K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-06-2009, 14:01   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Clairvoyance for at finde årsag til angst??

Hej med jer,

Jeg ved ikke hvor mange af jeg der har set programmerne på kanal 4 der hedder "Jagten på den 6 sans" og "Fornemmelsen for mord", men jeg er kommet til at tænke på om man måske kunne gå til en clairvoyant for at finde årsag til angst ?.

Er der nogen der har erfaring med clairvoyance til at bladre tilbage i deres fortid og barndom og måske er kommet til nogle "aha" oplevelser deromkring?. Jeg har en angstlidelse som jeg har svært ved at hitte "konkrete" årsager til, men jeg tænkte at måske kunne en clairvoyant hjælpe mig til at se lidt "klarere" og måske årsagerne til det hele. Pt. arbejder jeg hos min psykolog med min barndom, men det er svært at huske ret meget fra man var 0 - 10 år. Jeg blev indlagt som spæd i længere tid og her siges det at angsten kan være grundlagt, måske kan en clairvoyant hjælpe til at åbne op for dette, så jeg kan få en bedre forståelse for min angst ??!

Tænkte om der var nogle der kunne byde ind med erfaringer eller blot kommentarer til dette.

Mvh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2009, 16:30   #2
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Ja det er jeg sikker på, da jeg selv er Clairvoyan, og har hjælp flere, med at se tilbage på olpevelser, som de har haft.

Og der med sat ord på, nogle ting, som de gå med i deres rygsæk, og har svært at få frem, har også oplevet, at en klient blev bange, og meget ked af det, men kort tid efter kom vedkommen igen for at takke mig.

Men nu hvor jeg selv er blevet syg, holder jeg en pause til jeg har det bedre.

Beha
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2009, 17:01   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Beha,

Ja det kan ske for selv den bedste, at blive syg. Jeg tror også at jeg vil prøve clairvoyance med de sats de må blive, ikke for at blive rask som sådan, men for at få en større indsigt i mig selv.

Jeg har allerede taget kontakt til en clairvoyant (fra programmet J6S) og venter på hun ringer tilbage, spændende. Vi må jo prøve noget og i det vejr så er der jo ikke andet at lave end at udforske. !!

God weekend og god bedring til dig Beha.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2009, 19:43   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hm, personligt må jeg sige at jeg er ambivalent hvad angår clairvoyance.

Har dog haft kontakt og haft nogle oplevelser som ikke er fysisk forklarligt så....

Men hvad der har været rigtig godt for mig har været at læse psykologi i 2 år på HF studiet.

Hold da op, nogen AHA oplevelser jeg fik og vil sige det sådan at det er aldrig siden glemt al denne psykologi

Måske var jeg også heldig at have en god lærer for det var sådan at havde jeg haft en enkelt fraværstime ja, så ægrede jeg mig gevaldigt over alt det jeg var gået glip af!

Kan varmt anbefale det, hvis man har muligheden(og overskuddet) for det var
en af de bedste oplevelser i mit liv
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2009, 19:52   #5
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
Ja, clairvoyante vil også kunne komme med andre bud end det du måske ikke selv er klar over. Dog gælder det, at det er dig selv der skal arbejde med tingene, og her er ingen lette løsninger. Her er der så nogle der bakker ud. Clairvoyante mærker selv evt. klientens smerter , så du behøver ikke at fortælle nogetsomhelst.

Kendskab til den åndelige verden er broen til fred, egen udvikling, og oplysning og ville kunne bruges ikke mindst til dødsangste personer. Kontakt med afdøde ligeledes en fin mulighed for at finde svar. De afdøde er meget taknemmelige for at få muligheden.

Healing ligeledes en mulighed oveni. En dygtig healer får også beskeder fra den anden side.

Faktisk burde kommunerne ansætte prof.clairvoyante for at fjerne den mistro borgeren udsættes for.........m.h.t. smerter.







God vind.....



Ametyst.

Sidst redigeret af Ametyst; 12-06-2009 kl. 20:04.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2009, 20:24   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det kommer nok an på angstens natur.

Min egen angst er udsprunget pga nogle signalstoffer i hjernen der ikke virker som de skal, det samme kan siges om min OCD og mine psykotiske anfald hvis jeg presses.

Så sådanne tiltag virker desværre ikke på mig - jeg har ellers prøvet for nogle år tilbage, men måtte opgive.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2009, 21:42   #7
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
Cool

Ja,Helenekr det har du ret i. En dygtig clairvoyant med skeleevne laver ikke/ bør ikke, lave clairvoyance på psykotiske der er meget faste etiske regler om.

Men har oplevet en nær slægtning som forpestede eget og sine børns liv med en konstant tale om sin frygt for døden, sygdom m.m.

Med den viden jeg har idag, ville han være kunnet blive lettet fra det forpinte og omgivelserne dermed.

Findes er der mulighed for at lindre angst eller andre plager, så er det værd at prøve. Det var sådan jeg opfattede første spørger der startede tråden. Og da jeg har konkret viden og erfaring om emnet, mente jeg godt at jeg kunne bidrage.

Da jeg selv blev syg, prøvede jeg alskens behandlere kendt fra medierne, for at afprøve de muligheder der er - og for selv at kunne selv udelukke, hvad der for mig var spild af tid, i mit tilfælde hjalp eks. zoneterapi ikke. Det var kun så smertefuldt intet andet. Men at det er en god ting for andre - vil jeg ikke betvivle. Personligt har jeg kun haft gode erfaringer med at prøve mig frem.

Healing har været en stor personlig oplevelse på egen krop, og medført en nødvendig indre rejse / oprydning/ ro/ meditation/ forståelse af barndom. Viden og psykologi som Buster nævnte er naturligvis altid godt, men det ene udelukker ikke det andet.

Jeg har selv haft barske oplevelser fra en tidlig alder som jeg ikke har ønsket. Det har jeg arbejdet med at få styr på. Og på "den indre rejse" er brikkerne mit livs puslespil sat på plads. Men det er også oplevelsernes skyld jeg var nødt til at foretage rejsen. Der har clairvoyante, healere været gode samt egen vilje kærligt ført mig videre derfor kan jeg kun anbefale det.
For mig, har det hjulpet til, også for at kunne takle de ukærlige oplevelser og nederlag, samt det kaos, kommunen gav i mit liv. Af løgn, bøvl, manipulationer og spekulationer som helt sikkert kun dræner, og sikkert kan føre folk ud i selvmord. Her er meditation og visualisering ligeledes gode redskaber at tilegne sig hvis det er muligt. Det har været det bedste jeg har brugt tid og få kræfter på og oveni mødt spændende personer undervejs. Og en indre fred, det er ikke at kimse af.

Ametyst

Sidst redigeret af Ametyst; 12-06-2009 kl. 22:19. Årsag: kommaer
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2009, 22:09   #8
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej med jer,

Tak for feedbacken. Jeg er selv meget nysgerrig på clairvoyancen, jeg har prøvet healing, men vidst ikke hos en der var særlig god. Jeg dyrker selv en del meditation og har det godt med det. Nu har jeg brug for at vide hvad det er der klikker min angst om det vitterligt er noget i fortiden.

Jeg har haft psykologi på hf og skrevet special om Freud, jeg vil meget gerne læse videre på psykologien når jeg får krafter dertil. Pt. mangler jeg dog et emne der kan give mig noget klar syn til fortiden og min barndom, som min psykolog også mener at vi skal finde noget mere "konkret" i.

Jeg syntes det ville være spændende med clairvoyance og tror at jeg er stærk nok til det. Min angst består, meget modsat det normale, at jeg bedst kan lige at være alene og det nager mig at jeg bliver urolig og angst ved blot at have mine elskede børn til stede. Der kan naturligvis ligge noget med ansvar og belastning, men også en mangel på kærlighed og udtryk af samme som må stamme fra min barndom. Det er jeg overbevist om jeg vil bare gerne finde noget mere konkret heri.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2009, 22:52   #9
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
Smile

Hej Enteneller.

Så er det clairvoyance du skal gå efter - og går du efter det konkrete er det det du vil få mest ud af - derfor kan det godt være at der kommer andre bud og vinkler på. Skriv ned evt. inden.
Naturligvis er det et broget marked og ikke alle er pengene værd. Se et eksamensbevis med karakterer fra eksamen.

Det er åndsvidenskab! og der findes udemærkede bøger på biblioteket det er et kæmpe emne men vælg det du kan magte at fordøje i starten.

Ametyst.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2009, 23:57   #10
Gadefejer
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Indlæg: 122
Styrke: 16
Gadefejer er ny på vejen
Jeg vil nødig lyde negativ, men jeg har også kendt én, som brugte temmelig mange sparepenge og endda rejste til den anden ende af landet for at besøge en udvalgt af de lysende stjerner på den alternative himmel.
Dengang var der ikke grænser for, hvad pågældende kunne udrette og jeg hørte adskillige historier om hans evner fra forskellige sider. Da jeg mødte hende et par år senere, var hun desværre ikke længere i stand til at gå pga hendes gigt, som rygtet ellers sagde at han kunne han gøre en masse for....

Af grunde som disse er jeg meget på vagt overfor, hvad der ikke kan bevises, men jeg er da ikke i tvivl om, at mange kan sanse mere og andet end hvad der anses for at være normalt. Den kan jeg mildest talt også når kæden hopper af!

Forresten husker jeg heller ikke meget fra min barndom, men det kan der måske også være gode grunde til?

Har i øvrigt ikke erfaret, at det traditionelle terapeutiske fokus på diverse negative forhold og potte-oplevelser før/nu har medført reelle ændringer med bare brøkdele af, hvad der gennem tiden er blevet berettet om af sensationelle primalskrig i psykolog bestsellere.
Nogle ideer om mulige sammenhænge, lidt selvforståelse, måske en momentan forløsning, men samtidig også noget af en sump at traske rundt i af tidligere negative hændelser, og der kan være meget at tage af, når man først kommer i gang.

Metoder til at leve her og nu har derimod givet mig en masse.

PS Skulle en clairvoyant være i stand til at føre mig tilbage til eventuelle tidligere liv, som ikke kan forveksles med drømme, så betalte jeg da gerne og noget mere end for medie licensen, men heller ikke før varen var leveret.

Sidst redigeret af Gadefejer; 13-06-2009 kl. 00:03.
Gadefejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Årsag til migræne måske fundet sun-lady Et godt link! 4 17-10-2012 01:41
Oplyse årsag til sygemelding fra aktivering? annagw Alt det andet 56 03-08-2011 09:36
Psykiske lidelser årsag til 8.700 nye førtidspensionister i 2009 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 01-07-2010 08:20
Pension, årsag Trold At søge førtidspension 38 30-12-2009 00:37
DIAGNOSE - ÅRSAG OG R O D thor01 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 22-10-2008 22:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension