K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2014, 00:32   #1
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Forsikring

Min man elsker at få forsikringsagenter ud, og at lade dem fryse ude i haven.

Nå, ham, der var ude lød jo flink nok, men nu kommer opkrævningen fra "if..."-

Dem har jeg kun hørt dårligt om, ellers har vi haft Alm. Brand, dog uden de ulykesforsikringer vi nu har fået tilbudt. De går på at hvis en af os får en tagsten i hovedet,, så får den anden 300.000

(Her lykkedes det en af mine katte at indkopiere et indlæg om Gyldensteen Strand- får han points nu? Det ER slettet! Katten jokkede i tastaturet- så måske får han procenter. You'll never know!)

Nogen der har erfaring med dem, når der er brug for det?

Ellers er de dyre.
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2014, 02:03   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pinny Se meddelelser
Min man elsker at få forsikringsagenter ud, og at lade dem fryse ude i haven.

Nå, ham, der var ude lød jo flink nok, men nu kommer opkrævningen fra "if..."-

Dem har jeg kun hørt dårligt om, ellers har vi haft Alm. Brand, dog uden de ulykesforsikringer vi nu har fået tilbudt. De går på at hvis en af os får en tagsten i hovedet,, så får den anden 300.000

(Her lykkedes det en af mine katte at indkopiere et indlæg om Gyldensteen Strand- får han points nu? Det ER slettet! Katten jokkede i tastaturet- så måske får han procenter. You'll never know!)

Nogen der har erfaring med dem, når der er brug for det?



Ellers er de dyre.
Jeg har haft if.. lige siden de overtog kgl. brand.

Jeg har haft brug for dem et par gange (eller 3 tror jeg) p.g.a. tand-skader, der har aldrig været problemer.

Min søn smadrede en tand for nogle år siden, den skal have lavet en endelig løsning når han bliver voksen.
Da jeg anmeldte skaden bad jeg om, at få accepten på skrift, det var ikke noget problem. Ellers er det åbenbart normalt, at det bare ligger i deres system, men jeg kan nu godt lide selv, at have styr på tingene.

Jeg har ulykkesforsikring på begge mine børn og mig selv, den er lige steget med ca. 500 kr. pr. år, men til gengæld kan jeg have børnene medforsikret til de bliver 23 og ikke, som før, til de bliver18.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2014, 07:40   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
har også haft if men efter første år steg alle vores forsikringer med 25 % så skiftet vi igen
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2014, 21:51   #4
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Og nu kommer ALM. Brand så ud

Her på onsdag...
Ja, min mand er håbløs! Forsikringer må ikke være dyrere eller bedre, hvis dyrere.

Forresten mener han heller ikke at arveretten er noget. Da vi ikke er gift- og ikke har papirer, men han mener så, at hans mor ikke vil jage mig fra hus og hjem. Han forstår bare ikke, at der SKAL skiftes. Hvis jeg dør- arver min søn (mit særbarn). Men han kan jo ikke forlange at manden sidder i uskiftet bo. Sådan er arveloven!

Så deet....
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension