K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-04-2013, 14:34   #1
tulle28
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
tulle28 er ny på vejen
hvad vil han

ved godt denne side mest er om sagsbehandling, denne er jeg igang med men har pt et problem der går mig meget på.

jeg er i syv sind, i forvejen er jeg en noget sårbar pige, hvilket betyder at når sådan noget her sker kan jeg ikke sove, spise eller noget som helst. Dette har stået på et lille år nu.

Det drejer sig om en ven jeg har haft i over 10 år. Vi gik i noget skole sammen som unge hvor vi hang massivt ud, siden da har vi boet langt fra hinanden, og ellers har vi bare mødtes i byen en sjælden gang. Han har været i forhold alle disse år. Vi har altid haft en vild humor sammen. Griner konstant når vi er sammen. Har altid været lidt tiltrukket af ham, men ikke i større grad. Desuden har han jo en kæreste gm flere år.

Sidste år blev jeg alene og han begyndte og ændre sig lidt. Skrive lidt oftere til mig hvordan det gik osv… vi begyndte og mødes mere. Først i byen. Senere hjemme os en af os og se film. Jeg begyndte og udvikle følelser, som mere end en ven. Vi nussede da vi så film,lå op af hinanden, kærtegn, alligevel tog han aldrig skridtet videre, og rørte aldrig private steder, eller prøvede på noget så jeg var forvirret over hvad han ville.

Vi sendte søde beskeder til hinanden. Den fik ikke for lidt med hvor smuk og dejlig jeg var, Jeg bekræftede også ham med hvor dygtig, flot, stærk, dejlig han var men hele tiden med humor blandet ind i fra begge sider og ikke alvorligt så jeg var hele tiden i tvivl om hvad han følte.

Så trak han sig lidt tilbage et par mdr. pludselig inviterede han mig så ud. han tog mig ud og spise dyrt, på bakken osv.han gik og holdte om mig. håbede på en endelig afklaring så spurgte lidt indtil hvordan det gik med hans kæreste. Han sagde det gik fint.Og de iøvrigt snart skulle på ferie. Jeg fik en kniv i maven eller sådan føltes det.

Men hvis det går fint og vi kun er venner hvorfor tager han mig så på en date, hvorfor vil han hele tiden løfte på mig og røre ved mig, hvorfor vil han kramme og nusse, hvorfor er han super nervøs, så han konstant skal tisse, hvorfor trækker han maven ind.hvorfor vil han bruge penge på mig, og fortælle mig alle de søde ting, Hvorfor alle de signaler hvis vi kun er venner i hans øjne??

Tilbage står jeg og er smaskforelsket, det gør ondt helt ind til benet, kan ikke sove, gider ikke spise vil helst bare ligge i min seng. Tør ikke konfronterer ham direkte for er bange for at miste ham fuldstændig. Har ikke så mange mennesker i mit liv, er sygemeldt

hvad tror i/du han vil?
Er det bare lidt spænding i hans øjne
Er han i syv sind i og med han er så sat som han er med en partner?

Det kan heller ikke være sex for det har han jo heller ikke prøvet på

Han skrev en besked om at en eller anden mand ville blive meget lykkelig en dag med mig da jeg både var smuk, sød og kærlig. Skrev tilbage for at få en reaktion at hvis jeg var så dejlig, så var han vel selv løbet af med mig???…

han svarede at det gik ikke for vores børn ville blive alt for smukke til denne verden he he…. Altså straks vender han det til noget humoristisk når jeg prøver og være alvorlig og få et svar, hvorfor?
Hvad skal jeg gøre? og hvad vil han? hvorfor er han som han er hvis det går fint med hans kæreste som han siger?
tulle28 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 14:48   #2
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Træls situation men svært at gætte på hvad der foregår

Det bedste vil nok være at tage en dyb indånding og spørge ligeud hvad han vil med jeres forhold og fortæl ærligt hvordan du har det.

Du kan selvfølgelig risikere at blive ked af det men efter min mening er det altid nemmere at forholde sig til sandheden end gætte og være rundt på gulvet
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 15:15   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kunne det være at han vil have en belejlig backup....måske det slet ikke går så godt med kæresten som han siger...

Hvis det gik så godt med kæresten som han siger....så ville han bestemt ikke ligge og nusse med dig eller andre...en som ikke er hans kæreste...

Enig med @Dancer...spørg direkte...hellere få sandheden end at rende rundt og ikke vide...

Problemet er bare at det ikke er altid man får et svar på det man spørger om....men det er vel det eneste du kan gøre...medmindre du bare vil droppe ham...

Kan sagtens forstå din frustration...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 16:17   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
helt ærligt han har en kærste men leger med dig, små søde beskeder til dig, ud og spise.

Vil du virkelig samle på sådan en fyr som er så uærlig over for sin kærste, hvis hun opdager det, så bliverhan nok ledig, så er det dig der sidder hjemme mens han hygger ude med en anden.

Hvis jeg var dig ville jeg lukke døren og bede ham finde ud af hvad han vil, før han kisser misser med dig.

Ved godt jeg er meget hård, men tænker på den stakkels kærste.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 19:55   #5
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg ville også afvise ham prompte fremover. Spørger han om I kan mødes, så kan du ikke uanset hvad. Du har ikke nøde at forklare dig.

Hvis han vitterligt vil dig skal han nok "bryde ud". Måske har han stadig en kæreste og måske ikke, men du er ikke et legetøj, som han kan vifte med indimellem, når han har lyst.

Håber du følger trop.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 20:04   #6
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
I har gået i skole sammen, var gode venner, griner, har det sjovt når i ses.

Efter skoletiden har i begge levet i faste forhold med en anden partner.

I stødte ind i hinanden af og til, da du blev alene havde i oftere kontakt, men kun som gl. venner.

Siden skoletiden er der gået 10 år, han syntes du ser godt ud, er en sød, kærlig og dejlig kvinde, ik andet.

Da du sagde han var dejlig osv. Holdt han en pause i kontakt til dig, sikkert fordi han ikke ønsker et forhold med dig, kun venskab og sjovt samvær med dig.

Han lever i fast forhold, det forhold ønsker han at fortsætte.

Gl. venner kan godt mødes, se film sammen. Tror du lægger alt for meget i, at han inviterede på en tur på bakken, og inviterede til en middag i byen.

I sidder tæt ved siden af hinanden, nusser som du siger når i ser film, ik andet.

På bakketuren burde han ik ha lagt sin arm om dig, det er noget andet.

Men han viser jo, at det forhold i har til hinanden kun er venskab, ønskede han noget andet ville han kysse dig, ønske sex med dig, osv.

At han svarer dig med en humoristisk kommentar, jeres forhold / venskab bygger jo på humør og sjovt samvær.

Du er blevet forelsket i ham, lever i en dag drøm, med ønske om et lykkeligt parforhold, hvilket er umuligt.

Du ønsker ikke at miste kontakten, så tag det som det er - et gl. venskab.

Det bedste for dig være at undgå kontakt, at ses holder dine ønsker om forhold med ham i live, og det har du det ikke godt psykisk med.

Tag en kold tyrker. Bagefter får du det bedre, bliver parat til et parforhold til en anden mand, hvor ønsket om parforhold er gensidigt, kan blive lykkeligt.



.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 20:05   #7
tulle28
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
tulle28 er ny på vejen
i har nok ret i det bedste ville være at konfronterer ham, men er bare så bange for at miste ham helt da jeg jo næsten ikke har andre. Men ja er meget smertefuldt at se ham og vide han tager hjem til hende.

ved godt dette er en form for udnyttelse af mig. og ville ønske jeg var stærkere til at sige fra. men mit forelskede hjerte håber nok et eller andet sted, at siden han gør alt dette må han da have nogle følelser...

som der også bliver sagt ville han vel ikke have lyst til at nusse og ses med mig hvis det gik så perfekt i hans forhold. men ja må vel enten bare holde mig væk, eller konfronterer ham, tror jeg bare jeg er for kylling til det sidste..
tulle28 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 20:17   #8
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej tulle28,

Nogle dage har vi det jo heldigvis bedre end andre. Så når du har een af de dage så ringer du til ham eller møder op ved ham og siger, spørger ham om ALT eller så meget som muligt.

Det er jo meget normalt for os quinder at vi lige skal være "tændt" før vi tager kampen op, men desværre har vi også tendens til at "lade ****et køre for længe" og det holder jo heller ikk.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 20:58   #9
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Han er en ven.. en rigtig god hygge-nusse ven som du har kendt nærmest altid.. og ikke mere end det.

Den slags venner er rigtigt gode at have, man skal bare ikke forelske sig i dem.

Han elsker at være sammen med dig, for det er uforpligtende samvær uden kærestebøvl.. han synes det er vildt hyggeligt at tilbringe en aften sammen med dig, for I kender hinanden så godt, at han kan slappe helt af I dit samvær.

Det er også dejligt at blive nusset lidt og ligge tæt.. selvom det er rent venskabeligt. Lige som man kan give en bror et kram, eller ligge tæt i sofaen med en søster eller sit barn.

Når han inviterer ud at spise, er det sikkert fordi han ved du ikke har for mange penge, og gerne vil glæde dig som en god ven..

Det er det I er.. vildt gode og nære venner.

Hvis I skal bevare det, må du bekæmpe dine følelser.. måske udvikler du følelser for ham fordi du savner de følelser, og ikke fordi han er the one and only.. og så vil det være ærgerligt at miste så god en ven.

Så det er tid til at flirte lidt på en datingside eller tøffe lidt i byen og give dig selv lov til at føle at der er andre mænd der er interessante derude..
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2013, 22:18   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Måske er fyren lige så forvirret som du selv.

Han ved, at du ved, at han har en kæreste, og alligevel er du med på det hele.

Uanset hvad han vil med dig, så må du træffe en beslutning om hvad du vil med fyren, som vel at mærke har en kæreste i forvejen.

Ud fra det du beskriver, så synes jeg, at du viser ham, at du gerne vil være sammen med ham, som mere end venner, selvom han har en anden kæreste.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.

Sidst redigeret af Vovse; 22-04-2013 kl. 22:21.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension