K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2012, 10:37   #41
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pophår Se meddelelser
Forstår dig godt Dansbo.

Den løn i butik er så sølle at det er til grin. Det som mange holder deres indtjening oppe på, er tillæg for aften/weekend og helligdage. HK må ha nogle virkelig dårlige forhandlere.

Min datter er elev hos kommunen, hun får ca 19000/mdr efter overenskomst.

106 kr er ikke engang nok til at få højeste sygedagpenge.

Har sku ondt af de mennesker der sidder ved kassen mv. i div. supermarkeder og indkøbscentre.
Oven i købet skal de høre på alt muligt vrøvl fra utilfredse kunder.

Prøv så at tænk på de steder der ikke har overenskomst, der er lønnen lavere og ingen pension og heller ingen tillæg for aften/weekend/helligdage.
Min datter er elev hos kommunen, hun får ca 19000/mdr efter overenskomst.
så må hun være voksen elev
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2012, 00:02   #42
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Ja hun er over 25, så voksenelev. Ellers hedder lønnen 12.480 det første år og 13.135 2. år, hvis man er under 25 år.
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2012, 01:54   #43
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
bare en lille info på sidelinien.. :-D

Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
Tak for de søde ord Banan. Føler med dig at du også er i gæld-helvedet. Men ja det er der nok mange af os der er. Jeg er i RKI mange gange, og er på en eller anden bizar måde glad for det, for så kan jeg i det mindste ikke optage flere lån hvis jeg igen skulle ramme en manisk periode. Men ellers er det sgu rent ud sagt røv og nøgler at stå i RKI, man kan ingenting, hverken få mobilabonnement eller noget. Men så er det jo godt at taletidskort stadig eksisterer *smil.
uhhh ja, den med gælden kan jeg godt være med på.. venter på indkaldelse fra fogeden nu og har også de 1300 om md som du beskriver du har.. også i RKI flere gange.. så hvis det kan "trøste" er du ikke alene - bestemt ikke... desværre..

ved godt vi er derhenne af taletidskort.. men jeg havde abonnement hos TDC før til 3-400 pr md.. efter en tur til økonomirådgivning ved kommunen fik jeg afvide jeg skulle finde noget andet.. manden anede ikke engang man ikke kunne få abonnement når man stod i RKI.. :-/ men gik på jagt.. og har nu fået oister til små 150 kr pr md for det samme.. og det er selvom jeg stod i RKI.. sys og ha hørt at det også er muligt hos onfone - men er ikke sikker..

blot til en indskydelse.. :-)
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2012, 03:36   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tænker ofte, at man skulle kunne give sine børn sådan et RKI ''medlemsskab'' når de fylder 18, der gælder 5 år frem

- læste et sted, at mange unge mellem 18 og 23 tager dumme kvik lån

Jeg har selv været i RKI med op til flere sager, er for længst kommet ud, men skylder stadig pengene...................og har endda oprettet nye lån (som jeg så betaler til punkt og prikke), fordi jeg er glad for de lån og ikke kan overskue en tur mere i RKI.

Men det er et leben........gad godt at vinde i lotto og kunne betale alt ud, også alt det gamle.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sige nej til fleksjob tumnus Spørgsmål ang fleksjob 13 01-02-2017 22:56
Kan man sige sit fleksjob op garage50 Spørgsmål ang fleksjob 15 22-03-2011 17:37
i fleksjob, men må sige nuv.stilling op Lilian Spørgsmål ang fleksjob 6 07-02-2010 03:13
PAS PÅ med at sige fleksjob op bantam Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 14 28-06-2008 19:58
At sige op fra fleksjob Hejdien Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 3 29-01-2006 02:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension