K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-09-2011, 22:30   #11
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
En stemme på Radikale Venstre er en stemme på rodet fremtid for borgeren, for samfundet og for staten. En stemme på Radikale Venstre er en stemme på savnet af tilliden til at der er en meningsfyldt fremtid at se frem til, gerne for alle...
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Angående de radikale , nej de er bestemt ikke en stemme værd.
Jeg føler mig også overbevist om de vil støtte VK efter næste valg , såfremt DF ikke kan holde dem ude som sidst.
Stod det til de radikale og VK , var de med i regeringen i dag. Vi kan takke DF for de i sin tid ikke kom med. De forlangte over for VK at partiet blev holdt ude.
DF's stemmer var afgørende så VK havde ikke noget valg.
Er DF's stemmer ikke afgørende efter næste valg , hvilket vil være første gang siden VK kom til , tror jeg de radikale hopper tilbage i folden , det er trods alt et borgerligt parti.

De har meget lidt tilfælles med Ø og SF.
Men til gengæld enige med de øvrige borgerlige partier om det meste.
Dagpengeperioden skal ned , Efterlønnen skal afskaffes ,
Det skal gøres vanskligere at modtage førtidspension , EU positive osv.

Hvis man stemmer på de radikale i håb om at de vil støtte en S-ledet regering , gør man efter min mening noget af et sats.
Jeg tror ikke på de vil støtte Helle Thorning efter et valg.
Din og min frygt er blevet virkelighed, Halse. En stemme på Radikale Venstre ER spildt. Nu er keglespillet startet. Med lutter unge nyvalgte i folketingsgruppen bestemmer alene Vestager og Jelved hvad er radikal politik, med stik-i-rend-drengen Morten Østergaard til at passe kaffemaskinen.

"Mens Socialdemokraternes politik nærmest er synkroniseret med SF, vil de radikale møde op med benhårde krav ud fra udspil, som de er kommet med i løbet af valgkampen. Det nye er, at partileder Margrethe Vestager nu også har parlamentariske muskler at spille med. Første krav – der faktisk er et ultimatum – er...." (Kilde)

Og så det nyeste ultimatum i dag:

"Helle Thorning-Schmidt (S) skal ikke regne med støtte fra de radikale til at udskyde halveringen af dagpengeperioden. Det fastslår næstformand for De Radikales folketingsgruppe Marianne Jelved, efter at Enhedslisten har opfordret Helle Thorning-Schmidt til at bruge et flertal med DF til midlertidigt at forlænge dagpengeperioden.

Til jp.dk siger Marianne Jelved endda, at hvis dagpengeperioden kommer i spil, så vil De Radikale ikke med i regeringen."
(Kilde)

For min skyld kan S og SF danne regering med Enhedslisten, der helt klart har bevist sin sans for det overordnede og for landet inkl. befolkning uanset borgernes respektive partifarver, hvor Radikale Venstre har sans for.... Radikale Venstre. Med Radikale Venstre som tungen på vægtskålen kan vi lige så godt omdøbe Danmark til RVanmark.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2011, 12:25   #12
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
tja hun sagde jo alerede inde valgde at den aftale om efterlønnen ville stadig gælde selv efter et valg så folk kune jo abreh ave stent på at andet parti ik.så med det sagt vidste folk det jo inde de stemte
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
når sandheden skal frem-så har han fat i noget østerbro Politik og Samfund 9 01-07-2012 17:36
Ang efterløn lola44 Dit og Dat 3 20-07-2010 07:20
Så kom opsigelsen men ikke sandheden Ole-Oliver Dit og Dat 11 06-12-2008 02:48
Skal rådmanden holde sig til sandheden??? lena Skal kommuner ikke overholde loven? 10 27-06-2008 13:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension