K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-08-2011, 12:38   #81
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa igen alle i rar mennesker

lige lidt nyt i min sag hvor jeg igen har sundet mig og fundet kamp ånden fren jeg kontaktet min læge med mit afslag i hånden og inden ugen var omme var jeg atter en gang på smerteklinik fik en snak med lægen der. og der bliver nu i slutning fa næste måned sat en tverfaglig smartebehanling igang. og når jeg er igang med den er det så meningen at jeg igen igen skal i en arbejdsprøvning for at se hvad jeg kan klare med den rette behanling. men lægen på kliniken mere dog at han aldrig vil give tilladelse til en ny arbejdsprøvning for han sige det måske kun hjælper og hjælper det er det kun på livskvalitet. arbejdsmessig vil alt være uforsvarlig. men det skal han nok fortalle kommunen nå de prøver igen også kan han samtidig dukomenter for smertebehanlingen ikke vil kunne føre min krop og mig i et ervev eller fleks job igen jeg er godt nok spændt nu for er jo den begrundelse jeg fik afslag fra ban på at der skulle prøves en tverfaglig saerte behanling som jeg så nu få.
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 14:26   #82
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Sender dig straks en stime med pøj pøj
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 20:58   #83
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
mange tak vibbe

det gik hurtig med tiden på smerte klinken fik brev i går at jeg kunne få en tid i 2014 ringede så til patintnevnet eller hvad det nu hedder og sage så jeg gerne ville benytte det private og i dag ringede de der fra og jeg har nu fået datoer på. dejlig nu har jeg da noget jeg kan fortælle min sagsbehanler til næste møde og jeg er glad over det for efter alle mine papir er det det sidst der mangler af prøvet en tverfaglig smerte behanling
sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 12:29   #84
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa alle ja det er længe siden sidst
jeg er nu igang med noget smerte behanling på en smerte klinik jeg har da fået en meget større viden om hvad der er der sker i min krop og hvad nerveskad er og gøre ved mig, det er dejlig, men viden er desværre ikke nok til bedring det ser indtil nu ikke ud til der kan gøres så meget ved min tilstand men der er stadig nogen medicin der skal prøves af. lige et spørgsmål som nok er lidt forskælig fra kommune til kommune eller sagsbehanler.jeg har været i to arbejds prøvninger som begger er stoppet før tid ikke førdi jeg ikke mødte op men fordi reva og det andetsted ikke tur stå til andsvar for mit helbred .jeg fik så afslag på pension fra først kommunen der efter fra ban fordi jeg ikke havde været på smerte klinik og fordi mine arbejdsprøvninger var for korte nu er jeg så igang med smerte kliniken og lægen mener at en ny arbejds prøvning kan skade mig yderlig må kommunen så stadig når lægen siger som han gøre sende mig i en arbejds prøvning. og hvem står til andsva for hvis man skal afprøves igen og min skade bliver forværet yderlig nå der nu stå lægelig at det ville ske.
hilsen
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 12:51   #85
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Det er kommunen der står med erstatnings ansvaret under din arbejdsprøvning med hensyn til forværring af din tilstand.

Hvor lange var dine tidligere forløb før de blev afsluttet ?
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 22:03   #86
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Du skal bede kommunen om, at skrive under på erstatningsansvar, hvis de vil sende dig ud i noget, som din læge mener vil forværre din lidelse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 10:02   #87
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
mange tak den første arbejdsprøvning belev sluttet efter ca små 5 uger og den anden blev afsluttet i den 3 uge og begge steder med den samme grund de ville ikke stå til andsvar og se jeg blev mere ødelagt af at være der. reva vil ikke tage mig igen siger de men jeg må jo se om det på smerte kliniken kan hjælpe mig til at jeg kan klare en arbejdsprøvning selv om lægen der nu siger at det må jeg ikke regne med men de ville hjælpe mig hvor de kan
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 10:35   #88
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
mange tak den første arbejdsprøvning belev sluttet efter ca små 5 uger og den anden blev afsluttet i den 3 uge og begge steder med den samme grund de ville ikke stå til andsvar og se jeg blev mere ødelagt af at være der. reva vil ikke tage mig igen siger de men jeg må jo se om det på smerte kliniken kan hjælpe mig til at jeg kan klare en arbejdsprøvning selv om lægen der nu siger at det må jeg ikke regne med men de ville hjælpe mig hvor de kan
hilsen sanne mor
Har du det på skrift, det med at afklarings/praktik stederne ikke vil tage ansvaret?
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 21:07   #89
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa ja det har jeg på skrift det står de afslutter min arbejdsprøvning fordi de ikke tør sætte mit helbred på spil og min tilstand bliver forværet efter 10 minutter i letter arbejde og de vuder at der ikke er nogen erversevne tilbage. dette god tog pensions temet ikke fordi arbejdsprøvningen ikke var fulgført så ville kommunen har mig i en ny men reva nægtede at tage mig for de haved skrevet hvad de havde og sige, så kom jeg i en reseption og efter et par uger der tog de samme beslutning som reva. men jeg fik stadig afslag fordi de ville har mig på smerte klinik og en hel arbejds prøvning for de mener ikke at man kan vuder min evne til et job på så kort tid. nu siger lægen også jeg ikke må arbejdes prøves igen men pensions temet holder på jeg skal så jeg ved hvad det ender med men nytter jo ikke at der ikke er nogen der vil fuld føre en arbejdsprøvning på mig. det hænger jo ikke sammen med hvordan jeg skulle kunne klare et fleks job
sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 21:43   #90
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Det lyder lidt som om der skulle laves en generel klage på den sag du har dig... Det er jo lettere grotesk, at nævnet siger "mere arbejdsprøvning" og udfører delen, plus lægerne siger at det ikke er muligt...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal til møde - bedste råd? Bent10 At søge førtidspension 6 23-09-2013 09:35
hurtig hjælp søges ..skal møde i eftermiddag havheks Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 06-09-2012 14:39
Indstillet til ftp - skal til møde i pensionsteamet hesvje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 20-03-2011 12:37
Skal til møde med fleksrådgiveren Wodpoulsen Din historie 6 04-10-2010 10:36
Hvor står jeg? skal til møde om en uge Tutti Alt det andet 3 28-01-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension