN (så de får dem 2 gange... det tager de ikke skade af *gg*)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2011, 13:43   #3
stinni
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Lokation: Herning
Indlæg: 22
Styrke: 14
stinni er ny på vejen
hejsa Lum

Tak skal du have, kan du evt hjælpe med §, køre lidt rundt i de § er

Er det § 4 jeg skal bruge, da jeg ikke er inddraget eller?

Mht. ressourceprofilen, arbejdsevnevurderingen´, hvilken § er det?

mvh Stinni
stinni er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension