K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2016, 03:25   #11
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Ja, jeg startede med at skulle tilføje noter på min gamle resurceprofil. De har på intet tidspunkt henvist til dem, de har udelukkende kommenteret på de lægepapir som ligger i min sag.
Jeg har på intet tidspunkt møde på kommunen, alt er foregået på skrift. Jeg viste på forhånd at min sag skulle for d 30/5. 1/6 kl 8.20 skrev min sagsbehandler, at jeg var tilkendt pension uden kontrol.
Må indrømme, at det først er nu jeg føler mig som ftp, det lyder sikkert underligt, men nu har jeg helt RO, skal ikke længere frygte e-boks. Nu skal jeg bare nyde tiden til jeg går på folkepension. Jeg er en lille smule bange for økonomien fra folkepensionen og frem.

Held og lykke
Tillykke med at du endelig har ro 👍🏽 Hvor er det frygteligt, at du har skullet bekymre dig i fem år.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2016, 03:09   #12
orkide
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2011
Indlæg: 16
Styrke: 14
orkide er ny på vejen
Hej Folkens der er nu gået 1 måned efter samtalen med sagsbehandleren.
Mødet varer Ca 15 dk hvor hun spurgte ind til min dagligdag. Hvad jeg kunne osv. Jeg havde sammen med læge skrevet et status. Hvor hun vurderer at mit tilstand er blevet værre siden jeg fik pension. Og jeg ingen tidspunkt har mulighed for at kunne vende tilbage på arbejdsmarkedet.
Kort så godt. Har jeg ikke hørt noget i nu ..
Hader vente tider iiiii ...
Kan det virkelig tage 100 år før der kommer svar...��
orkide er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2016, 12:59   #13
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Ventetid er psykisk tortur :'(

Har lige været i gennem et kontrol forløb ligesom dig.

Jeg havde fra dag et, løbende kontakt til min sbh. Jeg skrev til hende næsten hver onsdag for at høre om der var nyt, bare en ganske kort mail. Det var dejligt betryggende for mig, og jeg viste hele tiden, hvor langt jeg var i processen. Jeg oplevede også, at sbh var mere aktiv, da hun løbende var inde og kigge på min sag. Hvis fx min sag "glemt" ved lægekonsulenten, rykkede min sbh lægekonsulenten. Et par gange oplevede jeg, at min sag ventede ved egen læge, de gange det skete, tog jeg fat i min egen læge. Jeg var på en måde ansvarlig tovholder på min egen sag.

Synes bestemt at du skal sende din sbh en venlig mail, og spørge til, om der er nyt i din sag :-)

Held og lykke, er sikker på at du snart er i mål <3
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension