K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2008, 02:29   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af ramon Se meddelelser
jeg har lige været lidt fraværende de sidste dage. jeg har slidgigt, er hypermobil og har fået et piskesmæld efterfølgende så den læge der udtalte sig for mange år siden har bare udtalt sig på et tyndt grundlag. han startede samtalen med at spørge om mit sexliv, hvilket jeg ikke mente der kom ham ved. Jeg er bare kørt træt i kommuner og læger. hvordan kan man få en udtalelse der kan bruges til noget og fra hvem. jeg er syg og træt og vil bare gerne have anerkendt at jeg er syg så jeg kan få en pension
ramon ja din tråd udviklede sig nok en del anderledes end ventet , så jeg tillader mig lige at sætte dit spørgsmål ind igen her og håber at der er nogen der vil svare konkret på det og få tråden tilbage på rettet køl igen ...

Citat:
FRA RAMON OG DET SPØRGSMÅL DER ØNSKES SVAR PÅ

Hej. Er der nogen der har erfaringer med denne psyk. Jeg har fået konstateret fibromyalgi for ca 3 år siden efter et langt sygdomsforløb, det var kjetil bjerregård der nåede til denne konklusion. jeg har gennem årene været hos mange forskellige læger uden held, jeg var hos en der hedder Morten Kraft i århus der sagde det var psyko somatisk og jeg bare skulle igang med at lave noget, den har jeg kæmpet med længe. Tilbage til mit spørgsmål, er der nogen der kender hende. Jeg har søgt pension og er sendt fra herodes til pilatus uden nogen egentlig opklaring på min situation for jeg kan ikke holde til det de sender mig ud i. man bliver ganske enkelt idiot af alle de undersøgelser og aktiveringer for hvis jeg kunne arbejde så gjorde jeg det gerne.
ramon desværre jeg kender hende ikke, men kan da håbe på at hun er mere åben omkring fib end de andre du har været ved, du skriver at du er ved at søge pension er det efter en §17 eller 18.

Jeg kender til andre der har fået pension på fib så det kan lade sig gøre men jeg tror det er hårdt uanset hvilke sygdom det drejer sig om ...

men kan godt forstå din frustration, men jeg formoder at det er en § 18 du søger siden der er endnu en undersøgelse ... og så krydser jeg fingere for at det bliver slutningen , ellers ville jeg nok satse alt på et bræt og søge efter §17 om ikke andet så bare for at få prøvet sagen ved ankenævnet .. hvad med andre muligheder revalidering, fleks osv er det noget kommunen overhovedet har taget stilling til ?

Håber at andre kan svare på dit konkrete spørgsmål

Det eneste jeg har kunne finde på hende på google er det her http://www.dsh-o.dk/log/tmpfiles/988.asp det kan man så vælge at tage som et godt tegn ingen edder og forbandelser over hende i cyber space
  Besvar med citat
Gammel 14-12-2008, 11:55   #22
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
@ Tante Ana

Du skriver:

"1. det er deres egen "skyld at de er syge;
2. det er op til dem selv at ændre på det og.... blive raske."

Det er jo lige netop det jeg skriver at det ikke er, hvis du ellers ville læser mine indlæg i den ånd de er skrevet.



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2008, 12:02   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja dette viser at det er meget nemt at gå forbi hinanden..

Plus jeg aner en tendens til at man ikke går efter emnet...som man bør og skal...

Så inden det udvikler sig mere....så synes jeg at vi skal lade emnet ligge og lade Ramon få sin tråd tilbage...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2008, 14:21   #24
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
du skal altid vælge en generalist!

Hej. Er der nogen der har erfaringer med denne psyk. Jeg har fået konstateret fibromyalgi for ca 3 år siden efter et langt sygdomsforløb, det var kjetil bjerregård der nåede til denne konklusion. jeg har gennem årene været hos mange forskellige læger uden held, jeg var hos en der hedder Morten Kraft i århus der sagde det var psyko somatisk og jeg bare skulle igang med at lave noget, den har jeg kæmpet med længe. Tilbage til mit spørgsmål, er der nogen der kender hende. Jeg har søgt pension og er sendt fra herodes til pilatus uden nogen egentlig opklaring på min situation for jeg kan ikke holde til det de sender mig ud i. man bliver ganske enkelt idiot af alle de undersøgelser og aktiveringer for hvis jeg kunne arbejde så gjorde jeg det gerne. citat af Ramon.

Jeg har været til et fordrag ved Ann Hyllested,og hun fortalte at man altid skulle vælge en generalist altså en psykiater der var all around..

Ann Hyllested er selv psykiater og har kæmpet en kamp imod en fejldianose som hun fik hos en meget berygtet neoupsykolog..

Som Heidien skriver i hendes tråd er der intet SNAVS at finde om Karen Marie waagø..

Så jeg tror roligt,at du kan vælge hende.
Held og lykke og rigtig glædelig jul.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2008, 16:14   #25
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Hej Ramon.
Jeg har ikke personlig erfaring med Karen Marie Waagø, men har en veninde der i flere år har gået i behandling hos hende. Min veninde skiftede psykiater fordi den tidligere kun var til "piller". Så vidt jeg har forstået på min veninde er hun rimeligt tilfreds med omtalte psykiater. Jeg har indtryk af at hun møder sine patienter der hvor patienten nu engang befinder sig.

Håber du kan bruge denne andenhånds udtagelse.

Velcro.
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2009, 14:02   #26
ramon
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2008
Indlæg: 3
Styrke: 0
ramon er ny på vejen
Thumbs up stort plus til hende

så har jeg været hos hende. fantastisk behagelig oplevelse. jeg var hos hende i 2 timer, hun udspurgte mig om alt mellem himmel og jord men på en måde hvor jeg ikke følte at min sjæl blev voldtaget. hun afsluttede samtalen med at informere mig om at jeg på ingen måde var psykisk syg men yderst stresset af systemets pres og mangel på forståelse. hun vil helt klart anbefale at jeg får pension hurtigst muligt. pyh endelig en der forstår at man faktisk er syg. så stort plus til hende
ramon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2011, 19:03   #27
aha
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Indlæg: 26
Styrke: 15
aha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ramon Se meddelelser
Hej. Er der nogen der har erfaringer med denne psyk. Jeg har fået konstateret fibromyalgi for ca 3 år siden efter et langt sygdomsforløb, det var kjetil bjerregård der nåede til denne konklusion. jeg har gennem årene været hos mange forskellige læger uden held, jeg var hos en der hedder Morten Kraft i århus der sagde det var psyko somatisk og jeg bare skulle igang med at lave noget, den har jeg kæmpet med længe. Tilbage til mit spørgsmål, er der nogen der kender hende. Jeg har søgt pension og er sendt fra herodes til pilatus uden nogen egentlig opklaring på min situation for jeg kan ikke holde til det de sender mig ud i. man bliver ganske enkelt idiot af alle de undersøgelser og aktiveringer for hvis jeg kunne arbejde så gjorde jeg det gerne.
Hende Kan du trygt blive behandlet ved. Jeg taler af erfaring.
aha er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mail til Karen hr.luko Alt det andet 3 14-07-2009 07:52
Så I Karen Ellemann Maj-Britt Politik og Samfund 14 03-05-2009 15:37
Bye Bye Karen Hejdien Politik og Samfund 48 23-04-2009 09:54
Karen Jespersen Færselsuheld Lægekonsulenternes Rolle 4 05-03-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension