K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2012, 19:26   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
her tror jeg vi er mange som får svært ved at give råd
da alt bliver lavet om, når man så ikke har nogen erfaring selv, så bliver det svært og rådgive.
Den tanke har jeg også haft.

Men hvis nu jeg bliver hængende, følger med i trådene og læser de svar, som gives af nogen, som er mere fremme i skoene end jeg selv, så tror jeg, at der vil blive lidt hængende en gang imellem og pludselig en dag kan jeg give mit besyv med, også hvad angår de nye regler.

Det var jo sådan ca. det jeg gjorde med de gamle (nuværende) regler.

For år tilbage syntes jeg det var totalt uoverskueligt, at skulle sætte sig ind i love og §'er, men når der så af og til er en venlig sjæl, som lægger et direkte link til noget relevant, så bliver det lidt lettere, og så kan man ind i mellem selv læse lidt videre, og pludselig ved man en hel masse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2012, 20:26   #12
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Jeg kan ikke hjælpe med ftp har ikke været igennem noget af alt det i andre har været igennem udover en psykolog tet. Ja her var det mig som sit nej tak til en ftp at jeg så kom på ftp efter noget tid er en anden sag. Jeg skulle lige ha psyke med mig før jeg to imod en ftp. Ja kommunen spurgte mig faktisk om jeg ville på ftp
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2012, 09:54   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg er enig i jeres begrundelser for, hvorfor man ikke ser så mange her på nettet bakke op, protestere mv., men

Jeg tror at der også er en stor gruppe, som slet ikke har netadgang, pga økonomien.

Jeg fik kun selv netadgang og compouter pga mine forældres hjælp, til økonomien.

Man er ret trængt, når man er fastlåst i systemet, og på kontanthjælp, så compouter og netadgang, har man som oftest ikke råd til.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor er arbejdspladserne henne? Indiansummer Politik og Samfund 20 21-05-2012 14:36
Hvor er alle sagsbehandlerne henne? Ninja Dit og Dat 17 24-09-2010 00:07
Hjælp- hvor er han henne buster Dit og Dat 4 11-11-2009 20:44
Hvor har i flex job henne KatrineB Dit og Dat 23 14-04-2009 22:35
Hvor er vi efterhånden henne? Stella Politik og Samfund 3 08-01-2008 17:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension