K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2017, 14:40   #11
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Syge medborgers vel nok størte kæmper, som ved, hvad hun taler om.

TAK, til Lisbeth Riisager Henriksen som alle burde følge.

https://www.facebook.com/lisbethriis...riksen?fref=ts


http://stiften.dk/artikel/459688

Kommunens beskæftigelsesborgmester Anna Mee Allerslev (R) forklarer, at det er lovgivningen, der tvinger dem til denne afgørelse. Man skal ifølge loven være terminalpatient for at opnå ret til førtidspension, understreger hun.

phhmw

Jøsses! Hvor beskæmmende, at læse hvor direkte uvidende vores toppolitikere, her Anna Mee Allerslev er. Kender ikke engang den lovgivning hun administrere.

Vrede hilsner

Peter
Tak, Peter.
Jeg har ikke ord - jo det har jeg, men hvis jeg skriver dem risikerer jeg at få en straffesag på halsen.
Mee Allerselv er meget ung og kender intet til livet.
Når jeg læser disse artikler, som der er et utal af bliver jeg vred og trist, men tænker hver gang, at det er jo demokratiets bagside.

Disse skriverier om det inhumane samfund vi har nu tænker jeg: hvor langt er der til de stater både nuværende og tidligere, som vi intet har lært af.
skal vi vise fotos af alle de døde, og de syge i sengen eller hvad kan råbe de kyniske politikere op.

Karsten Hønge fra SF har vist fortrudt, men han er stadig tro mod sit parti, SF, så hvor er hans reele loyalitet henne?
I øvrigt savner jeg oplysninger om resten af Norden, som vi ofte sammenlignes med.

Kommer folk også i sengepraktik der?

Er der nogen der ved det, for de oplysninger jeg kan finde er kun tal, men uden substans.

Når vi næste gang skal gang skal til stemmeurnene og her vælge ml. pest og kolera kan det være første gang i mit liv, hvor jeg ikke stemmer, hvis jeg da er her til den tid.
Men jeg kan nok ikke lade være.

Nå, som sædvanlig for langt et indlæg fra min side.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension