K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2011, 22:11   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Moster Molly Se meddelelser
Jeg parkerede på handicap P-pladsen foran mit butiks center. En ældre mand kommer farende hen til mig:"Ved du, hvor du parkerer??" Ja, siger jeg så. "Du parkerer på en invalideplads", Ja, siger jeg så. Han bliver ved: "Hvor er dit parkeringskort? Det skal ligge i forruden!!!"
Så måtte jeg trrække ham hen til forruden af min bil, hvor mit handicap-skilt jo så lovligt lå. Han sagde ikke et ord, men vendte om og gik....

Ja, ja ja
Ja, som jeg tit tænker når jeg sætter mig på en af stolene på apoteket; sygdom har ingen alder.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2011, 00:19   #12
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Nemlig, Vovse !

Nu har jeg ikke nogen problemer med at KØRE bil, men med at gå.

Derfor har jeg været nødt til at køre ret langt for at få købt ind.

Udelukkende fordi mine børn, som bor over 100 km væk, kan hjælpe mig med det.

Bilka er et foretrukkent sted, fordi deres vogne er gode at "hænge" på,

både på parkeringsanlægget og i selve butikken.

Min gangdistance er på gode dage omkring 200 m.

På de dårlige dage er det kun 50 m.

Mon det er muligt at få et handicap-parkeringskort på disse fakta ?
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2011, 08:37   #13
Moster Molly
Elsker at være her på K10
 
Moster Mollys avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 57
Styrke: 15
Moster Molly er ny på vejen
Florken: Jeg synes da, du skulle prøve at sende en ansøgning. Jeg fik mit gnidningsfrit, fordi jeg i forvejen fik støtte til en bil. Min mor er dårligt gående, hun sendte en ansøgning, og den gik også igennem. I værste fald kan du kun få et nej..

Ang Bilkas indkøbsvvogne: ja, de er super at hænge på; og de er store nok til, at man faktisk kan sidde i dem :-)
Moster Molly er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2011, 10:20   #14
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Jeg tage et billede på min mobiltlf og sender det til politiet, så man kan se, at det er en bil uden handicapskilt, der holder på en handicap-p-plads,
Og Jeg ved at de tage sig af det, for en jeg kender holdt på Handicap p-Plads, fik sendt en bøde,fra Politiet udfra det foto.
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2011, 00:10   #15
BFF
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
BFF er ny på vejen
Jeg har også parkerings-skilt til bilen - oplever faktisk rigtig tit, når jeg kører ind på én handicap-parkering (og dét er primært de ældre)......-at de vender og drejer hovedet, for at se om jeg har et parkerings-skilt

Ja, jeg bliver kun 38 år, men pga. min reduceret gangdistance, grundet ryggen, er jeg nødsaget til at have et, desværre!

Min bil´s indretning gør, at mit kort sidder i højre forrude, men dét er synligt og lovligt sat - engang havde min kære gemal og jeg været ude og handle.....-min mand lagde varer i bilen og jeg "hængte" over indkøbsvognen, hvortil én mand i fyrrerne kigger og udbryder: I holder ulovligt parkeret, denne plads er for folk med handicaps!?......-jeg pegede, smilede og kunne alligevel mærke én vis irritation - men fik da sagt til ham, at jeg syns han skulle gå om på den anden side og kigge godt i højre siderude - han sagde da så trods alt, efterfølgende undskyld

Hilsen Britta
BFF er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2011, 09:00   #16
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Har smilt en del af alle jeres små historier

Jeg kunne aldrig drømme om at holde på en handicap-plads,
men gør som mange af jer - giver bestemt udtryk for mit mishag
hvis nogen holder der, uden at have lov til det!

Er dog glad for jeg aldrig har gjort det hos folk der fakta har lov

Hvorfor folk farer sådan på vej når de bliver gjort opmærksom på deres ulovlighed, ja det kan man jo kun gætte på........
Om de har ret til at holde der ..NEJ ..har de ret? til at blive aggressiv eller nedladende eller voldelige NEJ!

Jeg synes bestemt de skal meldes HVER GANG!
Måske de til sidst finder ud af at det bliver for dyrt i længden
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2011, 23:26   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo fint at folk holder øje med at de pladser kun benyttes af folk der har ret til det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på §17 efter gamle regler uden Resourceprofil Teletrold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 03-07-2013 12:43
Fra gamle til nye regler malofa Spørgsmål ang fleksjob 14 19-12-2012 22:04
Sidder midt i ansøgning til parkeringsskilt og ansøgning til bil! hboegelund Alt det andet 5 10-11-2010 14:10
sygedagpenge stop 3 uger tilbage i tiden uden partshøring og uden afgørelse Miz Alt det andet 5 20-10-2010 19:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension