K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-10-2012, 14:28   #1
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
hvordan er det nu lige med smerteklinik??

jeg er henvist for 2 gang på 3 år til smerteklinik. 1 klinik fandt at der ikke var noget de kunne gøre- nu er jeg så startet i give på friklinikken.

her bliver jeg så oplyst om at når man kommer her- så er det fordi man er færdigudredt- der er ikke mere der kan gøres for at fobedre arbejdsevnen.

de kan måske gøre lidt ved medicin regulering- men det er kun i livskvalitets øjemed.

ligeledes oplyser de om gratis kurser i smertehåntering, smertemestring og med en psykolog på sidelinien også- dette her min kommune nægtet mig i over 3 år! og det er gratis, dækket af sygesikringen..... omg!


hmmn tænker jeg. mystisk.

jeg ringer og hører min sagsbehandler ad ( optaget samtale selvf.) om hvad det vil sige, for mig. er jeg så færdigudredt eller? siden jeg er sendt herhen.

nej nej siger sB- der er mange der går på smertecenter i arbejds udredning.

( der er intet mere at gøre- jeg ved de sylter min sag for at få den under nye regler- men de bliver klogere- det ender nok med at jeg trækker paragraf 17 kortet- lige før jul) der er jeg nok også ved at være færdig derude.

jeg kan læse at ,mange herinde lige mangler at få smerteklinikken med også- inden de kan få førtidspension-

hvad er det smerteklinikken kan konkludere ingen andre kan??

nogen der kan hjælpe?

min film er ved at knække helt- og orker ikke mere for at være ærlig- men nu har kommunen altså også snart gjort det af med mig. det tog dem kun 13 år at nedbryde et menneske.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2012, 14:46   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg går også på give smerte klinik og er færdig udret men min gode ven går der for at blive færdig udret, hun får en rigtig stor hjælp af deres social rådgiver som virkelig hjælper hende med love paragrafer osv.

Så hvis du stadig ligger i systemet kan jeg kun anbefale at bruge de resucer som de tilbyder dig.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2012, 17:30   #3
Spunken
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2010
Indlæg: 97
Styrke: 14
Spunken er ny på vejen
Ej det kan ikke passe....

Jeg har selv gået på friklinikken 5 gange nu.

De har fået mig meget bedre smertedækket end de almindelige hospitalsafdelibger har kunnet klare. Jeg er gået fra at kunne arbejde 11.5 timer om ugen til 20,5 timer.

Brug dem alt det du kan de er bare så smadder-dygtige. Dog kender jeg ikke deres socialrådgivningsafdeling da jeg aldrig har haft behov for det.
Spunken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2012, 14:39   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
har lige en lille tilføjlse

min ven som har brugt deres social rådgiver

fik et lille chok, fordi hun gav lov til de måtte give udtagelser til kommunen gav de alt, hvad de har snakke om til kommunen alle små detajler også ens tanker, så nu har hun fået af vide af kommunen de kan læse hun er ved at få en depration og derfor er hendes arbejdsevne nedsat.

Så pas på hvad man vil have vidre.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan er det lige med godkendelse af RP ? archibald Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 38 17-05-2011 20:04
befordrings godtgørelse -hvordan er det nu lige? buster Alt det andet 2 28-04-2010 18:17
Og hvordan tolker man så lige det..........? pusle Alt det andet 5 08-12-2008 15:28
Smerteklinik, hvordan???? sara Alt det andet 29 27-08-2008 23:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension