K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2010, 14:49   #1
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Unhappy hvad sker der når man flytter

jeg har jo som sagt en sag igang hvor kommunen skal afklare min erhvervsevne efter en arbejdsulykke, samtidig har jeg fået en kronisk hjertesygdom som gør at det højst tænkeligt ender med en ftp.

men nu overvejer jeg at flytte tilbage til der hvor min familie bor da jeg synes der er mange ting der er hårde at stå med alene,

men hvad sker der så med min sag starter den forfra i den nye kommune, det frygter jeg nu ikke da min kommune indtil videre slet ikke har gjort noget for at afklare mig,

og hvad med min klage over sygedagpengestoppet hvis jeg vinder den får jeg så sygedagpenge i den nye kommune ??
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 14:52   #2
Nessa12
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2010
Indlæg: 74
Styrke: 14
Nessa12 er ny på vejen
Hej
Jeg flyttede kommune, og det har ikke hjulpet vil jeg sige - der ser de jo så på DERES måde på din sag, men hvis de intet har gjort, så kan det måske være godt med nye øjne på sagen....
om du vinder mht din ret ville jeg da mene at det følger med, for lov kan de jo ikke lave om på :-)
Nessa12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 20:02   #3
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa
jeg ville også gerne for et år siden flytte tætter på mere familie. for at kunne få lidt mere hjælp i dgglig dagen. men det blev jeg fra rådet at gøre. jeg ringede til den kommume jeg gerne ville har flyttet til for at hør om de over taget ens sag fra den gamle kommune. men det ville de ikke så hvde jeg flyttet kommune da så skulle jeg starte på nu igen med arbejsprøvning og alt...hvilket jeg synes må være resusespil for kommunerne og ikke lige penge besparende men det er så min egen synd på det
ønsker dig held og lykke
sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 21:11   #4
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
jamen jeg giver dig ret i at hvis jeg nu var ved at være ved vejs ende, burde man nok vente den sidste tid, men min kommune har slet ikke gjort noget i min sag, og ordet arbejdsprøvning tror jeg ikke de kender, jeg er ihvertfald ikke blevet testet på det område.

så jeg tror nu ikke jeg kan stå meget dårligere end nu, jeg ville bare sikre mig at hvis jeg vinder min sag i ankenævnet at det så også gælder hvis jeg flytter, da jeg ikke ønsker at miste penge jeg egentlig har krav på
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvad sker der nu sussie63 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 10-01-2013 09:06
Hvad kan sker med mig nu ? mig73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 31-03-2011 13:31
Hvad sker der mon nu. zakko Spørgsmål ang fleksjob 10 23-05-2010 11:57
Hvad kommer jeg reelt til at miste, hvis vi flytter sammen? Har meget brug for svar. Evaave Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 11-11-2009 00:53
Hvad sker der hvis jeg flytter kommune? Marianne Spørgsmål ang fleksjob 3 18-07-2006 22:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension