K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2012, 23:23   #11
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Birkes-musen Se meddelelser
Jeg har forresten fundet ud af at der er billigt kød fredag aften i nogle af varer-husene

Kødet skal enten bruges med det samme eller fryses ned da det er pga datoen de sælger det billigt.

Jeg fik købt en pakke fiske-fars til 15 kr så har jeg mad til to dage, det er bare lykken

De er også begyndt at sælge gammelt brød til 5 kr. og salat og advocatoer til 5 kr.

En skam at de ikke har haft nogle kager på tilbud i de sidste par uger.

I sidste måned fik jeg jo ellers fat i flere pakker af de dyre Mazarin-snitter der normalt koster 15 kr. Dem fik jeg til 5 kr og de smagte godt og var slet ikke for gamle eller noget.
ha det gjorde jeg også men jeg klunsede bare -- jeg gik-cyklede godt nok og det tog 4-5 timer til byen - så klunsede jeg i forretningernes container der var mange gode ting - vi levede stort set af det over det meste af året - ikke om vinteren - men det ku ikke undgås at konen aligevel tabte 27 kg - vi ku kun få mad hver anden dag -- men vi køber også stadig disse billige varer de fejler sku intet så tilykke på holdet
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2012, 11:19   #12
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Minister vil forhindre prischok til fjernvarmekunder

Partierne bag energiforliget mødes tirsdag for at gøre noget ved de prischok, som fjernvarmekunder risikerer
http://www.information.dk/telegram/319634

Ja, tak! Jeg vidste godt nok ikke, hvad jeg skulle gøre, hvis jeg lige fik en ekstraregning på 12.000kr som i Herning. Så mange penge har jeg slet ikke... ((
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stiger man aldrig i løn kristensens Spørgsmål ang fleksjob 2 26-09-2011 23:41
så stiger spændingen..:) ace dk Politik og Samfund 4 21-09-2011 17:40
Ministrenes løn stiger Gunell Politik og Samfund 16 28-05-2010 00:58
Stiger Førtidspensionen? pedersench Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 23-01-2010 01:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension