K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2016, 22:36   #9
csl
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2015
Indlæg: 20
Styrke: 10
csl er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Kære Camilla, du er da på ingen måde dum, det er meget svært stof vi er ude i, og når jeg svare er det på baggrund af egne erfaringer, samt hvad jeg ellers har tolket ud af de forskellige tråde om emnet herinde..............jeg er på ingen måde ekspert.

prøv at kig dig omkring herinde på k10 så vil du hurtigt kunne se at frustrationerne over jobcentrene er tårnhøje. men hvis de så for pokker bare overholdt lovgivninge på jobcentrene ville vore liv være noget lettere.........men så heldig er vi ikke.

mht. nr. 4, så kan du godt skrive den som argument for at du mener de skal forlænges og så henvise til at lægerne skriver at fleksjob er det mest sandsynllige for dig...............men du skal være vide at jobcentrene tit ser rødt når lægerne blander sig i hvilken social ydelse de mener ( her eks. fleksjob) de er ikke forpligtet til at følge det.

jeg mener det hedder sig at det kun er egen praktiserende læge som kan udtale sig om hvilken social ydelse de mener vi bør have. dette kan egen læge gøre på egen opfordring, på en lægeerklæring som hedder læ 165. og ikke engang dette har jobcentrene pligt til at følge, men det skal vedlægges borgerens sag og indgå i den samlede vurdering.

men mht. din aktuelle sag, ville jeg i dit sted bruge som argument at der er lægelig dokumentation der peger i retning af fleksjobb....

vh sortepigen

Mange tak for svaret. Jeg må prøve at skrive det på den rigtige måde 😊og så vil jeg kontakte min fagforening på mandag
csl er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension