K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-12-2008, 21:43   #1
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Exclamation Sygehus truer familie med polititilhold

Aalborg Sygehus vil ikke have mere at gøre med 19-årig pige, som de mener er færdigbehandlet. Grundet familiens hyppige henvendelser, truer regionen nu med polititilhold.

En 19-årig pige fra Brønderslev er så syg, at hun i fem år hverken har kunnet passe skole eller fritidsaktiviteter.

Læs rasten her http://www.nordjyske.dk/aalborg/fors...033095%2c5%2c3


for helvede hvor bliver jeg sur når jeg læser dette, ved hvordan de kan være på det sygehus, har rendt der ude siden 1997
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2008, 22:51   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og hvis der så skulle ske pigen noget mere alvorligt (Gud forbyde det), så skal du se dem i kø ved håndvasken for at vaske hænder!!

Og selvom hun skulle være tjekket på alle leder og kanter, så må de jo på hospitalet få hende sendt videre i systemet og/eller få hjælp i udlandet til at bryde diagnosekoden, for NOGET er der jo galt!!!
Man kan jo ikke bare sige,, ud af vagten...vi kan ikke finde ud af hvorfor du har det som du har...og nu politianmelder vi hvis i bliver ved med at henvende jer''.

Stakkels pige, ja, og stakkels forældre!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2008, 23:11   #3
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
ja så skal der virkelig vaskes hænder så det noget

vi har da selv banket i bordet flere gange der ude, så man kan sq ikke lade være med at have den tanke, om man også skulle have polititilhold, liggen klar til brug

folk tror det er løgn når jeg fortæller om mine skræk historier fra de to sygehuse, hvor jeg har været indlagt flere gange i sær sygehus syd, har nu angst for en bestemt afdeling og der for de mig aldrig ind igen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Enhedslisten truer med at vælte Mette Frederiksen Webmaster K10 Nyheder 0 15-03-2013 01:20
Politisk dom mod min familie!!! logikeren Politik og Samfund 15 21-10-2011 22:23
Uhæderlige ministre truer demokratiet buster Politik og Samfund 4 22-08-2011 00:08
Beskæftigelsesministerens jagt på socialsvindlere truer privatlivet Webmaster K10 Nyheder 0 06-05-2011 19:10
Borgmester truer borgere Stella Politik og Samfund 15 03-01-2008 12:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension