K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2013, 00:21   #1
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
tid til at gennemlæse en ressourse profil

hej folkens. nogen der ved om kommunen må sætte en tidsbegrænsning på sølle 7 dage til at genelæse og svare tilbage på ressourseprofilem- og de ved udemærket godt jeg er meget svært tal og ordblind og skal have andre til at læse det fopr mig.

de har ligeledes skrevet at hvis de ikke hører fra mig inden ovennævnte dato skriver de at det er samtykke i det nye de har skrevet i den...


må de det eller er der sat andre regler op??
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2013, 01:00   #2
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kandelsdorff Se meddelelser
hej folkens. nogen der ved om kommunen må sætte en tidsbegrænsning på sølle 7 dage til at genelæse og svare tilbage på ressourseprofilem- og de ved udemærket godt jeg er meget svært tal og ordblind og skal have andre til at læse det fopr mig.

de har ligeledes skrevet at hvis de ikke hører fra mig inden ovennævnte dato skriver de at det er samtykke i det nye de har skrevet i den...


må de det eller er der sat andre regler op??
Det er godt nok træls..... Glæder mig til at høre det.... Jeg fik en time..... Ssmiler
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2013, 01:13   #3
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
jeg ringer til dem på mandag- så må vi se hvad de har at sige til deres forsvar
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2013, 01:25   #4
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kandelsdorff Se meddelelser
jeg ringer til dem på mandag- så må vi se hvad de har at sige til deres forsvar
Ja.... Det er så super træls med weekend beskeder.... Men trods alt... Håber på en god en til dig herfra
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2013, 04:03   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan forhindre at de ser det som et samtykke......det at du ikke når at reagere med rettelser til din ressourceprofil ved at skrive et brev hvor i du udbeder dig mere tid til at komme med rettelser....

Dette brev aflevere du imod at få en kvittering...så du kan dokumentere at du har bedt om mere tid...

Dette vil bevirke at du står ret godt ved en klage over den næste afgørelse i din sag....da du ikke har fået lov til at komme med rettelser til din ressourceprofil og den dermed er mangelfuld...

Husk at skrive i brevet hvorfor du ikke kan nå det inden for de 7 dage...

Lav evt to kopier så de bare kan underskrive og kvittere på det ene af dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2013, 23:56   #6
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
heldigvis nåede jeg at få mine rettelser med! men har nu lagt brak siden fordi jeg skrev og skrev en hel nat- det gør sku ikke ens dårlige helbred bedre at skulle det pludseligt.

nøj hvor er jeg pissed! at de tillader sig at gøre sådan noget!

det er iøvrigt sendt digitalt- så herved kan jeg jo bevise dato for afsendelse
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 06:03   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, digital post er lige så sikker som en fysisk kvittering!

Jeg fik vist 1-2 dage til at komme med rettelser, men jeg syntes den var okay så jeg rettede ikke, og hun sendte bare sin egen kopi videre....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 08:02   #8
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
7 dage er det mindste de må rent lovmæssigt i en partshøring.

Det er helt i tråd med Ombudsmandens udtalelser der foreskriver 5 dage + 2 postdage...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 08:08   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- måske sagsbehandlerne skulle gennemlæse ombudsmandens udtalelser? Dem har de fleste da vist svipset totalt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 21:36   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
- måske sagsbehandlerne skulle gennemlæse ombudsmandens udtalelser? Dem har de fleste da vist svipset totalt.
Ja, eller også forventer de bare ikke, at borgerne kender deres rettigheder.

Vores pligter skal de jo nok oplyse os om.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourse profil og måske førtidspension Wins Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 29-05-2012 09:07
Profil-billed Birkes-musen Hjælp til Forum Brug 3 13-02-2012 23:18
Res.profil/pension Lau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 10-10-2007 19:33
Så har jeg modtaget min Rec.profil. gaxeergud Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 14-09-2007 06:29
Profil gaxeergud Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 09-09-2007 14:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension