K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-12-2010, 19:45   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Fleksjob ordningen kom vist nok først i 1998 http://www.hsknet.dk/artikler.php?id=41 så du mener måske at du har været i dit job siden 1988...

Måske du har skrevet forkert ang årstallene?
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2010, 20:37   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kim strand Se meddelelser
Hej med jer alle, tak for de fine svar, jo jeg har været i flex job siden 1988 altså 22år, hvor jeg den gang, fik beskeden om jeg var 2/3 del nedsat, i 1988 startet jeg på 37 timer som håndværker til fages mindste løn, men er gået støt ned af bakke siden og nu 23 timer og skal sættes yderliger ned til de ca 15 timer, hvis de ikke sætter mig til Fp hvilke jeg ikke håber.
Et spørgsmål mere kan arbejdsgiver fyre en pga. jeg skal sættes ned i tid??
Med lidt hovde regning må det være 1998

Jeg tror ikke du skalvære bange for at få en pension,med en arbejds evne på 15 timer om ugen der er folk der for afslag med bare 5-6 timers arbejdsevne.

Arbejds skiveren har lov at fyre folk hvis de ikke lever det de har brug for.Jeg håber for dig at du kan blive hvis det er det du gerne vil.Men han tjæner jo ikke så meget på dig når du går ned i tid,men du har jo været der længe ,så det ville være taveligt andet.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flex/ pension Pilkington Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-03-2013 18:00
Fra flex til pension. alberta Din historie 3 15-06-2011 16:02
Fra flex til pension tossen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 27-11-2010 00:37
Flex før pension???????? Mouse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 25-01-2010 17:48
Hvad gør jeg ? flex el. pension puttenu Spørgsmål ang fleksjob 11 19-10-2009 11:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension