K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-08-2014, 14:51   #1
piraten
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
piraten er ny på vejen
ME

Hej jeg har været rigtig syg siden 1995 i mine lunger og min læge sagde det var astma gik med det i 16 år til 2011 til jeg en dag fik ondt i maven røg på hospital og var så heldig at de også scannede mine lunger og fandt så ud af jeg havde en byld så stor som en knytnæve og fik den så fjernet og så sagde de jeg godt kunne arbejde for jeg var rask ingen troede på jeg havde haft den byld så længe og skulle bare gå på arbejde og jeg bare skulle glemme det og jeg blev syg i 2008 blev manisk og blev konstateret en bibolar og er blevet fyldt med quetiapin siden men jeg har klaget over mange smerter siden og så en dag faldt jeg over en side om me kronisk træthedssyndrom jeg har rigtig mange symptomer hovedpine på en mærkelig måde feber influenza symtomer på en mærkelig måde ondt ved milten ondt ved leveren ondt i kroppen og når jeg har været ude og handle ind og andre ting bliver det meget værre kvalme og når jeg drikker actimel hjælper det mod smerter nu skal jeg heldigvis til lægen fredag og snakke med ham om det men er der nogen der mener om jeg kan have me
piraten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2014, 18:36   #2
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Du ville ikke være i tvivl hvis du havde Me..
Har du Me i svær grad sover du 20 timer om dagen..
Al altivitet forværrer Me, i perioder kan man opleve bedring, men det svinger, Træning er rigtig Dårligt for folk med Me, og man må ikke overanstrenge sig da kroppen ikke kan klare det......
Det er svært bare at passe sig selv og gå på toilettet osv, der er i visse tilfælde folk der skal made dig .......
Du kan ikke holde dig vågen, når kroppen bliver udkørt og træt falder du simpelthen i søvn....

der findes også lettere Me igen er det Al aktivitet der forværrer det......
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2014, 21:40   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af piraten Se meddelelser
jeg har rigtig mange symptomer hovedpine på en mærkelig måde feber influenza symtomer på en mærkelig måde ondt ved milten ondt ved leveren ondt i kroppen og når jeg har været ude og handle ind og andre ting bliver det meget værre kvalme og når jeg drikker actimel hjælper det mod smerter nu skal jeg heldigvis til lægen fredag og snakke med ham om det men er der nogen der mener om jeg kan have me
Det kan være ting i din kost du ikke kan tåle.

Jeg har selv gået og haft det mere eller mindre skidt i mange år, med korte perioder hvor jeg havde det godt.

Bl.a. en fornemmelse af, at være udmattet, mere eller mindre konstant hovedpine i baghovedet (hænger oftest sammen med fordøjelsen, ved jeg nu).

Da min mor købte bogen om blodtype-diæt rystede jeg på hovedet, men det sidste års tid har jeg brugt den flittigt, i forsøget på, at finde ud af hvilke kostemner jeg ikke kan tåle, og hvor nødigt jeg end vil, så må jeg erkende, at den rammer plet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension