K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-07-2012, 23:20   #261
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MarianneNM Se meddelelser
Tak for det Vovse.

Er nu igang med materialerne ang. erhvervsevnetab.
Klagen over den latterlig lille erstatning er sendt i eftermiddag.
Marianne
Held og lykke med det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 14:08   #262
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Sidste nyt i erstatningssagen:

Satte i begyndelsen af august måned en advokat på erstatningssagen.
Hun fik så overdraget fuldmagten i ankesagen, og bad derfor om aktindsigt i sagen. Hørte intet, og efter en måned rykkede hun igen for denne aktindsigt.

Jeg kontaktede så i mandags patientankenævnet for at få at vide hvorfor hun ikke havde fået akterne tilsendt.
Det ligger så sådan, at patientforsikringen har 3 måneder til at fremsende akterne til ankenævnet. Så de skulle faktisk først rykke for sagsakterne d. 28. oktober efter reglerne.
Men den sagsbehandler som jeg snakkede med kunne godt se, at det var en kompliceret sag - og hun ville sørge for at der blev rykket for sagen samme dag.
Dagen efter blev jeg kontaktet telefonisk af en specialkonsulent fra patientforsikringen. De ville gerne trække sagen tilbage fra ankenævnet, da den helt åbenlyst var fejlbehandlet fra deres side. Man vil nu lave en samlet vurdering på alle mandens skader efter rygoperationerne. Og han bliver snarest indkaldt til speciallægevurdering for at man kan få en fuldstændig opdatering af hans skader.
Jeg var helt ærligt totalt målløs!!!
Det er sådan set bare det jeg har forsøgt at få dem til at gøre gennem det sidste halve år.

Jeg har fået det hele på skrift, og skal så lige konferere med vores advokat i næste uge.

Marianne
__________________
Er gift med en syg førtidspensionist - og kæmper fortsat med systemet for retfærdighed i hans sag.
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 14:22   #263
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MarianneNM Se meddelelser
Det er sådan set bare det jeg har forsøgt at få dem til at gøre gennem det sidste halve år.
Man må undres.

Held og lykke med, at det nu kører, som det skal og bør.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2012, 21:21   #264
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Nu kan manden sørme komme til speciallægeundersøgelse i forbindelse med erstatningssagen - som man ellers har gjort sit yderste for at sylte.

Nogen der kender noget til overlæge, speciallæge i ortopædkirugi og rygkirugi Jørgen Østergaard Nielsen, Viborg Sygehus.

Jeg er igang med en masse papirarbejde, så vi kan være godt forberedt til denne udredning.

Marianne
__________________
Er gift med en syg førtidspensionist - og kæmper fortsat med systemet for retfærdighed i hans sag.
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2012, 14:30   #265
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Trækker lige denne her frem igen - da jeg gerne vil høre om det, hvis nogen herinde skulle kende til denne ortopædkirurg.

Jeg er næsten færdig med mit papirarbejde til mødet med ham i næste uge.

Marianne
__________________
Er gift med en syg førtidspensionist - og kæmper fortsat med systemet for retfærdighed i hans sag.
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2012, 22:49   #266
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg kender ham ikke, men flere gange i dag har jeg hørt i radioen, at der har været ansat en læge på Glostrup, som havde fået forbud mod at udføre ryg-operationer uden, at en mere erfaren læge var tilstede.

Dette forbud ignorerede han, og så var der vist nok noget med en mand i 60'erne som var død efter, at denne læge havde opereret ham.

Nu er lægen så fyret fra Glostrup.

Men problemet var, at der ikke findes et register ell.l., så andre hospitaler kan se hvorfor en læge er fyret et andet sted fra.

så denne læge kan risikere, nu at være ansat på et andet hospital, til at udføre ryg-operationer.

Så man skal dælme se sig mere end godt for inden man lægger sig under kniven.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2012, 14:24   #267
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Det har du ganske ret i.

Vores søn er blevet opereret i ryggen af samme rygkirurg som min mand. Sønnen havde skoliose, og var 10 cm. højere efter operationen end inden. Dette var en stor operation, og vi var meget nervøse for udfaldet. Men det er gået rigtig godt efterfølgende. Vi passer meget på ham og hans ryg, for at der ikke skal ske noget utilsigtet med ham.
En rygoperation kan meget vel gå godt - men skal man under kniven igen er risikoen for skader og komplikationer simpelthen bare for stor.

Sønnens rygoperation fandt sted inden mandens sidste og fatale operation. Havde vi haft mandens sidste operation med i bagagen ville vi simpelthen ikke have turdet lade denne rygkirurg udføre operationen på sønnen.

Marianne
__________________
Er gift med en syg førtidspensionist - og kæmper fortsat med systemet for retfærdighed i hans sag.
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2012, 14:27   #268
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Hej Marianne

er ny her inde. og lige læst hele din/jeres sag

det er fantastisk flot kæmpet af dig. og tager virkelig hatten af for dit gå på mod og kamp gejst!

erstatningen er da noget af det mest latterlige jeg har hørt længe! 35000kr lyder som noget man får ved en mistet finger el lign. og ikke når mandes liv er totalt ødelagt pga en fejl operation!

ønsker dig/jer held og lykke resten af vejen. nu har du kæmpet så meget.så får du også styr på den sidste del af etapen
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2012, 14:49   #269
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Tusind tak for hilsenen Trex.
Ja, vores kamp er lang og hård - men desværre er der rigtig mange i vores samfund der kæmper en lige så hård kamp for retfærdighed.
Jeg har haft rigtig god hjælp i min kamp mod systemet her på K10. Den hjælp og opbakning man får herinde er simpelthen uvurderlig.

Marianne
__________________
Er gift med en syg førtidspensionist - og kæmper fortsat med systemet for retfærdighed i hans sag.
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2012, 21:38   #270
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
læser dagligt flere tråde her inde. og bliver stadig chokeret over så mange der dagligt kæmper i dette system. har flere gange sat og rystet på hovedet over det jeg læser her inde og har tænkt for mig selv,at det kan bare ikke passe at mennesker der er presset til deres yderste pga smerter osv også skal kæmpe en ulige kamp mod systemet..

som ny her inde er det virkelig dejligt med den hjælp og opbakning og svar på evt spørgsmal man måtte gå og gruble med
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Der er ingen sygedagpenge på søgnehelligdage mere mookmik Politik og Samfund 3 29-05-2014 16:31
Ingen sygedagpenge mere, ingen penge Mivsen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 35 05-01-2012 12:20
Ingen sygedagpenge som flekser? femalen Spørgsmål ang fleksjob 8 09-11-2009 11:27
Ingen post = ingen sygedagpenge Systeminvalid Det er da strengt ! 24 23-02-2009 14:52
Ingen post betyder ingen sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 22-12-2008 13:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension