K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-05-2011, 16:42   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hygeria Se meddelelser
Jeg blev også gal da så det der blev skrevet, vedr. at jeg havde kunne formulere et langt svar med rettelser, og tro mig, de får det også at vide. Kan jo ikke være rigtigt, at man skal straffes for det - havde de tænkt sig, at man bare sad med hænderne i skødet og lod dem gøre hva de ville!!
Hvad dette angår kan du også gøre dem opmærksom på, at de ikke ved hvor lang tid du har været om, at skrive det, de ved heller ikke om du evt. har fået hjælp til det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2011, 22:21   #12
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Hvad dette angår kan du også gøre dem opmærksom på, at de ikke ved hvor lang tid du har været om, at skrive det, de ved heller ikke om du evt. har fået hjælp til det.
Det gør jeg også - igen igen! Har haft skrevet det til min sb hver evig eneste gang, og hun har jo selv set, hvor lang tid det har taget mig.

Men de får den da bare én gang til!
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 09:48   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ofte er sagsbehandlerene OK, og vil gerne hjælpe borgerne.

Men hjælpen kan diskuteres, da det IKKE er dem der træffer afgørelserne. Og de kender betingelserne, hvorfor de skal være bedre til at belyse sagerne.

Dog vælger nogle kommuner at have umulige krav til dokumentation, hvorfor det bliver umuligt at sagsbehandle relevant.

Ankestyrelse, fastsætter praksis, ud fra lov, og man kan derfor bruge div P-afgørelser til at begrunde sit synspunkt.

Ressourceprofilen skal selvsagt afspejle virkeligheden, og hovedkonklusioner fra div afklaringer, såvel arbejdsevne, som lægepapir.

Der skal formodentlig træffes en afgørelse, men du kan ikke gøre andet end afvendte, og sørge for at alr relevant er medtaget.
Lav evt bilagsliste.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har VIRKELIG brug for hjælp!!!!!!!!! vinterpige Spørgsmål ang fleksjob 10 17-09-2011 12:54
Jeg har virkelig brug for hjælp mormor2010 Alt det andet 1 11-09-2011 17:06
Jeg har virkelig brug for rådgivning HJD Alt det andet 6 12-07-2010 11:27
Har virkelig brug for hjælp!!! msmv Spørgsmål ang fleksjob 13 24-08-2009 14:26
Har virkelig brug for hjælp... Helenevind Alt det andet 34 19-08-2009 11:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension