K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-01-2011, 10:20   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du skriver at din læge ikke vil sygemelde dig fordi vedkommen ikke syntes det er så slemt, hvis ikke du har lægen med dig så er det svært at få tiden ned, der skal være dokumentation for det ...

Nogen gange kan man også komme ned i tid midlertidigt hvis der er noget der taler for det, jeg gik selv fra 20 til 16 timer da min datter var i skinner og på krykker .. men det var pga stress og det stressede yderligt at man var afhængig af at et barn ikke kunne klare sig selv når jeg var på arbejdet, men kommunen skulle se lægepapir og min læge skulle begrunde at hun mente det var smart at gå ned i tid et stykke tid og hvorfor ...

Så det er din læge du skal have fat i , uden læge opbakning bliver det svært at komme ned i tid, du kunne godt lyde som om du var en af dem der havde brug for en ugentlig fridag, og du må håbe og tro på at din nye psykiater kan støtte dig i at du går ned i tid ...

Og som de andre skriver begynd at skrive jobdagbog så du har noget dokumentation det kan også hjælpe din nye psykiater ...

Så burde det være til at have med at gøre ...
  Besvar med citat
Gammel 22-01-2011, 15:00   #12
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Smile

Ja det skal jeg da lige ha fortalt min jobkonsulent igen håber på at hun fatter den næste gang at der også er unge imellem

Ja vovse tror jeg også at det handler om, at så længe jeg møder op hver dag og arbejder de aftalte timer, så tror de ikke på mig så det skal være slut nu,så når at jeg kan mærke indeni mig selv at nu kan jeg ikke mere så går jeg til min Kordinator som iøvrigt godt kan forstå mig og så det hjem med mig.

Ja tror faktisk at en ugentlig fri dag kunne hjælpe mig ret meget så kan jeg lige få koblet af og slappet af i min krop.

Jeg er begyndt at skrive dagbog ude på mit arbejde og vil nu til at gøre det hjemme os hvor jeg iøvrigt bedre kan koncentrere mig.

Jeg har heldigvis en super god læge så må lige have en snak mere med ham.

Jeg hader godtnok når at min jobkonsulent siger jamen det ikke nemt sådan at gå ned i tid,hvis det var det ville jeg da også gerne ha gjordt det siger hun.

Tak for et super godt forum med masser af søde og forståelige folk
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2011, 15:05   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Jeg er begyndt at skrive dagbog ude på mit arbejde og vil nu til at gøre det hjemme os hvor jeg iøvrigt bedre kan koncentrere mig.
Du bør skrive dagbog for hele døgnet, så det f.eks. også fremgår af den hvis du får søvnproblemer eller andre ting, når du presser dig selv for meget.

Det skal også fremgå af dagbogen hvis du har svært ved at overkomme andre ting, f.eks. rengøring, indkøb,madlavning m.m.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2011, 12:16   #14
karinapigen81
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2011
Indlæg: 4
Styrke: 0
karinapigen81 er ny på vejen
Smile svar

jeg ville også sige meld dig syg for hvis de kan se du tager afsted om morgenen glad og frisk så er de nødt til at se det på denne mådekarinapigen
karinapigen81 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2011, 22:08   #15
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Havde møde med min Kordinator i dag

Og vi snakkede jo lidt frem og tilbage ang min arbejdstid og hun siger så til mig at hun er bange for at jeg vil blive meget stresset hvis jeg går ned på 4 timer om dagen frem for nu 5 timer da jeg jo så skal nå detsamme på 4 timer og derved ikke for tid til mine meget vigtige pavser.

Jeg skal så ikke hjælpe i køkkenet længere da jeg ikke magtede det så nu er det kun rengøringen som er min tjans.

Jeg kan jo nok give min chef lidt ret.Hun siger så at jeg bare tager alle de pavser som jeg har behov for det jo også en rar ting.

jeg er nu ved at søge om bostøtte og håber meget på at det går igennem så tager jeg en snak med hende-ham også så må vi se hvad det ender ud i jeg er bare nået dertil at jeg vil have det godt nu og ikke være så ked det tærer virkelig på min kræfter selvom det heldigvis ikke er hverdag.

mvh katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 22:25   #16
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Sygemelding

Ja som skrevet tidligere vil min job konsulet stadig ikke forståat jeg ikke længere kan klare 25 timer om ugen pga forværret psyke,så nu har jeg igen været hos min læge denne gang i grædende tilstand og der kunne min læge godt se at det ikke var godt med mig så han sygemeldte mig 2 dage i denne uge og hvor var det bare en stor lettelse for mig lige hvad jeg trængte til at kunne få slappet ordentlig af mvh Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Syg - Raskmeldt for at komme på ferie. Hmm ellas Spørgsmål ang fleksjob 20 24-07-2013 20:50
Kan jeg mon komme i flex job..? Badutski Spørgsmål ang fleksjob 6 07-05-2012 20:46
svært ved at komme videre henningv Alt det andet 4 10-01-2012 23:13
Om at komme i pressen klarkurs Alt det andet 6 02-08-2009 15:03
15.000 kr. for at komme på arbejde Stella Accept fra vores omgivelser 6 18-08-2007 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension